HB TWENTE MONTAGE BV

Ik heb 2 bussen van dit bedrijf.
Als er problemen zijn worden deze netjes opgelost

Zeker een aanrader om hier uw bus te leasen

Geachte heer Bakhuis,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Met vriendelijke groet, ShortleaseLand B.V.

thelounge B.V.

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en kundige verkoop, prima klantenservice, snelle afhandeling.

Geachte heer Besterveld,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback!
Met vriendelijke groet, ShortleaseLand B.V.

Admit consultency

Zakelijk

zakelijk

Marie-José Sprokkereef

Onlangs heb ik een aantal facturen opgevraagd bij Shortleaseland. Ik ben vriendelijk, professioneel en snel geholpen. Een hele goede service!

Geachte mevrouw Sprokkereef,
Hartelijk dank voor uw positieve review!

gezinshuis Stanvaste

Onlangs een minder positief bericht betreft Shortlease geplaats. Ik ben de dag erna benadert door een manager die mijn verhaal aanhoorde. Dit gaf mij het gevoel serieus genomen te worden. Na wat... Onlangs een minder positief bericht betreft Shortlease geplaats. Ik ben de dag erna benadert door een manager die mijn verhaal aanhoorde. Dit gaf mij het gevoel serieus genomen te worden. Na wat overleg zijn we er naar tevredenheid uit gekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn niet bang voor de confrontatie en durven toe te geven als het anders had moeten gaan.
aanrader!!!!!

Geachte heer Terborg,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat dit naar tevredenheid is opgelost.

P. Leenards

In eerste instantie enigszins teleurgesteld over het gehele leasetraject. Zo verliep de aanvraag niet zo soepel als op de site wordt voorgespiegeld en was de bestelde auto ook nog eens niet op de... In eerste instantie enigszins teleurgesteld over het gehele leasetraject. Zo verliep de aanvraag niet zo soepel als op de site wordt voorgespiegeld en was de bestelde auto ook nog eens niet op de overeengekomen dag binnengekomen (kan gebeuren) en kreeg daarom een (in slechte staat verkerende) "voorloper". Het uiteindelijk wisselen van de "voorloper" voor de definitieve auto moest ik weer zelf regelen. Met andere woorden: of zelf rijden of betalen voor het omwisselen. Vreemd, want het was immers niet mijn fout was dat de bestelde auto niet op tijd binnen was gekomen. Bij einde leasecontact werd er een nieuwe leasetermijn (voor nieuwe periode, terwijl voertuig als was ingeleverd) gefactureerd en geïncasseerd (laten storneren). Het kentekenbewijs van de daadwerkelijke leaseauto kregen wij na enkele weken per (NIET aangetekende) post opgestuurd. Bij inleveren voertuig aangegeven dat wij het kentekenbewijs op de zaak hadden liggen en weer per post terug zouden sturen. Omdat wij dit -i.v.m. vakantie- niet per ommegaande hadden gedaan , maar direct na het verlof, heeft Shortleaseland.nl (zonder voorafgaand overleg) toch een bedrag van 75 euro van de borg ingehouden hiervoor. Al met al een enigszins teleurstellende ervaring.

UPDATE:
In navolging op deze beoordeling heeft Shortleaseland mij gecontacteerd en het hele traject nog eens telefonisch met mij overlopen. Shortleaseland gaf aan dat diverse zaken inderdaad niet correct zijn verlopen en e.e.a. intern te zullen bespreken en waar nodig te (her)structureren om dergelijke misstanden in de toekomst te voorkomen. Ook heb ik een fatsoenlijke tegemoetkoming ontvangen voor het zelf moeten omwisselen (reistijd) van de auto, hetgeen volgens Shortleaseland niet had mogen gebeuren. Ook de kosten voor het kentekenbewijs zijn geretourneerd. Kortom: Shortleaseland nam mijn klachten zeer serieus en heeft e.e.a. op een uitermate professionele en correcte wijze opgelost.

