Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Bas

Wij hebben een schitterende rondreis Namibie Botswana incl Victoria Falls geboekt bij Selfdrive 4x4.

We merkten dat je er bij het boeken van een dergelijke reis snel bij moet zijn, omdat bepaalde accomodaties snel vol zitten. Dus ruim een jaar vtv alles geregeld.

Het contact met Selfdrive via mail en telefonisch is zeer goed. Reacties volgen super snel, volledig en naar verwachting.

Wij wilden wat aanpassingen aan de reis omdat we het slapen in de tent wilden afwisselen met lodges. Dit was geen enkel probleem. In de Dropbox die voor je wordt aangemaakt kun je eenvoudig de vorderingen volgen en je reisschema inzien. Daarin staan ook links naar de websites van de betreffende campsites / lodges. Ook nemen ze hierin alle formaliteiten op zoals info over de 4x4, schadeformulier, voorwaarden, vouchers etc. Overzichtelijk en gemakkelijk. Raak je iig niets kwijt. Zelfs een schatting van reistijd en aantal km wordt weergegeven. Handig.

Selfdrive werkt lokaal met Asco, een verhuurder van de 4x4. Wat een geweldige auto. Keurig bedrijf ook met goede service!

Wij hadden een Toyota Hilux double cab. (dubbele cabine) dus met achterbank. Aanrader!!! want echt mega veel zand en stof en zo blijven je tassen en persoonlijke spullen schoon in de auto. De auto is volledig uitgerust, overal is aan gedacht. (wijnglazen hebben we in Windhoek bij de Spar gekocht, uit bekers is dit niet te doen haha. Op de laatste campsite hebben we de glazen overgegeven aan een ander stel dat net hun reis begon. ;-)

Selfdrive stuurt ruim voor vertrek de navigatie toe met handleiding. Ook een omvormer (autoaansteker naar USB), hoewel de nieuwe 4x4 Toyota’s echt modern zijn uitgerust met USB en BT aansluitingen.

Ze sturen tevens een bandenspanningsmeter en wegenkaarten mee, deze laatste zijn handig naast de navi.

Tot slot, Hans en zijn collega’s van Selfdrive zijn zelf ervaren in de landen en regio’s waar je heen gaat. Zij weten waarover ze het hebben en kunnen je daarom goed van advies voorzien.

Kortom, fantastische ervaringen rijker en bij een volgende reis in dit genre zullen we Selfdrive zeker weer benaderen!

Ze organiseren voorlichtingsavonden

Persoonlijke contact en informatievoorziening.

Rogier Scholten

Prima, weten goed de weg in zuidelijk Afrika en zijn goed in staat maatwerk te leveren

Klantgerichtheid, dropbox, navigatiesysteem, goede rental car

Zanten Consultancy

In het kort uitstekend . De informatie vooraf incluis onze vragen werden snel en kundig beantwoord . De meet en greet info middag voor de aanvang van de reis is zeer aan te bevelen waardoor een goed... In het kort uitstekend . De informatie vooraf incluis onze vragen werden snel en kundig beantwoord . De meet en greet info middag voor de aanvang van de reis is zeer aan te bevelen waardoor een goed beeld ontstaat van deze reis . Hierdoor voorkom je enige verassingen of nare ervaringen . Alle campingsites waren juist geboekt en geen vertragingen bij inchecken etc ...

Professionals die weten wat deze reis inhoud en kundig advies geven . Op maat vakantie kan worden afgestemd op de individuele eisen . Snelle reactie tijd in alle vragen en emailverkeer . Huurauto en... Professionals die weten wat deze reis inhoud en kundig advies geven . Op maat vakantie kan worden afgestemd op de individuele eisen . Snelle reactie tijd in alle vragen en emailverkeer . Huurauto en kampeerspullen zijn in goede staat van onderhoud met kundig / vriendelijk locale ondersteuning .

GPS valt soms uit en routes soms niet up to date . Bij afhalen van de huurauto kan het druk zijn met lange wachttijd hierdoor . De luchtcompressor moet goed worden nagekeken want dit is een... GPS valt soms uit en routes soms niet up to date . Bij afhalen van de huurauto kan het druk zijn met lange wachttijd hierdoor . De luchtcompressor moet goed worden nagekeken want dit is een essentieel onderdeel voor offroading . ( wij hadden een defect luchtcompressor en dan wordt banden oppompen een lastige onderneming , vaak is lucht niet aanwezig bij de lokale benzinepompstations etc )

