Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

C. Hobbelen

In september 2018 3 weken met een bushcamper van Bushlore naar Namibië en Botswana geweest. De route door Selfdrive 4x4 laten maken omdat het lastig is om zelf campsites te boeken in Chobe en Moremi. Geweldige ervaring, Botswana is echt safari 2.0. We hebben veel kilometers gemaakt, achteraf had dat wellicht wel wat minder gekund. Nu hebben we 5 dagen door Chobe en Moremi gereden, steeds elke dag een andere campsite. Met de ervaring van nu zouden we dat anders doen en liever 2 dagen op een campsite blijven. Dan heb je nog een dag extra om zelf te gamedriven in de omgeving van de campsite. Hans van Selfdrive 4x4 had ons wel gewaarschuwd dat we wel erg veel kilometers zouden maken, maar we wilden graag zoveel mogelijk van Botswana zien. De route die door Hans en Marco was uitgestippeld voldeed zeker aan onze wensen, we hebben mooie campsites gehad in zowel de Caprivistrook als in Botswana, de dagtocht vanuit Kasane naar de Victoria Falls was zeker de moeite waard. Hans of Marco zijn altijd bereikbaar tijdens de reis en reageren snel als je een vraag hebt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je verbinding hebt en dat is en Chobe en Moremi nog wel een puntje. Wij hebben het gelukkig niet nodig gehad. De auto was prima, geen lekke banden gereden en maar 2 keer vast gezeten. We hadden wel een probleem met de koelkast, maar met een beetje improviseren hebben we daar prima mee uit de voeten gekund. We hebben voordat we vertrokken de informatiemiddag bezocht en dat is aan te raden. De informatie is goed en eerlijk, ze vertellen wat je kunt verwachten, ook de tegenslagen. Voor ons was het een geweldige ervaring.

Goede informatie vooraf en persoonlijk contact bij het opstellen van het reisplan

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: 3 weken Namibië-Botswana met een bushcamper