Roobol

hek

Na Li

Slecht service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laminaat zijn Slecht geleggd. Onvriendelijk klantservice en die mensen van de winkel. Heel slecht ervaring, zal nooit aanraden.

Alice Thiel

Correct.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het naar boven brengen van de rol tapijt was een probleem. Mijn man heeft meegeholpen. Bij het maat nemen is de situatie toch duidelijk geweest. De rol moest een trap op. Mijn man heeft dus ook werk... Het naar boven brengen van de rol tapijt was een probleem. Mijn man heeft meegeholpen. Bij het maat nemen is de situatie toch duidelijk geweest. De rol moest een trap op. Mijn man heeft dus ook werk geleverd voor Roobol. Ik verwacht nog wel een presentje voor hem!

Ria de Jong

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik heb verder geen toelichting

Vera

?

Vera vredeveld

Netjes bedrijf dat goede producten levert, wel vrij prijzig.

Marieke

Gleijm

Cathelijne

Een winkel met een redelijke keuze aan assortiment. Een ruim voldoende service. Goede kwaliteit, wel wat duurdere prijsklasse.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Grotendeels ben ik tevreden met hoe ik geholpen ben door de medewerkers en over de stoffeerders. Bij het nemen van een besluit over het al dan niet behouden van hoge plinten of het laten leggen van... Grotendeels ben ik tevreden met hoe ik geholpen ben door de medewerkers en over de stoffeerders. Bij het nemen van een besluit over het al dan niet behouden van hoge plinten of het laten leggen van plakplinten was vooraf helaas niet meegedacht over of op bepaalde plaatsen plakplinten voor de afwerking toch beter/mooier zouden zijn. Hierdoor heb ik achteraf alsnog zelf plakplinten moeten aanschaffen en monteren. Ook vind ik het jammer dat de stoffeerders de hoge plinten niet zelf terug gemonteerd hadden.