Lia

Op de site van Schroevers staat deze tekst bij de training: Notuleren op de laptop.

Wat zijn handige tips en trucs om zo kort, snel en goed mogelijk te notuleren? Tijdens deze training leer je het. Je leert hoe je kunt luisteren, formuleren en typen tegelijkertijd. Daarnaast leer je erachter te komen wat belangrijk is om op te schrijven, maar vooral ook wat je niet hoeft op te schrijven.

Dit is niet aan bod gekomen. Dus de verwachting kwam niet overeen met de training die gegeven is. Pas na inschrijven en betalen krijg je via eConnect te zien wat je gaat doen.

Zo staat er op eConnect: Met verschillende interactieve werkvormen leer je zo op een leuke manier de kneepjes van het notuleren op een laptop.
Interactief was het zeker niet.

Tijdens de training hebben we 2 filmpjes gekeken waarvan een verslag gemaakt moest worden. De filmpjes moesten helemaal uitgekeken worden, tussendoor mochten er geen vragen gesteld worden. Ik had liever gezien dat je met elkaar het gesprek aangaat waarom je bepaalde zaken juist wel of juist niet notuleert.

En met alle respect, maar een man van 76 die deze training geeft?
Staat toch wel erg ver weg van de realiteit nu.

Reactie Schoevers:

Beste Lia,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Schoevers

Score voor Schoevers: 2.5/5