Pascale

Prima training waarin ik alle basisprincipes heb geleerd wat een vertrouwenspersoon is en waar deze rol voor staat.
Het heeft me meer inzicht gegeven maar ook meer richtlijnen hoe ik om...
Het heeft me meer inzicht gegeven maar ook meer richtlijnen hoe ik om kan/moet gaan met PADS.

Uitstekende trainer
leuke groep mede-cursisten, waardoor we ook veel dingen van elkaar hebben kunnen leren.

Ik heb de training als zeer prettig ervaren vanwege de groep, de trainster en mijn eye openers die ik heb gekregen. Daarnaast is het belangrijk geweest om bewust te worden van bepaalde punten die ik... Ik heb de training als zeer prettig ervaren vanwege de groep, de trainster en mijn eye openers die ik heb gekregen. Daarnaast is het belangrijk geweest om bewust te worden van bepaalde punten die ik kan verbeteren en daar de juiste handvatten voor aangereikt heb gekregen.

Een reis die ik niet had willen missen. Een betere professional, leidinggevende en mens geworden

A lot of very useful and practical information to process. Appreciated all training we did in the class room. Probably first training where I would say it was enough practicing :) Little time... A lot of very useful and practical information to process. Appreciated all training we did in the class room. Probably first training where I would say it was enough practicing :) Little time between physical meetings.

Een ervaring die ik nooit had willen missen, ik heb geleerd dat ik als leidinggevendd meer dan ooit mezelf moet zijn.

Is positief, daar ik de waarde van mindfulness voor mezelf wel zie en daar posiitef over ben.
Trainer m.i. goed: prettig, duidelijk en heeft "verstand van de materie"

Victor Mostart

Een nuttige opleiding die iedereen zou moeten volgen. Vooral jongeren.

5 intensieve dagen, met een hele fijne groep cursisten. Wat mij betreft een prima verdeling in dagen. Veel theorie, maar ook veel praktijkvoorbeelden besproken. Het principe is duidelijk, nu zelf... 5 intensieve dagen, met een hele fijne groep cursisten. Wat mij betreft een prima verdeling in dagen. Veel theorie, maar ook veel praktijkvoorbeelden besproken. Het principe is duidelijk, nu zelf aan de slag in de praktijk, stapje voor stapje