haage

Dikke 10 voor shortlease land

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zochten een leaseauto, aanbieders van auto lease wordt je mee plat gegooid. en een ding weet ik nu wel, na 2 weken zoeken op internet,dat een snelle oplossing niet mogelijk was, totdat ik bij shortleaseland terecht kwam.
ik heb ze gebeld en de situatie uitgelegd en werd keurig geholpen en diezelfde dag had ik een offerte van shortleaseland.BINNEN 2 DAGEN was alles geregeld. bij de brief zat een bevestiging wanneer de auto kon worden opgehaald of zelfs tegen kleine vergoeding bij mij thuis kon worden gebracht. Bij het ophalen van de Ford focus zijn we keurig ontvangen, uitleg gekregen over de auto zelf. auto was als nieuw opgeleverd zowel de binnenkant als buitenkant van de auto.1 week nadat wij de auto hadden opgehaald lag het Kentekenbewijs en pechhulppas in de brievenbus.
ben super tevreden over de auto, en natuurlijk zeer tevreden over de mensen van shortleaseland.
klantvriendelijkheid, snel, betrouwbaar, servicegericht, professioneel bedrijf .....
voor iedereen een aanrader die snel, en goed wilt rijden zonder een hoop bla bla bla van andere lease maatschappijen .
shortleaseland bedankt voor jullie goede service

Score voor Shortleaseland.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: ..