Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Sjoerd

De laatste twee weken van April 2019 een geweldige rondreis gemaakt door Botswana. Kasane, Maun, Kalahari. Geweldig. Alles was perfect geregeld. Eigenlijks niet gemerkt dat iets niet geregeld was.... De laatste twee weken van April 2019 een geweldige rondreis gemaakt door Botswana. Kasane, Maun, Kalahari. Geweldig. Alles was perfect geregeld. Eigenlijks niet gemerkt dat iets niet geregeld was. Goede voorbereiding en informatie vooraf. Snel en goede antwoorden op vragen voorafgaand aan de reis.

Makkelijk contact, snelle antwoorden op vragen. Goede voorbereiding en voorlichting vooraf waardoor we ons goed konden voorbereiden.

Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten maar ik vroeg mij wel af of iedereen die zo'n reis boekt zich realiseert dat het wel om een echt avontuur gaat waar niet alles vooraf geregeld kan zijn. Vast... Persoonlijk heb ik geen verbeterpunten maar ik vroeg mij wel af of iedereen die zo'n reis boekt zich realiseert dat het wel om een echt avontuur gaat waar niet alles vooraf geregeld kan zijn. Vast zitten met de auto in diep zand op een band verwisselen terwijl misschien de wilde beesten in de bosjes liggen te wachten is een prachtig avontuur maar daar zit misschien niet iedereen op te wachten.

Elmy Kroeg

Prima reis,alles goed gepland, no nonsens, met genoeg vrijheid om je eigen invulling aan je reis te geven.

Mooie afwisseling in de Campsites (luxe en basic, allemaal heel bijzonder)
Kwaliteit auto en uitrusting is erg goed

Eventueel bij de namen van de campsite ook de coördinaten benoemen, soms hebben meerdere campsites dezelfde naam

Hans de Haan

Goed georganiseerd. Selfdrive4x4 heeft ons continue goed op de hoogte gehouden en alles correct en op tijd geleverd.

Kennis van Namibie

Geen algemene verbeterpunten.

Jos & Bé

Wij hebben een prachtige reis gemaakt door Namibie en Botswana, buitengewoon prettig georganiseerd, een mooie mix tussen wondermooie campings en heerlijke B&B's.

Snelle antwoorden op vragen en duidelijke procedures.

Rick Hogenboom

In januari hebben wij een SelfDrive reis door Namibië gemaakt. Het contact van tevoren verliep heel soepel en voor vragen was Selfdrive4x4 altijd bereikbaar. Namibië is een fantastisch land om te... In januari hebben wij een SelfDrive reis door Namibië gemaakt. Het contact van tevoren verliep heel soepel en voor vragen was Selfdrive4x4 altijd bereikbaar. Namibië is een fantastisch land om te bezoeken, wel wat aan de hete kant in januari. Omdat het laagseizoen was, waren veel campsites helemaal niet druk bezocht (soms waren we zelfs de enige!). Ter plekke verliep ook alles goed, transfers, de huurauto zelf en erg vriendelijke mensen bij het depot. De auto was vrij nieuw en wij hebben nooit problemen gehad. In Namibië een paar kleine probleempjes gehad met reserveringen op campsites maar dit is bij terugkomst samen met Selfdrive4x4 goed opgelost. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden, en een roadtrip door Namibie is heel bijzonder!

Mailcontact / bellen; de informatie die ze kunnen verschaffen door ervaring.

Wij moesten ter plekke een Young Driver's Fee betalen die nog redelijk prijzig was. Selfdrive4x4 wist hier niets van af, maar samen is dit goed opgelost! Nu weten ze het wel voor komende (jonge)... Wij moesten ter plekke een Young Driver's Fee betalen die nog redelijk prijzig was. Selfdrive4x4 wist hier niets van af, maar samen is dit goed opgelost! Nu weten ze het wel voor komende (jonge) reizigers.

Wij hebben jullie bedrijf als positief ervaren goede service en persoonlijk contact

persoonlijk contact en snelle service

Op de website konden we de reis route met accommodatie niet direct vinden ....

Fabienne Toebast

Ontzettend vriendelijk en altijd snel met antwoord op alle vragen. Alles was tot in de puntjes geregeld en duidelijk voor ons.

Mooie reis, ontzettend gave locaties en campings. Alles goed geregeld en duidelijk.

Misschien tips geven voor een route, dan aangegeven op de kaart i.p.v. alleen schriftelijk zeggen via welke 'pass' te rijden. Dan weet je zeker dat je de mooiste route rijd en niet (per ongeluk)... Misschien tips geven voor een route, dan aangegeven op de kaart i.p.v. alleen schriftelijk zeggen via welke 'pass' te rijden. Dan weet je zeker dat je de mooiste route rijd en niet (per ongeluk) twee keer een heel stuk over dezelfde weg gaat.

Rico Meijers

Zeer korte lijnen en snelle reactie.

Bij de reislijst kan beter aangegeven worden voor hoeveel dagen er aankopen gedaan moet worden in de supermarkt. Nu zaten we bijna een dag zonder eten...

No-nonsense service van ervaren Afrika-reizigers

Veel praktische antwoorden over auto, routes en kaarten. De voorziening van navigatiesysteem en opladers kwamen goed van pas tijdens de reis.

Bereikbaarheid rondom de offerte

Fantastisch!