Uitermate correcte aftersales.

Geachte heer Leenards,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te lezen dat alles uiteindelijk netjes is opgelost.

MGM Services

Ik ben een zeer tevreden met het vriendelijke opstelling van het bedrijf. Een bedrijf welke denkt in mogelijkheden en niet in problemen. Uiteindelijk met 1 persoon het contract aangegaan. Daarna... Ik ben een zeer tevreden met het vriendelijke opstelling van het bedrijf. Een bedrijf welke denkt in mogelijkheden en niet in problemen. Uiteindelijk met 1 persoon het contract aangegaan. Daarna overgedragen aan 1 vaste behandelaar. Dat is fijn .

Goed verlopen zeer teveden

Beste MGM Services,
Bedankt voor uw positieve feedback tegenover Shortleaseland.
We hopen u nog lang van dienst te zijn.

AxA

TOP bedrijf en wat een SUPER service!!
TOP bedrijf en wat een SUPER service!!
Wij waren benadeeld door derden waardoor wij geen auto konden leasen. Maar door het begrip en de inzet van de heer Roy van Doornik van shortlease land en dat hij er voor gezorgd dat de ontstaande misverstanden opgelost zijn. Kunnen wij gelukkig een auto leasen bij shortlease land. Ik zal dit bedrijf absoluut bij mijn clienten gaan aanbevelen!!

Beste AxA klus en schildersbedrijf,
Wat prettig om te lezen dat u ons zou aanraden bij uw clienten.
Dank u voor deze positieve review.

Onderhouds- & Installatiebedrijf Koenen

Een topbedrijf , en een goede uitkomst voor de startende ZZP-er. Vaak kan je geen auto leasen omdat dit met boekjaren te maken heb. Gelukkig kan het bij dit bedrijf wel! Zelf contact gehad met Elise... Een topbedrijf , en een goede uitkomst voor de startende ZZP-er. Vaak kan je geen auto leasen omdat dit met boekjaren te maken heb. Gelukkig kan het bij dit bedrijf wel! Zelf contact gehad met Elise Wenting. Zij heeft mij uitstekend geholpen en goed met mij mee gedacht. Ze heeft snel voor mij gehandeld en de auto kon supersnel, zoals afgesproken geleverd worden. Bedankt Elise!!

Supersnel handelen
Meedenkend met de klant
Aardige en vriendelijke medewerk(st)ers.

Beste Onderhouds- & Installatiebedrijf Koenen,
Wat fijn om te lezen.
Beste Onderhouds- & Installatiebedrijf Koenen,
Wat fijn om te lezen.
We doen ons uiterste best om startende ondernemers en ZZP'ers tegemoet te komen, onder andere door middel van een versoepeling in de acceptatieprocedure.
Met vriendelijke groeten,

Barberbarn

Heb een uitstekende auto ontvangen en er 6 maanden mee gereden.
Door een opeenstapeling van pech ben ik toch naar een andere maatschappij gegaan.
Echter heb ik contact gehad met Jan...
Heb een uitstekende auto ontvangen en er 6 maanden mee gereden.
Echter heb ik contact gehad met Jan Willem, en een positief gesprek gehad, met een prima tegemoetkoming.
Eindoordeel is dat er dus wel wordt geluisterd naar feedback, en dat shortleaseland ook bereid is om toch nog met een goede eindoplossing komt.
Wie weet voor de toekomst dat ik toch nog een keer bij shortleaseland terecht kom.
Jan Willem bedankt

Prima auto, snel geleverd

Beste heer Barberbarn,
We zijn blij te horen dat uw contact met Jan-Willem toch tot positiviteit heeft geleid.
Beste heer Barberbarn,
We willen klanten altijd een zo goed mogelijke service bieden en zijn blij dat we u toch kunnen tegemoetkomen.
Shortleaseland