Roobol

Van der Meer

Zij komen hun afspraak met mij niet na!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Persoonlijk vind ik Roobol een zaak die mooie praatjes heeft maar hun afspraak met mij niet nakomen.

Krempel

Ik kreeg goedadvies inde winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mijn vloerbedekkingin de slaapkamer was per abuis verknipt voor een trap. Ik kreeg dit nu een paar dgn later. Kreeg excuses en ik snap ook wel dat het niet expres werd gedaan, dat kan gebeuren. Maar... Mijn vloerbedekkingin de slaapkamer was per abuis verknipt voor een trap. Ik kreeg dit nu een paar dgn later. Kreeg excuses en ik snap ook wel dat het niet expres werd gedaan, dat kan gebeuren. Maar ik had toch wel verwacht dat ik korting oid ter compensatie zou krijgen. Daar kweek je goodwill mee.

P.G. Struijk

Fijne winkel, vriendelijk en gastvrij. Je voelt je welkom.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Komt afspraak netjes na. Hele harde werkers die goed kunnen samenwerken

Verhaar

Korte lijnen, goede communicatie, tevreden over de hulp in de winkel bij het opstellen van de offerte en tevreden over het eindresultaat.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Via de site het ordernummer invullen om de tijd te checken van de afspraken werkte niet. We hebben steeds naar de klantenservice moeten bellen.

N.

Alle werkzaamheden goed uitgevoerd

lips

Fijne winkel

MARIA van Dort

Ik ben er zeer tevreden mee met het bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben ontzettend tevreden met Kenny Tromp in Roobol Delft. Hij doet het uitstekend and houd me altijd op de hoogte van de stand van mijn gordijnen via email or bellen op een heel vriendelijk en... Ik ben ontzettend tevreden met Kenny Tromp in Roobol Delft. Hij doet het uitstekend and houd me altijd op de hoogte van de stand van mijn gordijnen via email or bellen op een heel vriendelijk en professionele manier

V Leijh

Onze bestelling bij Roobol is ons goed bevallen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hadden 2 telefoonnummers doorgegeven, waarbij duidelijk aangegeven welk nummer er eerst gebeld moest worden. Echter werd meerdere keren het 2e nummer gebeld, zonder dat het 1e geprobeerd was.... We hadden 2 telefoonnummers doorgegeven, waarbij duidelijk aangegeven welk nummer er eerst gebeld moest worden. Echter werd meerdere keren het 2e nummer gebeld, zonder dat het 1e geprobeerd was. Verder zouden wij gebeld worden 1 uur voordat de maatnemers en bezorgers zouden langskomen, echter in beide gevallen is er niet gebeld. Het was dat er iemand aanwezig was, maar anders hadden ze voor een dichte deur gestaan, wat voor beide partijen niet de bedoeling is.