Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

RJ Koolwijk

Transparant, denkt mee en goed geregeld van start tot finish!

Aanbevelingen

Zou zonder problemen weer met SCL in zee gaan

Alhoewel natuurlijk verantwoordelijkheid van de klant zelf om zich te verdiepen in NL systeem/wetgeving bij importeren van auto uit buitenland, kan het geen kwaad om bv een 15 min gesprek aan te... Alhoewel natuurlijk verantwoordelijkheid van de klant zelf om zich te verdiepen in NL systeem/wetgeving bij importeren van auto uit buitenland, kan het geen kwaad om bv een 15 min gesprek aan te bieden aan start traject om even puntsgewijs door aantal zaken heen te lopen. Denk hierbij aan potentiële hoge BPM waarde agv CO2 calculatie (en uiteindelijke catalogus waarde) die significante impact kan hebben op verzekerings premie en alarm systeem vereiste. De kennis/informatie is zeker aanwezig bij SCL en wordt gedeeld wanneer het ter sprake komt. De informatie gestructureerd delen / aanbieden vooraf biedt voor beide partijen een win-win en zal leiden tot nog betere transparantie!

Bas

Gewoon goed!
Ik heb inmiddels 3 auto's uit Amerika laten importeren en bij alle 3 is de service uitstekend.
Gewoon goed!
SCL voldoet aan alle verwachtingen, je levert de gevraagde gegevens en zij doen de rest.
Je wordt goed op de hoogte gehouden, ze zijn goed bereikbaar voor vragen, en het contact is erg prettig.
Wederom bedankt!!!

Aanbevelingen

Alle vertrouwen in SCL, gewoon doen!

Doorgaan met de uitstekende service.

Ivo Scheepens

Ik ben een particulier die na een jaar Verenigde Staten zijn auto naar NL wilde importeren. Een spannend verhaal als je dit eens in je leven doet, met een zo goed als nieuwe auto en tijdens de... Ik ben een particulier die na een jaar Verenigde Staten zijn auto naar NL wilde importeren. Een spannend verhaal als je dit eens in je leven doet, met een zo goed als nieuwe auto en tijdens de onzekere COVID19 periode. SCL Rotterdam via internet gevonden, en ik had geen betere keuze kunnen maken. Van het allereerste contact tot en met de after service in één woord: fantastisch. Het hele team blonk uit in know how, servicegerichtheid, snelheid en altijd met een gevoel voor urgentie. Zou ik een volgende auto weer via SCL laten importeren: een volmondig ja. Bedankt allemaal voor goede zorgen.

Robert Scherpbier

Geweldig goed! Ik ben een particulier en moest een auto verhuizen van de VS naar Zwitserland. Door de coronatijd had ik had een heel complexe verhuizing en veel vertraging. SCL gaf steeds heel... Geweldig goed! Ik ben een particulier en moest een auto verhuizen van de VS naar Zwitserland. Door de coronatijd had ik had een heel complexe verhuizing en veel vertraging. SCL gaf steeds heel duidelijke informatie, gaf steeds het goede advies, en volgde zonder aansporing op waar nodig. Mijn auto moest enige maanden worden opgeslagen en SCL kwam me enorm tegemoet met zeer redelijke en vanwege de omstandigheden verlaagde opslagtarieven. Ik had te maken met Daniel Kooijman en Melissa Louwers, die beiden zeer professioneel mijn verhuizing en inschrijving van mijn auto regelden (dank!). Zeer aan te bevelen!

Ga zo door!

Geen, want alles loop al op rolletjes!

Brigitte

Uitstekend! Accuraat, snel, alles verliep op rolletjes! Best raar hoor, om als particulier 1x een auto te verschepen, maar alles werd netjes uitgelegd, netjes overgedragen naar collega's, en er werd... Uitstekend! Accuraat, snel, alles verliep op rolletjes! Best raar hoor, om als particulier 1x een auto te verschepen, maar alles werd netjes uitgelegd, netjes overgedragen naar collega's, en er werd melding gemaakt van alle voortgang. Echt prima!

zie verbeterpunten

Vermeld in het hele proces ook even dat je zelf de auto in de USA dient af te melden bij DMV.

Marc ten Bruggen Cate

Prima dienstverlening. Prettige mensen, nemen de tijd. Strakke en complete offerte. Goed en complete afhandeling.

Aanbevelingen

Automatische feedback op het proces?

Automatische feedback op het proces?

Helmers

Vanaf het eerste contact loopt alles soepel en iedereen is vriendelijk. Zeer professioneel personeel. Ik kan iedereen SCL Rotterdam aanraden. Mocht ik ooit weer een auto importeren uit het... Vanaf het eerste contact loopt alles soepel en iedereen is vriendelijk. Zeer professioneel personeel. Ik kan iedereen SCL Rotterdam aanraden. Mocht ik ooit weer een auto importeren uit het buitenland, zal ik zeker weer een beroep op hen doen.

Ga zo door!

Nvt

L. Huisman

Uitstekend

Aanbevelingen

geen aanvulling, prettig en deskundig geholpen.

Nourdin

Als particulier kan ik u SCL zeker aanraden. Alles was snel geregeld en de communicatie was ook prettig. Ze nemen alle taken over die komen kijken bij het invoeren van een auto. Top man ga zo door

Dirk Hamoen
In 2018 mijn Ford F150 vanuit USA naar Nederland laten verschepen Prima en vriendelijk geholpen. Bij de tweede APK bleek de RDW er een verkeerd chassisnummer ingeslagen te hebben. SCL dit probleem voorgelegd en ben weer vriendelijk,kundig en geduldig geholpen. Binnen een week bij de RDW geweest en alles klopt weer. Een prima voorbeeld van goede After Sales.

Nee

Nee