Marco & Diana

Via Selfdrive4x4 hebben we een one-way trip gemaakt van Johannesburg door Botswana naar Vic Falls, Zimbabwe. Alles was tot in de puntjes geregeld: de accommodaties waren top, de transfers allemaal... Via Selfdrive4x4 hebben we een one-way trip gemaakt van Johannesburg door Botswana naar Vic Falls, Zimbabwe. Alles was tot in de puntjes geregeld: de accommodaties waren top, de transfers allemaal op tijd, de auto was perfect en goed uitgerust (we hadden zelfs onverwacht een automaat wat wij heerlijk vonden omdat we dat 'gewend' zijn). De reis zat ook heel goed in elkaar qua afwisseling camperen/B&B en dagelijkse reis-afstanden/tijden. Perfect georganiseerd

Perfect georganiseerde reis, mogelijkheid tot het bijwonen van een informatie sessie vooraf wat wij echt een toegevoegde waarde vinden, direct antwoord op eventuele vragen. Ook merk je aan alles dat... Perfect georganiseerde reis, mogelijkheid tot het bijwonen van een informatie sessie vooraf wat wij echt een toegevoegde waarde vinden, direct antwoord op eventuele vragen. Ook merk je aan alles dat ze veel "Afrika-ervaring" hebben waardoor je ze goed kunnen adviseren.

Ik heb hier even over nagedacht maar kan geen verbeterpunten bedenken.. :-)

Ralph

Selfdrive4x4 heeft onze rondreis door Namibië & Botswana geweldig georganiseerd. De reisroute, (locaties van) campsites en lodges zijn met zorg uitgekozen en samengesteld en dragen zeer goed bij aan... Selfdrive4x4 heeft onze rondreis door Namibië & Botswana geweldig georganiseerd. De reisroute, (locaties van) campsites en lodges zijn met zorg uitgekozen en samengesteld en dragen zeer goed bij aan het avontuurlijke karakter van de reis, zonder ook maar één hoogtepunt te hoeven missen.

Daarnaast zorgt Selfdrive4x4 dat zij goed op de hoogte zijn van de actuele omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis daar direct op aangepast.

Met zorg samengestelde route en verblijfslocaties. Zeer positief is dat Selfdrive4x4 zeer goed op de hoogte is van de omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis/route hierop... Met zorg samengestelde route en verblijfslocaties. Zeer positief is dat Selfdrive4x4 zeer goed op de hoogte is van de omstandigheden ter plaatse. Indien noodzakelijk wordt de reis/route hierop aangepast.

Verder hebben wij als zeer positief ervaren dat Selfdrive4x4 enkele weken voorafgaand aan de reis een GPS-navigatiesysteem ter beschikking stelt waar de meest actuele kaarten op geïnstalleerd zijn. Op deze manier kan de selfdrive rondreis al goed worden voorbereid.

N.v.t.

Richard Roodenburg

Mijn ervaring is bijzonder positief; alles wat door 4x4 geregeld moest worden was prima geregeld. Overnachting in Windhoek, de Toyota's, kampeerplekken, alles prima voor elkaar!

De uitgekozen slaap- en kampeerplaatsen waren bijzonder goed. Daarnaast was er prima gecommuniceerd met de accommodaties want alles klopte precies.

De toegestuurde informatie was op een manier weergegeven die wat mij betreft beter kan; het was nu op een soort Excel formulier. De accommodaties die veranderd waren stonden niet altijd even... De toegestuurde informatie was op een manier weergegeven die wat mij betreft beter kan; het was nu op een soort Excel formulier. De accommodaties die veranderd waren stonden niet altijd even duidelijk op dit formulier, ook de tekstweergave
was niet overal volledig duidelijk.

Henk S

Prima ervaring. Goede balans in het programma. Goede uitrusting (auto en campingmateriaal) meegekregen.

Goede info voorziening. Goed programma. Prima materiaal meegekregen. Goede support vanuit burau.

Informeer klanten goed omtrent meerwaarde luchtdruk in banden. Doe je dat goed, dat zijn er weinig problemen.

Veel informatie, goede kwaliteit van geregelde reis, snelle communicatie

Uitgebreide info, zeer goed geregelde reis met veel kwaliteit

Alle info iets overzichtelijker

Selfdrive4x4 is zeer benaderbaar met persoonlijke service. Niet allen voorafgaand aan een boeking, maar ook tijdens de voorbereiding en de reis zelf.

Persoonlijke service.

Francien van Kempen

Top reis. mooie campsites. alle boekingen goed geregeld behalve Mbudi in Botswana. Verkeerde datum.

klantvriendelijk en behulpzaam. goede tips.

mis persoonlijk contact. Samen aan tafel met de kaart de reis doornemen en bezienswaardigheden doornemen.
Navigatie verouderd en niet nodig. Navigatie telefoon is beter.
Excelsheet mag...
Navigatie verouderd en niet nodig. Navigatie telefoon is beter.
Excelsheet mag meer uitgebreid met bezienswaardigheden en wetenswaardigheden zoals waar je vleescontrole's kunt verwachten.