Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Vakkundig en volledig

Uitstekende route, vooraf geleverd materiaal prima in orde.

Wij hebben een 4x4 met tent gehuurd via dit bedrijf.

Karin & co.

Goed georganiseerde reis, mooie campsites en lodges voor ons geboekt. Specialisatie in zelf- drive reizen is voelbaar.

De ervaring met 4x4 reizen.

Diezelfde ervaring in 4x4 reizen zorgt er ook voor dat er 'vanzelfsprekendheden' zijn voor de organisatie die er, nog, niet zijn bij de klant. Soms was er vanuit klant behoefte aan iets meer... Diezelfde ervaring in 4x4 reizen zorgt er ook voor dat er 'vanzelfsprekendheden' zijn voor de organisatie die er, nog, niet zijn bij de klant. Soms was er vanuit klant behoefte aan iets meer persoonlijk contact ipv mail/dropbox etc.

Mijn algehele ervaring met Selfdrive 4x4 is goed. Ze nemen het regelen van de reis uit handen en voorzien je ook van extra informatie (van reisgids tot tips voor veiligheid of wanneer je het best... Mijn algehele ervaring met Selfdrive 4x4 is goed. Ze nemen het regelen van de reis uit handen en voorzien je ook van extra informatie (van reisgids tot tips voor veiligheid of wanneer je het best boodschappen kan inslaan). Het autoverhuur bedrijf in Windhoek waar ze mee samen werken kan ik niks dan goeds over zeggen! Compleet uitgeruste auto en vriendelijke medewerkers die geduldig alles hebben uitgelegd. Ik heb gemerkt dat Selfdrive 4x4 echt de campings IN de parken boekt (tenzij het vol is). Zowel de campings als B&B's die Selfdrive 4x4 voor je reserveert zijn echt top; we hadden dit niet beter kunnen wensen.

Vergeleken bij andere bedrijven die wij contacteerden, vonden wij dit bedrijf wel het minst enthousiast aan de telefoon klinken. De goede informatie voorzieningen op de website en de aantrekkelijke prijs heeft ons toch overgehaald. Ons verbeterpunt aan de organisatie ligt met name in de organisatie rondom de informatievoorziening (zie verbeterpunten/tips).

Wij vinden de prijs/ kwaliteit verhouding goed en zou nogmaals boeken bij Selfdrive 4x4.

- Voorgeprogrammeerde GPS waar alle campings en B&Bs heel makkelijk in te vinden zijn.
- De campings en B&B's die ze voor je selecteren.
- Compleet uitgeruste auto.
- Wij hebben...
- De campings en B&B's die ze voor je selecteren.
- Compleet uitgeruste auto.
- Wij hebben een keer tijdens te reis gebeld en werden toen heel snel geholpen en er werd goed meegedacht met de situatie.

Wat mij meteen is opgevallen is dat het verstrekken van informatie en het organiseren in het algemeen kan verbeteren. Hierbij een aantal voorbeelden:

- Ik kreeg 2 keer op dropbox van 2...

- Ik kreeg 2 keer op dropbox van 2 verschillende mensen de GPS informatie gedeeld. Vervolgens ook nog een keer van een andere werknemer via de mail. Er wordt heel veel informatie verschaft voor de reis, wat ik zeer op prijs stel, maar dubbelingen worden dan heel verwarrend. Ik ben echt zelf goed gaan kijken en vergelijken en toen bleek het dezelfde informatie te zijn.
- Een medewerker belde mij voor informatie over onze vluchtgegevens zodat zij zaken kon regelen, terwijl de vlucht ook door uw bedrijf was geboekt. Toen ik dit mededeelde, heeft toen inderdaad zelf de gegevens kunnen vinden.
- De doos met navigatie en dergelijke werd bij mij thuis geleverd met op de aanhef een verkeerde voornaam.
- De excel met het overzicht van de campings gaf ons soms verwarring. Vb: Zo stond er dat je het best via de 'remshoogte pas' kon rijden naar de bestemming. Deze konden we niet op de navigatie vinden. Na wat speurwerk op google, bleek het gewoon een typfout van Selfdrive 4x4 te zijn en moest het 'remhoogte pas' zijn.

Dit soort voorbeelden geven voor mij aan dat de interne informatievoorziening en de duidelijkheid in de takenverdeling intern kan verbeteren. Dit komt voor de klant heel warrig over.

Een klein ander puntje:
Bij 1 camping was de reservering niet in orde. Volgens de camping had Namib reservations (waar de organisatie mee samenwerkt) niet op tijd betaald en was de reservering daarom geannuleerd. De camping was vol dus moesten we naar andere oplossingen kijken. Selfdrive 4x4 heeft ons goed geholpen dus het was niet erg, maar op de volgende camping hadden wij bijna weer hetzelfde verhaal. Daar kregen wij ook te horen dat er geen reservering was, maar werd het door de camping en Namib reservations opgelost. Wij hebben het niet als zeer vervelend ervaren, je weet toch dat het in een ander land niet altijd hetzelfde gaat. Maar als het bijvoorbeeld in een national park gebeurd en de camping dan vol is, zou ik wel echt heel erg balen.

