Kwaliteit 4x4 huurauto
Aanbod producten / diensten

Fantastisch!

Duidelijke communicatie.

Bert Kok

Voorbereiding was prima. En onderweg was alles ook goed geregeld. Er was alleen niemand om ons op te halen van hetvliegveld. Asco liet zien meerdere keren gemaild te hebben en geen antwoord te... Voorbereiding was prima. En onderweg was alles ook goed geregeld. Er was alleen niemand om ons op te halen van hetvliegveld. Asco liet zien meerdere keren gemaild te hebben en geen antwoord te hebben gekregen. Maar uiteindelijk is het opgelost

Informatievoorziening vooraf

Omvormer voegt niks toe.
In de meet en Greet mag wat persoonlijker/ meer gevoel.
Omvormer voegt niks toe.
In de meet en Greet mag wat persoonlijker/ meer gevoel.
Reisschema info regel is erg beperkt. Handig als je weet dat er geen boodschappen mogelijkheid meer komt en dat in bepaalde delen Namibië geld opnemen alleen met credit card kan
Tip gedurende de reis een app sturen hoe het gaat.

Jan & Marjolein

We hebben de mooiste vakantie van ons leven achter de rug! We leerden selfdrive4x4 kennen via vrienden en waren meteen weg van de reisbeschrijving. Het is een ideale verdeling tussen het mooie... We hebben de mooiste vakantie van ons leven achter de rug! We leerden selfdrive4x4 kennen via vrienden en waren meteen weg van de reisbeschrijving. Het is een ideale verdeling tussen het mooie Namibië (12 dagen), het avontuurlijke Botswana (7 dagen) en nog 2 relax-dagen bij de Victoria Falls. Een absolute aanrader!

Zowel de wagen - wij hebben als enige van de reizigers die we onderweg tegenkwamen geen enkel probleem ondervonden met onze wagen terwijl bij anderen meermaals een lekke band optrad, hun 4x4-functie... Zowel de wagen - wij hebben als enige van de reizigers die we onderweg tegenkwamen geen enkel probleem ondervonden met onze wagen terwijl bij anderen meermaals een lekke band optrad, hun 4x4-functie uitviel, de keuken uit de wagen viel, de benzinetank lekte, ... - als de locaties waren één voor één onklopbaar. Een 4x4 is wel een absolute must! Dat je zowel in Etosha, Moremi als Chobe IN het park zelf logeert is van onnavolgbare meerwaarde. Door in het park zelf te logeren in Etosha heb je toegang tot de verlichte waterholes, iets waar onze vrienden die in een dure lodge sliepen buiten Etosha nog nooit hadden van gehoord. Bovendien kan je vanuit het kamp van het park gamedrives met gids maken voor zonsopgang en na zonsondergang wanneer zelf rijden verboden is. In Sesriem sliepen we vlakbij de ingang van het park richting Sossusvlei. De kampeerplek bij Spitzkoppe - hoewel de meest primitieve van de ganse reis - was qua locatie pure magie! Regelmatig hadden we onze private wc + douche op de verschillende campings. Initieel wilden we deze reis maken door te slapen in lodges. Achteraf gezien zou die reis in dat geval maar half zo mooi geweest zijn als ze nu was. Het kampeeraspect is een torenhoge meerwaarde bij deze reis! De afwisseling met het logeren in lodges was perfect verdeeld. Opgelet in Botswana: campings zijn niet omheind en er is geen bewaking dus een kampvuur maken om de dieren weg te houden is aangewezen. Niet voor bange zieltjes! ;-)
Overal waren de transfers perfect op tijd (iets wat zeker niet evident is bij het passeren van grensovergangen waarbij de ene chauffeur tot aan de grens rijdt en je voorbij de grens met een andere chauffeur de tocht verder zet).
Qua communicatie voorafgaand aan de reis kregen we per e-mail altijd onmiddellijk antwoord van de medewerkers van selfdrive4x4. Ook de lonely planet die we bij de boeking ontvingen was een heel grote hulp bij het voorbereiden van de vakantie. De meeste campings en lodges waar we logeerden waren hierin opgenomen, wat een geruststellend gevoel gaf. Ook de tips voor onderweg (bepaalde supermarkten, de Hoba-meteoriet, ...) werden ten zeerste geapprecieerd!

- Reizigers met weinig/geen ervaring met het rijden met een 4x4 op zandwegen kunnen misschien beter goed gebrieft worden over het type reis. Terwijl Namibië vrij vlot bereisbaar is, is Botswana toch... - Reizigers met weinig/geen ervaring met het rijden met een 4x4 op zandwegen kunnen misschien beter goed gebrieft worden over het type reis. Terwijl Namibië vrij vlot bereisbaar is, is Botswana toch een heel pak avontuurlijker. Als onervaren 4x4'ers hebben we de eerste dagen serieus gezweet op de zandwegen. En dan hadden we nog het geluk dat het regenseizoen op zich liet wachten dit jaar, wat normaal gezien voor heel wat modder zorgt op de weg.
- Ik informeerde bij jullie of het mogelijk was in Victoria Falls de tour naar Devil's Pool in Livingstone te boeken. Jullie bieden deze service niet aan. Het is echter perfect mogelijk om dit te regelen via de Bayete Guest Lodge waar we verblijven. Deze lodge heeft een lijst van een tiental activiteiten in de omgeving. Dit kan misschien nuttig zijn voor de andere reizigers.
- Bij het afhalen van de wagen waren ze niet op de hoogte dat we ook recht hadden op een GPS. We kregen echter meteen kosteloos een exemplaar mee, ze zouden het zelf regelen met onze organisatie.

