Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Bas

Wij hebben een schitterende rondreis Namibie Botswana incl Victoria Falls geboekt bij Selfdrive 4x4.

We merkten dat je er bij het boeken van een dergelijke reis snel bij moet zijn, omdat bepaalde accomodaties snel vol zitten. Dus ruim een jaar vtv alles geregeld.

Het contact met Selfdrive via mail en telefonisch is zeer goed. Reacties volgen super snel, volledig en naar verwachting.

Wij wilden wat aanpassingen aan de reis omdat we het slapen in de tent wilden afwisselen met lodges. Dit was geen enkel probleem. In de Dropbox die voor je wordt aangemaakt kun je eenvoudig de vorderingen volgen en je reisschema inzien. Daarin staan ook links naar de websites van de betreffende campsites / lodges. Ook nemen ze hierin alle formaliteiten op zoals info over de 4x4, schadeformulier, voorwaarden, vouchers etc. Overzichtelijk en gemakkelijk. Raak je iig niets kwijt. Zelfs een schatting van reistijd en aantal km wordt weergegeven. Handig.

Selfdrive werkt lokaal met Asco, een verhuurder van de 4x4. Wat een geweldige auto. Keurig bedrijf ook met goede service!

Wij hadden een Toyota Hilux double cab. (dubbele cabine) dus met achterbank. Aanrader!!! want echt mega veel zand en stof en zo blijven je tassen en persoonlijke spullen schoon in de auto. De auto is volledig uitgerust, overal is aan gedacht. (wijnglazen hebben we in Windhoek bij de Spar gekocht, uit bekers is dit niet te doen haha. Op de laatste campsite hebben we de glazen overgegeven aan een ander stel dat net hun reis begon. ;-)

Selfdrive stuurt ruim voor vertrek de navigatie toe met handleiding. Ook een omvormer (autoaansteker naar USB), hoewel de nieuwe 4x4 Toyota’s echt modern zijn uitgerust met USB en BT aansluitingen.

Ze sturen tevens een bandenspanningsmeter en wegenkaarten mee, deze laatste zijn handig naast de navi.

Tot slot, Hans en zijn collega’s van Selfdrive zijn zelf ervaren in de landen en regio’s waar je heen gaat. Zij weten waarover ze het hebben en kunnen je daarom goed van advies voorzien.

Kortom, fantastische ervaringen rijker en bij een volgende reis in dit genre zullen we Selfdrive zeker weer benaderen!

Ze organiseren voorlichtingsavonden

Persoonlijke contact en informatievoorziening.

Score voor Selfdrive4x4.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive Nambie Botswana + Vic Falls