Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Iris Kokkeler

Zorgvuldig op maat gemaakte reis met snelle service.

Meedenken in keuzes
Goed bereikbaar, ook tijdens de reis
Voorafgaand uitgebreid doorspreken van de reis

In de dropbox waren maar een paar vouchers van de campsites/B&B in Namibië toegevoegd. Tijdens de reis werd hier vaak naar gevraagd.
De vouchers van Botswana waren wel compleet.
De vouchers van Botswana waren wel compleet.

Persoonlijk: Wij vonden 4 nachten in Etosha iets te lang, 3 nachten was voor ons ook ruim voldoende geweest. Dit is denk ik een persoonlijke voorkeur.

Andy De Vos

Bedrijf heeft zaken (reisroute, reserveringen, autoverhuur) prima voor elkaar. De interactie met de klant is echter wel naar de zakelijke kant, mag dus wat persoonlijker. Ook de inhoudelijke... Bedrijf heeft zaken (reisroute, reserveringen, autoverhuur) prima voor elkaar. De interactie met de klant is echter wel naar de zakelijke kant, mag dus wat persoonlijker. Ook de inhoudelijke informatie over onderdelen van de reis kan nog aan kwaliteit winnen.

Alle formele zaken (reservering, autoverhuur) goed geregeld.

Zie boven:
- meer persoonlijke benadering
- betere inhoudelijke informatie/adviezen op onderdelen van het reisprogramma

Margot Kromhout

Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel... Geweldige reis gehad! Normaal gesproken boeken we altijd alles zelf, maar aangezien Botswana en Zuid-Afrika voor ons nog geheel onbekend terrein was (en het in de nationale parken in Botswana heel snel vol is) dit keer besloten via Selfdrive4x4 te boeken. Het was een uitstekende balans tussen vastgelegde onderdelen en tips (overnachtingen, de auto en uitrusting, tips waar bijv. inkopen te doen) maar toch nog veel zelf in te delen tijd en echt zelfstandig op avontuur en het land ontdekken.
Onze bestemmingen waren altijd authentiek en hadden elk iets bijzonders, daar wordt zeker niet op bezuinigd. Had het zelf niet anders uitgezocht.

- Opbouw en uitgestippelde route van onze reis waren zeer doordacht: aan het begin uitdagend qua offroad (zoutpannen), zodat dat later op de reis alleen nog maar mee valt. Primitieve en luxere... - Opbouw en uitgestippelde route van onze reis waren zeer doordacht: aan het begin uitdagend qua offroad (zoutpannen), zodat dat later op de reis alleen nog maar mee valt. Primitieve en luxere campsites wisselen elkaar af. Mooie opbouw en variatie qua wildlife, al is dat misschien ook een beetje geluk hebben.
- Hans en collega's zijn goed te bereiken, voor en tijdens de reis is er persoonlijk contact.
- Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over Bushlore en de (uitrusting van) onze Hilux.
- Informatie voorziening en administratieve processen: simpel, tijdig, duidelijk.

Als ik dan iets moet noemen:
- De dropbox staat vol met mappen die wel eens opgeruimd kunnen worden, en een deel van de info was niet van toepassing op onze reis
- Duidelijker aangeven...
Als ik dan iets moet noemen:
- Duidelijker aangeven wat er uitgeprint mee moet op reis en wat niet, het ging nu per toeval goed, maar voor hetzelfde geld had ik de vouchers alleen digitaal bij me gehad.

Door de jaren heen bieden Hans en Marco en de andere medewerkers adequate en ter zake doende hulp bij het vastleggen van de reis: Zowel voor de campingsites als ook in de communicatie met de... Door de jaren heen bieden Hans en Marco en de andere medewerkers adequate en ter zake doende hulp bij het vastleggen van de reis: Zowel voor de campingsites als ook in de communicatie met de autoverhuurmaatschappij.

Gedegen ervaring voor reizen door landen in Zuidelijk Afrika , ondersteund met dienstverlening zoals verstrekken van goede kaarten, GPS apparatuur etc.

Let op dat in zowel het reisschema, als ook op de vouchers de precieze aanduiding komt te staan van de naam van de camping of de lodge. In b.v. Namibië locaties rondom Twijffelfontein en rond de... Let op dat in zowel het reisschema, als ook op de vouchers de precieze aanduiding komt te staan van de naam van de camping of de lodge. In b.v. Namibië locaties rondom Twijffelfontein en rond de Brandberg zijn inmiddels meerder campings/lodges verschenen met bijna dezelfde naamaanduiding (b.v. White Lady B&B .....Brandberg White Lady …etc. ). Ook elders geldt dit: Etosha Safari Lodge vs. Etosha Safari Campsite). Dit schept onduidelijkheid in het zoeken met de GPS. We hebben zelfs beleefd dat we drie keer heen en weer werden verwezen omdat men onze reservering niet snel (genoeg) kon vinden vanwege de wat verwarrende Lodge v.s. Camping aanduiding op het voucher. Wees heel precies en consistent in deze naamgeving ook in de reisschema’s die als Excel file worden verstrekt en werk a.u.b. met namen die ook in het GPS systeem worden herkend. Tenslotte: In Windhoek worden straatnamen veranderd – Duitse aanduidingen door Afrikaanse vervangen: Dit werkt verwarrend bij zowel Google zoekacties als ook voor de GPS.

