Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Yves Monod

Onze eerste Selfdrive reis door Afrika. Er is goed rekening gehouden met de wensen van ons, en al waren we erg laat, de heren hebben er een schitterende reis van gemaakt.

4X4 selfdrive geeft je op voorhand het vertrouwen dat alles in goede handen is. En stellen niet teleur. Alles was tot in de puntjes verzorgd, met aanwijzigingen (en waarschuwingen) waar nodig. De... 4X4 selfdrive geeft je op voorhand het vertrouwen dat alles in goede handen is. En stellen niet teleur. Alles was tot in de puntjes verzorgd, met aanwijzigingen (en waarschuwingen) waar nodig. De communicatie was echt een sterk punt.

Gewoon zo door gaan. Zou niets kunnen verzinnen wat nog beter kan.

Wouter

Prima ervaring. De geleverde reis voldeed aan de verwachtingen. Gedurende de reis kwamen we erachter dat alles wat door dit bedrijf geregeld was, van hoge kwaliteit was en dat ze erg veel tijd... Prima ervaring. De geleverde reis voldeed aan de verwachtingen. Gedurende de reis kwamen we erachter dat alles wat door dit bedrijf geregeld was, van hoge kwaliteit was en dat ze erg veel tijd gestoken moeten hebben in de organisatie.

Snelle communicatie. Heel waardevol dat ze zoveel hebben geregeld voor ons in het land zelf. Als we dit zelf hadden moeten doen, was het niet zo goed gelukt en hadden we op locatie veel meer moeite... Snelle communicatie. Heel waardevol dat ze zoveel hebben geregeld voor ons in het land zelf. Als we dit zelf hadden moeten doen, was het niet zo goed gelukt en hadden we op locatie veel meer moeite gehad.

Iets meer voorlichting over de mate van corruptie in Namibie. En een aanbevolen dagtrip vanuit Botswana naar de Victoria Falls in Zimbabwe bleek erg kostbaar te zijn bij de grensovergang, dit zou... Iets meer voorlichting over de mate van corruptie in Namibie. En een aanbevolen dagtrip vanuit Botswana naar de Victoria Falls in Zimbabwe bleek erg kostbaar te zijn bij de grensovergang, dit zou fijn zijn geweest om vooraf over geinformeerd te zijn.

Goede en betrouwbare organisatie. fijne samenwerking

Snelle reactie op vragen. Flexibel bij samenstellen van de reis. Meedenken. Betrouwbaar: auto daar ophalen, pick-ups bij hotel en vliegveld was top. Terwijl er in Botswana regelmatig iets fout kan... Snelle reactie op vragen. Flexibel bij samenstellen van de reis. Meedenken. Betrouwbaar: auto daar ophalen, pick-ups bij hotel en vliegveld was top. Terwijl er in Botswana regelmatig iets fout kan gaan met transport (zo begrepen wij van andere NL'ers die daar op reis waren en bijv. wel 5 uur moesten wachten op hun afgesproken taxi). Veel informatie beschikbaar vooraf, een nette link naar een Dropbox. Alle vouchers bij elkaar.

Geen. Eigenlijk niet. Het is heel veel informatie die je ontvangt, waardoor je wellicht door de bomen het bos niet meer ziet. Maar beter veel informatie dan niet.

Mark Luijten

Positief, Campsite's en lodge's goed geregeld.

Klein bedrijf, persoonlijk advies, alles netjes geregeld, snel antwoord tijdens je reis na chats-app contact.

Enkel punten wat wij van tevoren graag hadden geweten, Let wel, absoluut niet negatief bedoelt maar enkel als advies.

* Wij vonden dat tijdens de meet and greet het erg veel over de...

* Wij vonden dat tijdens de meet and greet het erg veel over de eurpeesche ging, hadden liever wat meer info gehad over de reizen en wat we konden verwachten.
* Meer duidelijkheid over de auto, met name wat er in de auto zit, of anders gezegd... wat moeten we zeker meenemen.
* Een lamp in de laadruimte van de auto en/of buiten aan de zijde waar de trapjes zit op een kleine accu zou ideaal zijn.
* Op verschillende campsite's is totaal geen stroom, misschien aangeven bij de lijst met de route, ook op de website van desbetreffende campsite was dit niet te vinden, denk aan Spitzkoppe en Twijfelfontein.
* Op de lijst met je route aangeven als je op zondag vertrekt of aankomt dat de winkels dicht zijn.
* Meer tips van wat er langst de route of onderweg te zien of te bezoeken is. Jullie komen er al jaren dus kunnen mogelijk meer tips geven dan wat wij weten of kunnen vinden.

dit zijn enkele kleine dingen die wij graag van tevoren geweten hadden.
Wij vonden echt dat er tijdens de Meet and Greet meer verteld kon worden over auto, de reis etc etc.
Laat bv een auto zien, hoe ziet hij eruit, wat kan men verwachten etc.

