Stichting Taxus Taxi

Levering auto's - stichting Taxus Taxi

Beschrijf hier uw ervaring

Shorteleaseland heeft ons een uitstekende service geleverd. Op e-mails krijgen we een snelle reactie en problemen worden direct opgepakt. Alles bij elkaar genomen een goede service voor een... Shorteleaseland heeft ons een uitstekende service geleverd. Op e-mails krijgen we een snelle reactie en problemen worden direct opgepakt. Alles bij elkaar genomen een goede service voor een aantrekkelijke prijs. Top!

Businessleads.NU

Uitstekende service! goede auto's, goede prijzen echt waar voor je geld!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, men reageert altijd direct en correct, product is goed echt aan te bevelen.

Hin und Wieder Vertaalbureau

Handig

Beschrijf hier uw ervaring

Wisselen van auto was geen probleem.

chritjan kohlen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas een vervelende situatie meegemaakt. Echter is deze in tijd van nood weer goed gemaakt. Ze mogen op sommige vlakken best wat meer mee denken op het niveau van een particulier. Helaas kan dit... Helaas een vervelende situatie meegemaakt. Echter is deze in tijd van nood weer goed gemaakt. Ze mogen op sommige vlakken best wat meer mee denken op het niveau van een particulier. Helaas kan dit slechts een enkeling.

Advieskantoor

Ik als ZZP er gebruik Shortlease.nl als goede partner voor het tijdelijk gebruik (voorlopig 12 mnd) van transport zodat ik op een representatieve wijze bij mijn klanten kan voorrijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Het team van werknemers bij Shortlease.nl begrijpt direct was de wensen zijn van de relaties en speelt daar adequaat op in. Men komt direct in actie als er aanvullende vragen en wensen zijn. Zo... Het team van werknemers bij Shortlease.nl begrijpt direct was de wensen zijn van de relaties en speelt daar adequaat op in. Men komt direct in actie als er aanvullende vragen en wensen zijn. Zo behoort een bedrijf anno 2014 te werk te gaan, de contacten kort, zakelijke, vriendelijk en klantgericht te opereren.

Isphere BV

Wij gebruiken de diesntverlening van Shortleaseland.nl voor het opvangen tijdelijke behoefte aan mobiliteit. Dit is voor ons de beste oplossing om niet aan langlopende contracten vast te zitten.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg professioneel en leveren wat ze beloven.
zijn erg klant gericht.

Standindustries Exhibitionservices

Ik rijd sinds juni een auto van shortlease. Buiten dat de wagen uiertmate goed bevalt is de begeleiding en de service optimaal. Ik ben aangenaam verrast door de behulpzame medewerkers van... Ik rijd sinds juni een auto van shortlease. Buiten dat de wagen uiertmate goed bevalt is de begeleiding en de service optimaal. Ik ben aangenaam verrast door de behulpzame medewerkers van shortlease.
Ik kijk dan ook uit naar een prettige samenwerking in de toekomst met shortleaseland.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, optimale service, duidelijke communicatie, optimale kwaliteit/prijs verhouding.

Klussenbedrijf Marcel van Elteren

Prima service en vriendelijke medewerkers.

Service

Beschrijf hier uw ervaring

Korte lijnen, heldere uitleg, gevoel voor service en vriendelijke bediening!