jane's hairfashion

Top!

Beste shortlease,

Fijne service zowel adviseurs en administratie!

VP Betonwerken - QR Concepts

Reeds jaren klant

Beschrijf hier uw ervaring

Onze bedrijven zijn reeds jaren klant bij Shortleaseland. Zodoende zijn wij recent een nieuw contact van 4 jaar met hen aangegaan. Op ons verzoek werden bussen van een door ons gekozen merk... Onze bedrijven zijn reeds jaren klant bij Shortleaseland. Zodoende zijn wij recent een nieuw contact van 4 jaar met hen aangegaan. Op ons verzoek werden bussen van een door ons gekozen merk voorgesteld , en dit aan zeer scherpe prijzen.
Bij twijfel of vragen over facturatie en kilometers, worden wij steeds door vriendelijk personeel geholpen en samen tot een oplossing gezocht en bekomen. Een aanrader dus.

Sanne

Fijn bedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles prima geregeld, fijn bedrijf en vriendelijke medewerkers.

jeroen stobbe

Top bedrijf betrouwbaar

RADventure B.V.

Prima communicatie en oplossingsgericht.

Hans

Oplossen

Beschrijf hier uw ervaring

Ook ik ben tegen het geval km aangelopen.

Wat best vreemd is maar ok hun beleid dus is niets aan te doen.

Wel is het netjes na kontakt gehad te hebben opgelost.
Ook ik ben tegen het geval km aangelopen.

Wat best vreemd is maar ok hun beleid dus is niets aan te doen.

Wel is het netjes na kontakt gehad te hebben opgelost.

En ik zie het nu maar als ik onder de teveel betaalde km blijf als spaarpotje omdat het dan weer terug komt.

OnlinePastor.nl

Flexibel en meedenkend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik leas een auto bij Shortleaseland voor een termijn van 4 jaar. In het voorjaar rij ik meer dan in het najaar en de winter, waardoor ik in de zomer het toegestane aantal kilometers ruim... Ik leas een auto bij Shortleaseland voor een termijn van 4 jaar. In het voorjaar rij ik meer dan in het najaar en de winter, waardoor ik in de zomer het toegestane aantal kilometers ruim overschrijdt. Shortleaseland stuurt maandelijks een factuur voor meerkilometers.

Dat betekent dat ik in de zomer veel extra kosten heb, terwijl ik de meerkilometers in de winter weer compenseer. Shortleaseland verrekent mijn eventuele tegoed aan het eind van de contraceptie, in mijn geval pas over ruim twee jaar.

Leasen wordt zo wel erg duur voor een kleine ondernemer. Ik heb mijn probleem aan de directie van Shortleaseland voorgelegd. Een mailtje was genoeg, om de verstuurde facturen enkele maanden aan te houden, om mij de kans te geven de meerkilometers te compenseren.

Noem mij eens een leasemaatschappij waar de lijnen zo kort zijn, en de directie zo meedenkt en flexibel is!

Shortleaseland: van harte aanbevolen door OnlinePastor.nl!

haage

Dikke 10 voor shortlease land

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zochten een leaseauto, aanbieders van auto lease wordt je mee plat gegooid. en een ding weet ik nu wel, na 2 weken zoeken op internet,dat een snelle oplossing niet mogelijk was, totdat ik bij... Wij zochten een leaseauto, aanbieders van auto lease wordt je mee plat gegooid. en een ding weet ik nu wel, na 2 weken zoeken op internet,dat een snelle oplossing niet mogelijk was, totdat ik bij shortleaseland terecht kwam.
ik heb ze gebeld en de situatie uitgelegd en werd keurig geholpen en diezelfde dag had ik een offerte van shortleaseland.BINNEN 2 DAGEN was alles geregeld. bij de brief zat een bevestiging wanneer de auto kon worden opgehaald of zelfs tegen kleine vergoeding bij mij thuis kon worden gebracht. Bij het ophalen van de Ford focus zijn we keurig ontvangen, uitleg gekregen over de auto zelf. auto was als nieuw opgeleverd zowel de binnenkant als buitenkant van de auto.1 week nadat wij de auto hadden opgehaald lag het Kentekenbewijs en pechhulppas in de brievenbus.
ben super tevreden over de auto, en natuurlijk zeer tevreden over de mensen van shortleaseland.
klantvriendelijkheid, snel, betrouwbaar, servicegericht, professioneel bedrijf .....
voor iedereen een aanrader die snel, en goed wilt rijden zonder een hoop bla bla bla van andere lease maatschappijen .
shortleaseland bedankt voor jullie goede service

lia van gend

De warme douche voor shortleaseland

Beschrijf hier uw ervaring

Bij dit bedrijf zijn ze tenminste nog menselijk,denken nog aan de mensen en niet alleen aan het geld,tonen begrip voor je persoonlijke situatie,helpen je zover het mogelijk is , dus bij deze... Bij dit bedrijf zijn ze tenminste nog menselijk,denken nog aan de mensen en niet alleen aan het geld,tonen begrip voor je persoonlijke situatie,helpen je zover het mogelijk is , dus bij deze SHORTLEASELAND. " DE WARME DOUCHE VOOR JULLIE.....??

Clamar

Een flexibele organisatie met een groot service gehalte.

Beschrijf hier uw ervaring

Professionele organisatie met service gerichtheid.