Roobol

C G M Stinis jansen

Nellie Schut

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De maat was prima genomen maar de medewerker was erg chagrijnig.

n.v.t.

OK

?

HJ van den Broek

Levering prima.

NABEHANDELING ZEER SLECHT.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben een dag na de montage naar de winkel gegaan. Een man heeft mij te woord gestaan. Ik heb gezegd dat aan een kant de rolgordijn tegen het kozijn aanging. Meneer zei dat de servicedienst zsm zou... Ik ben een dag na de montage naar de winkel gegaan. Een man heeft mij te woord gestaan. Ik heb gezegd dat aan een kant de rolgordijn tegen het kozijn aanging. Meneer zei dat de servicedienst zsm zou bellen voor een afspraak.
Tot op heden nog niet gebeld.

Heel JAMMER !!!!???

D.van Dam

Prima zaak met goed advies in de winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De maatnemer was vroeger dan het afgesproken tijdstip in de winkel. geluk dat we net binnen waren, erg onbeschoft verder en luisterde erg moeilijk. Dit terwijl er in de winkel wel netjes naar de... De maatnemer was vroeger dan het afgesproken tijdstip in de winkel. geluk dat we net binnen waren, erg onbeschoft verder en luisterde erg moeilijk. Dit terwijl er in de winkel wel netjes naar de wensen werd geluisterd, evenals door de mannen die het kwamen leggen.

Rob Berger

Rosenhager

Belachelijke afhandeling van klachten!
Belachelijke service naar klanten!
Radar waardig..

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Meneer van Genderen een andere functie laten “bekleden”..

Lennard Holthuizen

Ok, mis een beetje vakmanschap

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Maar nemen en monteren had ikzelf beter gedaan. Ik had verwacht dat de "vakman het beter zou doen" ook zijn de horizontale jaloezien te lang waardoor zij minder mooi hangen.

g.r. le bruijn

Goede informatie in winkel (Delft) stofferder precies op de juiste tijd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben zelf de maten opgegeven