Als je zelf nog nooit een selfdrive 4x4 in het zuiden van Afrika gedaan hebt, ligt de toegevoegde waarde van Selfdrive 4x4 absoluut in de voorbereiding van je reis want eenmaal ter plaatste kan Hans... Als je zelf nog nooit een selfdrive 4x4 in het zuiden van Afrika gedaan hebt, ligt de toegevoegde waarde van Selfdrive 4x4 absoluut in de voorbereiding van je reis want eenmaal ter plaatste kan Hans en zijn team nog weinig voor je doen. We hebben tal van bijkomende vragen gesteld die achteraf heel nuttig bleken te zijn. Je gaat er best vanuit dat je na aankomst aangewezen bent op jezelf en op het verhuurbedrijf voor wat betreft je wagen. In ons geval is dat zeer goed meegevallen vl. ASCO CAR HIRE voldeed aan de service verwachtingen (op mijn vraag werd een tweede auto-batterij die voeding moet geven aan de frigo vervangen vóór vertrek alsook een reservewiel waarvan het profiel onvoldoende bleek).

Communicatie vóór aanvang van de reis: respons-tijden zeer goed

De excell-file met het overzicht van de reis zou meer detail informatie moeten bevatten. Wij gaan ervan uit dat Selfdrive deze routes kent en dus perfect zou kunnen aangeven bv. dat je best geen... De excell-file met het overzicht van de reis zou meer detail informatie moeten bevatten. Wij gaan ervan uit dat Selfdrive deze routes kent en dus perfect zou kunnen aangeven bv. dat je best geen vlees koopt in Opuwo vooraleer je naar Etosha NP gaat aangezien je onderweg een disease-check point tegenkomt waar je verplicht wordt je vleeswaren af te geven. Men kan vertellen op voorhand dat je ook in Etosha NP vlees kan kopen. Op zich zijn dit geen "problemen", maar als de organisator het weet, kost het ook geen moeite om dit in het overzicht standaard te vermelden.
Maw. praktische weetjes/wist je datjes die je mag verwachten van een ervaren selfdrive 4X4 organisator Het is maar een vaststelling, absoluut niet te lezen als een punt om een zaak van te maken. Namibië is het veiligste en meest gemakkelijke Afrikaanse land dat wij mogen ervaren hebben mede dankzij de goede basis voorzieningen van het selfdrive 4x4 team.

N van duren

Eerst naar een informatie bijeenkomst geweest waar alles wat betreft reizen in Afrika werd besproken.
Daarna besloten om bij Selfdrive 4x4 onze auto in Namibie te huren.
Bij...

Daarna besloten om bij Selfdrive 4x4 onze auto in Namibie te huren.
Bij Asco de auto opgehaald en erg tevreden over dit bedrijf

Snelle reactie bij vragen via de mail.

nee

Jordi van Oosten

Wij hebben een fantastische reis gehad. Het advies die we hebben gekregen tijdens het boekingsproces om een zwaardere uitvoering auto te huren bleek echt een zeer goede zet. De auto was... Wij hebben een fantastische reis gehad. Het advies die we hebben gekregen tijdens het boekingsproces om een zwaardere uitvoering auto te huren bleek echt een zeer goede zet. De auto was splinternieuw. Waar andere auto’s vastzaten in het zand reden wij met gemak door. Ook vragen die we tijdens de reis per mail stelden werden snel en efficiënt beantwoord. De route was schitterend met ongelooflijk mooie en onvergetelijke campsites. Wij hadden helaas ook een kleine schade gemaakt aan de auto maar dit werd keurig afgehandeld door de verhuurder en vergoedt door de bij selfdrive 4x4 afesloten verzekering. Door de goede voorbereiding en informatievoorziening en het complete pakket van selfdrive 4x4 is het een onvergetelijk mooi avontuur geworden. Ik raad deze organisatie dan ook zeer aan wanneer je een selfdrive reis in Afrika wilt maken. Top!

Snelle en duidelijke reacties op vragen. Goede en duidelijke informatievoorziening. Verstand van zaken en nuttige adviezen.

We hebben via 4x4 een landcruiser gehuurd om door zuid-afrika, botswana en namibie te reizen. Auto was goed uitgerust. Jammer dat de auto niet was uitgerust met blue tooth, gezien er op veel plekken... We hebben via 4x4 een landcruiser gehuurd om door zuid-afrika, botswana en namibie te reizen. Auto was goed uitgerust. Jammer dat de auto niet was uitgerust met blue tooth, gezien er op veel plekken geen radio-ontvangst is. Verder was er een miscommunicatie over de afleverdatum van de auto. Dit is echter keurig opgelost door de medewerkers van Bushlore.

Foto van de inrichting van de auto Naast de een schriftelijke uitleg (dit komt de voorbereiding van de reis ten goede).

Goeie service en advies

Snel antwoord op je vragen via de mail.

Jan Koper

In 1 woord: uitstekend

Kennis van de lokale omstandigheden

Kan zo gauw niets vezinnen