Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Plezierig no-nonsense en adequaat met goede adviezen

-goede adviezen mbt verblijfplaatsen
-goed bereikbaar

Jeroen Messemaeckers

Fantastische reis gehad mede dankzij de uitstekende organisatie door Selfdrive4x4.com.

Alles klopte. handige dropbox online gevuld met alle nodige info.

1. van tevoren wellicht iets duidelijker aangeven hoe jullie werkwijze is
1. van tevoren wellicht iets duidelijker aangeven hoe jullie werkwijze is
2. wij hadden gelukkig - min of meer toevallig - geboorteaktes mee van de kinderen. Die zijn echt onmisbaar! en dat blijkt onvoldoende uit de gestuurde communicatie (het werd geadviseerd/aanbevolen, maar het is echt strikt noodzakelijk voor kinderen onder de 18!)

We hebben een fantastische vakantie gehad. Vooraf was er veel info en ter plekke was er de mogelijkheid te appen (mits er internet voorhanden was). Ook voor simpele vragen als: waar kun je... We hebben een fantastische vakantie gehad. Vooraf was er veel info en ter plekke was er de mogelijkheid te appen (mits er internet voorhanden was). Ook voor simpele vragen als: waar kun je boodschappen doen, waar kun je uit eten, waar koop je souvenirs. De verhuurder van de auto leverde een technisch prima auto, maar onze daktenten waren erg verouderd en vies.
Al met al kon dit de pret niet drukken en hebben we genoten.

Het bedrijf heeft zelf heel veel ervaring met de landen en daardoor kunnen ze een mooie afwisselende reis aanbieden. Ook voor vragen kun je bij hen terecht, er kwam altijd snel een antwoord.

Er was binnen onze reis weinig ruimte om zaken aan te passen, vaak was je later dan verwacht op een plek en kon je bv geen boottocht of excursie meer maken. Soms is het beter als er tevoren... Er was binnen onze reis weinig ruimte om zaken aan te passen, vaak was je later dan verwacht op een plek en kon je bv geen boottocht of excursie meer maken. Soms is het beter als er tevoren overlegd wordt wat je wil gaan doen (dan ben je dus wel afhankelijk van hun tips en ervaring).

Koen

Zeer vriendelijke contacten, niet opdringerig, fijn om mee te communiceren

Snelle reactie op mails en steeds zeer positief en vriendelijk.
Op elke vraag kreeg ik een antwoord.

??

Goed geregeld, betrouwbaar, efficiënt en een eerlijke prijs.

Betrouwbaar
Efficiënt
Eerlijke prijs

Iets duidelijkere koppeling naar de vouchers

René

Selfdrive4x4 heeft op een prettige manier een perfecte reis voor ons gepland. De standaard reis door Namibie en Botswana was gemakkelijk uit te breiden naar ons wensen. De auto was volledig en in... Selfdrive4x4 heeft op een prettige manier een perfecte reis voor ons gepland. De standaard reis door Namibie en Botswana was gemakkelijk uit te breiden naar ons wensen. De auto was volledig en in uitstekende staat. De geplande route was zorgvuldig uitgekozen. De afstanden waren optimaal netzo als locatie en kwaliteit van de gekozen campings/lodges. De manier waarop selfdrive4x4 communiceert is prima, alhoewel er soms een klein beetje onduidelijkheid was over de beschrijving in de excelsheet. Als laatste de prijs; deze lijkt toch echt een stuk lager te liggen dan andere aanbieders, terwijl we het idee hebben dat er niet op route, auto of accomodaties ingeleverd wordt. We zijn nu alweer aan het nadenken over een volgend selfdrive4x4 avontuur!

Prijs/kwaliteit
Route keuze
Selectie van de accomodaties/campings
Aanpassingsmogelijkheden reisschema

Waar nodig een iets uitgebreidere beschrijving in de excelsheet (bijv. permits kopen voor de komende 4 dagen; waar moeten deze gekocht worden, en voor welke parken). Dit zou eventueel ook met kort... Waar nodig een iets uitgebreidere beschrijving in de excelsheet (bijv. permits kopen voor de komende 4 dagen; waar moeten deze gekocht worden, en voor welke parken). Dit zou eventueel ook met kort telefoongesprek voor vertrek waarin het reisschema wordt doorgesproken opgelost kunnen worden.

Jeroen Demmer

Goed, professioneel bedrijf met zeer veel ervaring in Zuidelijk Afrika. Weet de ins en outs en werkt samen met de goede autoverhuurders op locatie. Altijd zeer snel een reactie op vragen en... Goed, professioneel bedrijf met zeer veel ervaring in Zuidelijk Afrika. Weet de ins en outs en werkt samen met de goede autoverhuurders op locatie. Altijd zeer snel een reactie op vragen en duidelijke informatie en prijzen.

Jessica kuiper

We hebben hele goede ervaringen met Selfdri e 4x4. Alles was goed geregeld, ze hebben prachtige kampleeerplekken voor ons gereserveerd, informatie was volledig en we waren heel erg blij met de... We hebben hele goede ervaringen met Selfdri e 4x4. Alles was goed geregeld, ze hebben prachtige kampleeerplekken voor ons gereserveerd, informatie was volledig en we waren heel erg blij met de door hun geleverde navigatie en andere materialen.

Advies op maat, goede informatie, prettige communicatie, extra materialen als navigatieapparatuur, bandenspanningmeter en oplader.

Rens Hoogenraad

Fijne samenwerking. Snel gereageerd op emails en alles inzichtelijk via dropbox.

Inzichtelijkheid voor de reis door middel van dropbox.
Unieke plekken geboekt
Netjes en op tijd geregeld

De laatste camping was minder.
Mogelijk tips om te doen tijdens de route.
De aangegeven tijd klopte niet altijd.

Niels de Groor

3 weekse rondreis gemaakt door Botswana. Zowel het huren van de auto als de geboekte vebijfsplaatsen is goed bevallen. Goede route voor ons uitgestippeld en veel goede tips gegeven.

Kennis en eigen ervaring met de reizen