Prima ervaringen met het bedrijf, maar we hebben behalve een lekke band, ook geen problemen gehad.

Fijn dat je vooraf nog even al je vragen kunt stellen, zodat je goed voorbereid op reis gaat.

Alle campsites waren prima, de loges luxe, we voelden ons daardoor soms schuldig ten opzichte van de lokale bevolking. Achteraf hadden we wel iets minder loges gewild. De gamesites bij de loges... Alle campsites waren prima, de loges luxe, we voelden ons daardoor soms schuldig ten opzichte van de lokale bevolking. Achteraf hadden we wel iets minder loges gewild. De gamesites bij de loges zijn vaak erg mooi en voor ons al meer dan voldoende.
Alleen Dqae Qare San Lodge campsite vonden we maar matig, de hekjes van de gamesite waren allemaal kapot of omgevallen, kapotte bankjes, volle vuilnisbakken, benummering niet te lezen.
Het toiletgebouw was wel aan de buitenkant opnieuw geverfd en zag er van binnen redelijk uit.
Toch was het gevoel dat de boel verwaarloosd was.

Maaike

Erg prettig, snel en laagdrempelig in het contact.
Veel mogelijkheden en variaties. Helder in tips en adviezen. Reis door Namibie en Botswana gemaakt.

Snel en makkelijk contact
Goede adviezen en reisoverzicht.
Fijn totaalpakket met goede gps, reisgidsen, afkoop eigen risico etc.
Prachtige kampeerplekken en uitstekende auto

Guido Groenendijk

Alleen maar positieve ervaringen. Alles was keurig geregeld, snelle reacties, goed uitgedachte reis

Soepel met aanpassingen, persoonlijke aandacht, goed nagedacht over de reis

geen punten

Ronny en Katrien Cloquet

Een goede dienstverlening: iedere vraag wordt direct op een professionele wijze beantwoord. Snelle reactie, duidelijk. Het was een fijne en vlotte samenwerking!

Communicatie, samenstelling reis en route met perfecte variatie, aangename lodges, de betere campingplaatsen. Alles picco bello in orde! Prijs kwaliteit verhouding is in balans, we hadden het zelf... Communicatie, samenstelling reis en route met perfecte variatie, aangename lodges, de betere campingplaatsen. Alles picco bello in orde! Prijs kwaliteit verhouding is in balans, we hadden het zelf niet beter gaan.

Getrouwheidsprogramma zoals bv kortingen bij het boeken van een volgende reis

Bas

Wij hebben een schitterende rondreis Namibie Botswana incl Victoria Falls geboekt bij Selfdrive 4x4.

We merkten dat je er bij het boeken van een dergelijke reis snel bij moet zijn, omdat bepaalde accomodaties snel vol zitten. Dus ruim een jaar vtv alles geregeld.

Het contact met Selfdrive via mail en telefonisch is zeer goed. Reacties volgen super snel, volledig en naar verwachting.

Wij wilden wat aanpassingen aan de reis omdat we het slapen in de tent wilden afwisselen met lodges. Dit was geen enkel probleem. In de Dropbox die voor je wordt aangemaakt kun je eenvoudig de vorderingen volgen en je reisschema inzien. Daarin staan ook links naar de websites van de betreffende campsites / lodges. Ook nemen ze hierin alle formaliteiten op zoals info over de 4x4, schadeformulier, voorwaarden, vouchers etc. Overzichtelijk en gemakkelijk. Raak je iig niets kwijt. Zelfs een schatting van reistijd en aantal km wordt weergegeven. Handig.

Selfdrive werkt lokaal met Asco, een verhuurder van de 4x4. Wat een geweldige auto. Keurig bedrijf ook met goede service!

Wij hadden een Toyota Hilux double cab. (dubbele cabine) dus met achterbank. Aanrader!!! want echt mega veel zand en stof en zo blijven je tassen en persoonlijke spullen schoon in de auto. De auto is volledig uitgerust, overal is aan gedacht. (wijnglazen hebben we in Windhoek bij de Spar gekocht, uit bekers is dit niet te doen haha. Op de laatste campsite hebben we de glazen overgegeven aan een ander stel dat net hun reis begon. ;-)

Selfdrive stuurt ruim voor vertrek de navigatie toe met handleiding. Ook een omvormer (autoaansteker naar USB), hoewel de nieuwe 4x4 Toyota’s echt modern zijn uitgerust met USB en BT aansluitingen.

Ze sturen tevens een bandenspanningsmeter en wegenkaarten mee, deze laatste zijn handig naast de navi.

Tot slot, Hans en zijn collega’s van Selfdrive zijn zelf ervaren in de landen en regio’s waar je heen gaat. Zij weten waarover ze het hebben en kunnen je daarom goed van advies voorzien.

Kortom, fantastische ervaringen rijker en bij een volgende reis in dit genre zullen we Selfdrive zeker weer benaderen!

Ze organiseren voorlichtingsavonden

Persoonlijke contact en informatievoorziening.

Rogier Scholten

Prima, weten goed de weg in zuidelijk Afrika en zijn goed in staat maatwerk te leveren

Klantgerichtheid, dropbox, navigatiesysteem, goede rental car