Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Maarten de Keijzer

Super goed en persoonlijk geregeld

directe communicatie, documenten in dropbox, goede keuze van routes en logies etc.

persoonlijke ervaringen van anderen bij logies vermelden

Survival school overleven

Prettige en duidelijk samenwerking

Super goeie huurauto's en Europese verzekering

We hebben alleen een 4x4 auto met daktent gehuurd. Alles was goed geregeld en is prima verlopen. Goede informatie vooraf.

goede informatie en organisatie. goede verzekering eigen risico.

Edith Van Rossum

Selfdrive reis van 6 weken door Zuid-Afrika, Namibie en Botswana.
Auto's via Selfdrive4x4 gehuurd in Zuid Afrika bij Bushtrackers.
Zowel met Selfdrive4x4 als Bushtrackers hele goede...
Selfdrive reis van 6 weken door Zuid-Afrika, Namibie en Botswana.
Auto's via Selfdrive4x4 gehuurd in Zuid Afrika bij Bushtrackers.
Zowel met Selfdrive4x4 als Bushtrackers hele goede ervaringen.
Snelle hulp waar nodig en klantvriendelijk. Super goede auto's van 1 jaar tot 3 maanden oud.

snelle en vriendelijke reactie bij problemen

niet van toepassing

Eva Van Isterdael

Helemaal top!

Efficiëntie & expertise

Iets meer details over de mooiste routes tussen de verschillende stops of een overzicht van de verschillende route-opties.

Duidelijke communicatie. Steeds snelle reactie op mails. Erg veel mogelijkheden met betrekking tot de reis en uiteindelijk een top reis.

Snelle en duidelijke communicatie. Ervaring komt overeen met hetgeen de website aanbied.

Een foldertje met de reis, accomodaties en route was leuk geweest

Prima ervaring, klantvriendelijk, goede service en goede auto

Snel reactie op mail; goede service verhuurbedrijf auto; prima auto

De foto's van ongelukken die bij het verhuurbedrijf hingen, hadden ze voordat we wegreden kunnen laten zien. De kans op ongeluk moet serieus genomen worden

Louis de Haan

Ze geven veel en duidelijk informatie. De papieren worden strak afgehandeld. De beschrijvingen zijn helder en realistisch. Prima

Strakke organisatie. Duidelijk over kosten en wat je kunt verwachten. Geen vraag is ze te veel.

Eigenlijk niets. Alles liep gesmeerd.

Eric Haeck

Wij zijn net terug van een 24 daagse self-drive door bijna heel Namibië, wat een fantastische ervaring, alle campsites geboekt door jullie waar zonder uitzondering fantastisch, op meerdere campsites... Wij zijn net terug van een 24 daagse self-drive door bijna heel Namibië, wat een fantastische ervaring, alle campsites geboekt door jullie waar zonder uitzondering fantastisch, op meerdere campsites hadden we de beste en mooiste plek, meest uitzonderlijke waren wel de campsite in Solitaire bij de guestfarm en de campsite bij Omboroko( campsite 1) niet normaal. Ook de auto via Asco was perfect. Tijdens de reis 2 lekke banden en een gebroken velg gehad en dit werd door Asco zeer snel en en accuraat opgelost, superservice vanuit Asco dus.
Ik kan dan ook iedereen aanraden om je reis te boeken bij 4x4 selfdrive!!!

Overzichtelijk en duidelijk

Kleiberf