Nogmaals we hebben een schitterende reis gehad, dus dit zijn echt tips die wij miste.

Margot de Jong

Prima. Ondanks dat we " laat" hadden geboekt. Wij vonden het reisschema best intensief. Achteraf was het misschien fijner geweest om vaker ergens 2 dagen te zijn. Ligt misschien ook aan onze... Prima. Ondanks dat we " laat" hadden geboekt. Wij vonden het reisschema best intensief. Achteraf was het misschien fijner geweest om vaker ergens 2 dagen te zijn. Ligt misschien ook aan onze leeftijd.
Heerlijk gehad. Veel mooie landschappen, dieren en mensen gezien.
Auto was een beest. Sterk en comfortabel.
De infomiddag was een goede voorbereiding.
Voor mij een hele mooie terugkomst in Afrika en voor Rob een goede eerste indruk.

Batist

Selfdrive 4x4 heeft een mooie route voor ons uitgezet, met (over het algemeen) haalbare afstanden en leuke, afwisselende campsites (van veel voorzieningen tot helemaal niks, maar dat dan wel op... Selfdrive 4x4 heeft een mooie route voor ons uitgezet, met (over het algemeen) haalbare afstanden en leuke, afwisselende campsites (van veel voorzieningen tot helemaal niks, maar dat dan wel op bijzondere plekken). Het beeld dat op de website geschetst wordt is reëel en de reis voldeed dus zeker aan de verwachtingen, als deze al niet overtroffen werden.

De auto was zeer geschikt voor deze reis en bood alles wat we nodig hadden voor zowel het kamperen als het oplossen van pech/problemen. De auto had wel bij voorbaat wat mankementen, de voornaamste twee hele zwakke accu's die we hebben moeten laten vervangen in Maun - dit ging echter moeiteloos ism de locale agent aldaar. Het onderstel van één van de tenten is tegen het eind gebroken, gezien de wijze waarop moest ook dit moet ons inziens al bij voorbaat (deels) kapot zijn geweest. Gelukkig hadden we een tweede tent en leverde het geen verdere problemen op. Alle pech heeft de reis echter niet negatief beïnvloed; we hadden ons erop voorbereid en het maakte het op een bepaalde manier extra speciaal.

De samenwerking met zowel Selfdrive4x4 als de lokale agent was prima. Beiden waren bij vragen goed bereikbaar, 'problemen' werden snel opgelost. De vele informatie via dropbox was bijzonder nuttig. Leuk ook om in Nederland al een reisgids en kaarten te ontvangen!

Mooie route, met een goede opbouw van makkelijk naar steeds uitdagender (we waren blij dat we 'm niet andersom hadden gedaan!). De volledige uitrusting die we bij aanvang meekregen, zowel voor de... Mooie route, met een goede opbouw van makkelijk naar steeds uitdagender (we waren blij dat we 'm niet andersom hadden gedaan!). De volledige uitrusting die we bij aanvang meekregen, zowel voor de auto zelf (we hebben 'helaas' zo'n beetje alles moeten gebruiken, dus er wordt zeker niets teveel meegegeven!) als het kamperen (zelfs schone handdoeken!). Veel informatie over het hoe en wat van een dergelijke reis, waarmee zelfs beginners als wij vol vertrouwen van start konden.

De afstand van Khwai naar Linyeti was erg ver; er stond 5 uur netto voor maar wij kwamen zeker op 9 á 10 uur uit. We waren op tijd vertrokken, maar voelden de hele dag dat we door moesten rijden om... De afstand van Khwai naar Linyeti was erg ver; er stond 5 uur netto voor maar wij kwamen zeker op 9 á 10 uur uit. We waren op tijd vertrokken, maar voelden de hele dag dat we door moesten rijden om voor het donker aan te komen (wat door pech op het laatste moment niet gelukt is), en konden daardoor eigenlijk niet echt genieten van juist dit bijzondere gebied.

