Roobol

E. Berkel

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Winkels zijn een beetje 'stoffig'

Leo Van Swieten

Superstore

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen verbeterpunten nodig

W. Gerssen

Service in de winkel prima, het leggen iets minder

Willemien Schollaart

Ik vind goede producten hebben, maar de communicatie mag wat mij betreft verbeteren.

L Peeters

In filiaal Delft zijn wij goed geholpen. We hebben goed advies gekregen. Wijzigingen aanbrengen was geen probleem en staaltjes meenemen was ook fijn! Over het monteren en inmeten zijn wij minder... In filiaal Delft zijn wij goed geholpen. We hebben goed advies gekregen. Wijzigingen aanbrengen was geen probleem en staaltjes meenemen was ook fijn! Over het monteren en inmeten zijn wij minder tevreden. Het vloerverwarmingsbedrijf was slecht bereikbaar over email en telefoon. Uiteindelijk is er wel netjes werk geleverd. De gordijnen waren 10 cm te lang opgemeten. Hierdoor hebben we nog 1,5 maand langer moeten wachten op de gordijnen. Het velux rolgordijn is niet goed ingemeten/afgesteld, het schiet steeds omhoog. Nu moet er voor de tweede keer een monteur komen. Over het leggen van de pvc vloer en bedekking op de trap zijn wij wel tevreden.

Niels Kraaijeveld

Personeel met kennis van zaken. Fijne samenwerking. Duidelijk advies en informatie over de procedure.

J vink

Zeer slecht. Alles wat fout kan gaan, gaat fout. Nu 3 maanden na bestelling nog steeds aan het wachten op een gordijn van 7 m breed. Dit gaat nig veel langer dan een maand duren, zegt men.

Deich

Kwalitatief goed, maar duur.
Eenmaal betaald/besteld viel de bereidwilligheid/klantvriendelijkheid tegen.

skolnik

Langzaam, duur, slordig

Karin de Roode

Een fijne winkel, heb er al voor 3 huizen mijn vloer gekocht.