Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Pieter Bernaards

Alleen maar goede ervaringen. snelle reacties. alle boekingen en reserveringen waren perfect geregeld.
we zijn 4 weken onderweg geweest en hebben geen enkele keer moeten bellen dat er iets niet in orde was.

alle reserveringen perfect geregeld.
goeie contacten met het autoveruurbedrijf.

ga zo door.

Gudrun Van den Branden

Duidelijke communicatie, snelle reactie, to the point, geen nodeloze info maar ook geen tekorten.

Mooie reis en vlot op maat aangepast naar onze wensen.

Budgetvriendelijk
Duidelijke info

Vouchers voor ALLE accommodaties zijn noodzakelijk.
In Namibië hadden we meermaals problemen bij check-in omdat we geen voucher hadden ontvangen om voor te leggen.

Ina en Jan

Wij hebben alleen maar goede ervaringen, snelle afhandeling van vragen met duidelijke informatie.

Korte directe lijn met klant en reageert nog dezelfde dag, vaak binnen een uur, ook de overdracht van documenten via de dropbox vonden wij ideaal. Het terbeschikking stellen van GPS, omvormer en... Korte directe lijn met klant en reageert nog dezelfde dag, vaak binnen een uur, ook de overdracht van documenten via de dropbox vonden wij ideaal. Het terbeschikking stellen van GPS, omvormer en bandenspanningsmeter hebben wij als extra service verlenend ervaren.

Misschien een link op hun website naar http://www.4x4community.co.za/forum/ , waar wij veel actuele info vanaf hebben gehaald voor onze reis, zoals de meest actuele toestand van de wegen in Chobe en... Misschien een link op hun website naar http://www.4x4community.co.za/forum/ , waar wij veel actuele info vanaf hebben gehaald voor onze reis, zoals de meest actuele toestand van de wegen in Chobe en Moremi, dit omdat het forum van selfdrive 4x4 niet veel gebruikt lijkt te worden.

Vincent & Willeke

Positief: Deskundig advies bij samenstellen van de reis.

Adviezen zijn gebaseerd op eigen ervaring.

Mensen die minder ervaren zijn met reizen in Afrika, hebben een andere beleving van afstanden in Afrika dan ervaren 4x4 rijders. Autorijden hoeft geen doel op zich te zijn.

Robert

We zijn net terug van een geweldige rondreis door Zuid-Afrika en Botswana. We hebben genoten van het avontuur. Alles was prima geregeld, prachtige campingplekken en mooie B&B's. Overal werden we... We zijn net terug van een geweldige rondreis door Zuid-Afrika en Botswana. We hebben genoten van het avontuur. Alles was prima geregeld, prachtige campingplekken en mooie B&B's. Overal werden we verwacht. Erg tevreden over de service van Bushlore. De auto's, 2xToyota Hillux DC (1 was splinternieuw), waren uitstekend geschikt voor deze reis en heel compleet incl. schone slaapzakken/kussens.
Kortom: voor de avontuurlijke reiziger is Selfdrive 4x4 echt een aanrader met kennis van zaken.

Goed advies bij de voorbereiding van de reis
Snelle reactie van Hans op al onze vragen in de voorbereiding
Alle vouchers handig in een dropbox
Ontvangst Lonely Planet/Tom...
Goed advies bij de voorbereiding van de reis
Snelle reactie van Hans op al onze vragen in de voorbereiding
Alle vouchers handig in een dropbox
Ontvangst Lonely Planet/Tom Tom/omvormer voor je op reis gaat
Betrouwbare autoverhuurder in Johannesburg (Bushlore)

Wij waren met 4 volwassenen in 2 auto's op reis. Op verschillende plekken (geboekt door Footprint Travel) was maar 1 campingplek gereserveerd die veel te klein bleek voor 2 grote auto's met... Wij waren met 4 volwassenen in 2 auto's op reis. Op verschillende plekken (geboekt door Footprint Travel) was maar 1 campingplek gereserveerd die veel te klein bleek voor 2 grote auto's met daktenten (m.n. in Kasane en Gweta) Dit uiteindelijk zelf op kunnen lossen maar was fijn geweest als het van te voren voor de camping duidelijk was dat we met 2 auto's waren en dus een ruimere plek (of 2 plekken) nodig hadden!

Robert en Sanne

Fijn contact, heldere communicatie, duidelijke informatie omtrent de reis/campings/afstanen.

Prachtige campings, mooie routes, persoonlijk contact via de mail

Jan Dijkkamp

Uitstekend bedrijf. Ruim voor het vertrek alle informatie ontvangen met duidelijke instructies. Vragen worden vlot beantwoord. Hier zijn mensen bezig met eigen ervaring en kennis. Goede auto met... Uitstekend bedrijf. Ruim voor het vertrek alle informatie ontvangen met duidelijke instructies. Vragen worden vlot beantwoord. Hier zijn mensen bezig met eigen ervaring en kennis. Goede auto met complete uitrusting en ter plaatse voor vertrek een uitgebreide instructie. Ik had al eerder van een collega over self-drive een goede aanbeveling gehoord. Ook wij kunnen dit bedrijf aanbevelen. Jan Dijkkamp

Vlotte reacties, complete informatie en veel kennis

Geen. Ga zo door

Tjerk

Nuchter, praktisch, eerlijk, to the point en klantgericht bedrijf.

Goede persoonlijke voorlichting voorafgaand aan boeking
Goede ondersteunende informatie en voorzieningen na boeking
Goede contract partijen ter plaatse

Geen specifieke

Vakkundig en volledig

Uitstekende route, vooraf geleverd materiaal prima in orde.