Roobol

Snit

Is dit keer prima gegaan, goed geholpen in de winkel, levering zoals afgesproken, zeer tevreden met de geleverde producten.

pieter wijngaard

Ik vindt het heel jammer dat als je de vloerbedekking in twee en laat leggen je ook het tapijt in je huis hebt liggen daar is geen ruimte voor anders laat je het wel in een keer leggen. Ik had het... Ik vindt het heel jammer dat als je de vloerbedekking in twee en laat leggen je ook het tapijt in je huis hebt liggen daar is geen ruimte voor anders laat je het wel in een keer leggen. Ik had het in twee keer moeten kopen dan heb ik dit probleem niet en kan ook nog veranderen?

Geef een toelichting bij je beoordeling.

stofferders waren erg vriendelijk en behelpzaam.

jammer van de rollen die nu in de weg liggen.

nlrick

Degelijk en professioneel

Familie Makkus

Stip

Een fijne winkel waar ik regelmatig mijn aankopen doet.

Fijn personeel!

MARIA van Dort

Ik ben zeer tevreden met Robol. Ik heb gordijnen en Kleed besteld en ben onder de indruk hoe Kenny Tromp me op de hoogte houd van de lever datum. Omdat ik in Den Haag woon en moet op en neer rijden... Ik ben zeer tevreden met Robol. Ik heb gordijnen en Kleed besteld en ben onder de indruk hoe Kenny Tromp me op de hoogte houd van de lever datum. Omdat ik in Den Haag woon en moet op en neer rijden voor de afspraken heeft ie het altijd geregeld dat de aannemer mij 30 minuten van tevoren belde. Sfeer in de winkel is leuk en ik vond iedereen behuplzaam.

Urgert

Prima ervaring en netjes gelegd

Mevr. S.P.Weber

Een prima zaak

Neen

H. O.

Goed.

Nee

P.M. Hafkamp

Klantvriendelijk, betaalbaar, deskundig advies, goede kwaliteit, duidelijke afspraken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een kortere levertijd van de gordijnen zou prettig zijn