Wij waren ook in de veronderstelling dat we in Third Bridge zouden verblijven (doordat dit oa meermalen in de mails genoemd werd). Pas de avond ervoor zag ik bij toeval in het excel schema dat dit niet het geval was. Had ik niet gekeken, waren we hier dus zo naar toe gereden. (Hiernaast was het kamp wat hiervoor in de plaats was geboekt kennelijk heel nieuw, waardoor ik het op geen kaart kon terugvinden. Gelukkig zag ik het dus op de avond in Maun en konden we daar geholpen worden en de juiste route uitzetten.) Mijn advies zou zijn om dergelijke wijzigingen toch van te voren specifiek per mail te benoemen, omdat zoiets in de grote hoeveelheid informatie - wat op zich dus heel fijn is - toch over het hoofd gezien kan worden.

Rob Kuyken

Wij zijn erg tevreden.
De communicatie ging bijna uitsluitend via internet , daar sluipt toch wel snel een misverstandje in.
Maar na wat over en 't weer gemail is alles in orde...
Wij zijn erg tevreden.
Maar na wat over en 't weer gemail is alles in orde gekomen.
Wij zijn niet zo bedreven in al die moderne communicatie technieken dus het zal wel aan ons liggen.

Roel Schutrups

Het was een ongelofelijke ervaring om door dit mooie en kwetsbare deel van de wereld te reizen. De kleuren, geuren, bijzonder vriendelijke mensen, spannende ervaringen met de ontmoetingen met de... Het was een ongelofelijke ervaring om door dit mooie en kwetsbare deel van de wereld te reizen. De kleuren, geuren, bijzonder vriendelijke mensen, spannende ervaringen met de ontmoetingen met de dieren, te veel om op te noemen!

Een goed georganiseerde reis, met een mooie afwisseling van basic overnachtingsplekken, afgewisseld met prettige B&B's, mooie routes. Uitstekende service van het autoverhuurbedrijf, ook tijdens het... Een goed georganiseerde reis, met een mooie afwisseling van basic overnachtingsplekken, afgewisseld met prettige B&B's, mooie routes. Uitstekende service van het autoverhuurbedrijf, ook tijdens het moment dat er vragen waren over de staat van de auto.
Wat we onderweg van andere reizigers vaak hoorden is dat er nogal eens wat onduidelijkheid was bij campings over hun verblijf. Bij ons was alles tot in detail geregeld. Ook voorafgaand aan de reis konden we met al onze vragen contact opnemen met 4x4 Selfdrive. Binnen 24 uur hadden we gegarandeerd antwoord.

Kleine kansen op verbetering gaan vooral over de kampeer attributen die we in de auto meekregen. Dat was nou niet altijd zoals we gewend zijn. Kookpitten die het (allebei) niet deden en oud en... Kleine kansen op verbetering gaan vooral over de kampeer attributen die we in de auto meekregen. Dat was nou niet altijd zoals we gewend zijn. Kookpitten die het (allebei) niet deden en oud en krakkemikkige pannen. dat maakte het improviseren en zoeken naar een 'plan B' essentieel.

Goed. Er wordt snel gereageerd op mailtjes en vragen en alles was netjes geregeld.

Je krijgt vooraf een navigatiesysteem, lonely planet en een kaart van het land thuisgestuurd om je voor te bereiden.

In het reispakket wat wij hadden gekozen hadden we telkens maar 1 overnachting per plek. Dit maakt alles een beetje gehaast. We kwamen vaak te laat aan om nog een georganiseerde game drive of boot... In het reispakket wat wij hadden gekozen hadden we telkens maar 1 overnachting per plek. Dit maakt alles een beetje gehaast. We kwamen vaak te laat aan om nog een georganiseerde game drive of boot tocht o.i.d te doen en op sommige plekken hadden we wel een extra nachtje willen blijven.
Ook staan er in het reisschema reistijden van plek naar plek. Hier bleek in de praktijk vaak niets van te kloppen. We waren vaak een uur of anderhalf uur langer onderweg dan werd aangegeven.

Berrie Hendriks

Alleen maar goede ervaringen, reis goed geregeld, alles volgens planning en overal zijn ze op de hoogte van onze komst.

Alles goed geregeld, goed bereikbaar en aan alles gedacht, Tomtom erg makkelijk, en bijkomende zaken worden opgestuurd en zijn gratis te retouneren.

Omschrijving in ons overzicht waren ruim voldoende, op één dag na toen we in Rakops moesten tanken en daar geen boodschappen meer konden doen omdat er geen goede supermarkt was.