4 Op Reis

Zeer fijne organisatie die al je wensen bewerkstelligd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede bereikbaarheid met sateliet telefoon gehad in onze noodsituatie van 44 uur vastzitten in de zoutpannen... Zeer fijne organisatie die al je wensen bewerkstelligd. Prijs kwaliteit is zeer goed. Goede bereikbaarheid met sateliet telefoon gehad in onze noodsituatie van 44 uur vastzitten in de zoutpannen van Botswana. Als we een high jack hadden gehad had dit geen 44 uur hoeven duren en waren we er zelf uitgekomen.

Bereikbaarheid is goed, soms moet je voicemail inspreken maar je krijgt via SMS binnen 5 minuten een reactie.

Bij auto verhuur bedrijven er op aan dringen dat er een high jack wordt meegeleverd.

Nick Bink

Goed. Contact was goed en de hele reiz zat goed in elkaar.

Het was fijn dat we een aangepaste reis konden krijgen, aangezien we niet de tijd hadden voor de 24 daagse trip.

Van te voren aangeven bij de reiziger nagaan of de reiziger een camping binnen of buiten het park wil.

Jan Janssen

Perfecte begeleiding van ons wens om Botswana en Namibie te bezoeken, uitstekend advies om eerst Botswana te doen aangezien ten tijde van onze boeking in januari daar nog camping sites beschikbaar... Perfecte begeleiding van ons wens om Botswana en Namibie te bezoeken, uitstekend advies om eerst Botswana te doen aangezien ten tijde van onze boeking in januari daar nog camping sites beschikbaar waren. Tijdens de reis is de organisatie bereikbaar voor calamiteiten, die ook meteen worden opgelost. Heel fijne organisatie.

Staan altijd voor je klaar , korte vragen worden direct beantwoord.
Geeft een vertrouwd gevoel direct vanaf het begin.

De tent en de keuken inrichting was toch al aardig versleten, koelkast sprong regelmatig open, hebben we vastgemaakt met een draad. Heeft ook veel te leiden tijdens dergelijke reizen, De tent zelf... De tent en de keuken inrichting was toch al aardig versleten, koelkast sprong regelmatig open, hebben we vastgemaakt met een draad. Heeft ook veel te leiden tijdens dergelijke reizen, De tent zelf was ook wel versleten, mankement de laatste dag, Gelukkig goed opgelost door organisatie .

Karolien Verbeiren

Super organisatie om mee te werken. Heel snelle reactie steeds en beantwoorden altijd alle vragen. Zeer behulpzaam ook om eigen route mee uit te stippelen. Ook goede bereikbaarheid tijdens de trip.... Super organisatie om mee te werken. Heel snelle reactie steeds en beantwoorden altijd alle vragen. Zeer behulpzaam ook om eigen route mee uit te stippelen. Ook goede bereikbaarheid tijdens de trip. Fijne samenwerking en hierdoor leuke trip gehad! Bedankt Marco, Hans en het team!

Dieneke Haverkort

Heel professioneel doch laagdrempelig. Erg fijn

Snel contact, vriendelijk, goede service, duidelijk, behulpzaam
Lokale leverantier is ook erg goed bevallen

Niet dat ik weet

C. Hobbelen

In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en... In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en Moremi. Geweldige ervaring, Botswana is echt safari 2.0. We hebben veel kilometers gemaakt, achteraf had dat wellicht wel wat minder gekund. Nu hebben we 5 dagen door Chobe en Moremi gereden, steeds elke dag een andere campsite. Met de ervaring van nu zouden we dat anders doen en liever 2 dagen op een campsite blijven. Dan heb je nog een dag extra om zelf te gamedriven in de omgeving van de campsite. Hans van Selfdrive 4x4 had ons wel gewaarschuwd dat we wel erg veel kilometers zouden maken, maar we wilden graag zoveel mogelijk van Botswana zien. De route die door Hans en Marco was uitgestippeld voldeed zeker aan onze wensen, we hebben mooie campsites gehad in zowel de Caprivistrook als in Botswana, de dagtocht vanuit Kasane naar de Victoria Falls was zeker de moeite waard. Hans of Marco zijn altijd bereikbaar tijdens de reis en reageren snel als je een vraag hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je verbinding hebt en dat is en Chobe en Moremi nog wel een puntje. Wij hebben het gelukkig niet nodig gehad. De auto was prima, geen lekke banden gereden en maar 2 keer vast gezeten. We hadden wel een probleem met de koelkast, maar met een beetje improviseren hebben we daar prima mee uit de voeten gekund. We hebben voordat we vertrokken de informatiemiddag bezocht en dat is aan te raden. De informatie is goed en eerlijk, ze vertellen wat je kunt verwachten, ook de tegenslagen. Voor ons was het een geweldige ervaring.

Goede informatie vooraf en persoonlijk contact bij het opstellen van het reisplan

Angela

Geweldig! sinds de info sessie in ware wij ervan overtuigd dat ze de perfecte plaats was om onze reis te boeken, wij hebben ons niet vergist. De organisatie was perfect, alles goed geregeld. De... Geweldig! sinds de info sessie in ware wij ervan overtuigd dat ze de perfecte plaats was om onze reis te boeken, wij hebben ons niet vergist. De organisatie was perfect, alles goed geregeld. De route zelf was heel prachtig met veel variatie, wij hebben van alles kunnen doe en zien. Een grote aanrader!

- Goede communicatie altijd
- Goede prijs - kwaliteit
- Campings in de nationale parken
- Super auto!

- Graag reistijden meer accuraat (wij hebben altijd langer genomen)
- Graag coördinaten van alle campings/ parken van begin doorgeven., adressen werken niet altijd bij GPS