Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Pim van Dam

Fantastische vakantie geregeld door Selfdrive4x4

Goed overleg en advies. Alles erg goed geregeld en verzorgd. Wij hebben een fantastische reis naar Namibië en Botswana gemaakt.

Dion

Fantastisch

Door de kennis van Hans is de reis zo goed en prettig verlopen.

Mario Kanits

Alles is vooraf perfect georganiseerd en de ook de ondersteuning onderweg was helemaal top! Kundige en professionele medewerkers!

Zorgvuldig, punctueel en flexibel!

Frans Arkesteijn

Uitsluitend positief. Veel medewerking, informatie, beschikbaarheid, snelle reactie op vragen, meedenkend en persoonlijk contact.

Persoonlijk contact, zeer goed bekend met lokale situaties en omstandigheden van de reisdoelen

Eerlijk gezegd geen

Marianne en Toon Noten

Je wordt fijn en snel geholpen.

Veel kennis ter plekke

Zou het zo niet weten.

Ruby Theuns

De reis moest helaas 2 x verzet worden vanwege Covid. Maar wat een geluk toen we eindelijk mochten! Voor het plannen van de reis hadden we goed en vlot contact via de mail. Tevens kregen we goede... De reis moest helaas 2 x verzet worden vanwege Covid. Maar wat een geluk toen we eindelijk mochten! Voor het plannen van de reis hadden we goed en vlot contact via de mail. Tevens kregen we goede tips en aanbevelingen. De campsites waren allemaal top qua locatie en faciliteiten. Een goede afwisseling tussen luxe en avontuur!

Communicatie en bereikbaarheid

Vanwege covid zijn sommige grenzen nog niet open en kun je op bepaalde locaties alleen cash betalen. Goed om dit mee te nemen.

Marja en Henk

Zeer goede ervaringen. Erg behulpzaam, flexibel en meedenkend

Bereikbaarheid voorafgaand, maar met name ook tijdens de reis

Rondreis op zeer beperkt aantal locaties aanpassen. Soms te veel reistijd en te weinig tijd op locatie.

Frank Schreuders

Een prachtige reis gehad waarbij alles goed was georganiseerd. Ook tussentijd contact bij vragen is geen probleem

Persoonlijk meedenken voor een goede passende reis

Blijf zo doorgaan

Beumer

Mooie reis persoonlijk gemaakt vanuit het aanbod

Goed contact via mail en tijdens de reis persoonlijk contact!

Het lijkt erop of de situatie in Namibië verbeterd is de laatste jaren voor toeristen maar er zijn nog steeds afgelegen delen .

Sanne en Erik Overvliet

Van A tot Z alles tot in de puntjes geregeld. Dank Hans en Marco en jullie team. Wij hebben een prachtige vakantie in Namibië en Botswana gehad.
Ook Bushlore is een aanrader voor de auto.

Vervolgens alle informatie en vouchers 100% accuraat thuis. Mooie routes die prima uitgedokterd zijn en die met hulp van Selfdrive4x4 aan te passen en uit te breiden zijn aan al je wensen.
Vervolgens alle informatie en vouchers 100% accuraat thuis.
Eenmaal onderweg alle support die je nodig hebt.

Kan werkelijk niets bedenken. Deze 5 sterren beoordeling is gemeend en niet gemakkelijk even gegeven