Roobol

Arjan C.N. Kester

Roobol is een goed organisatie en heeft vakkundige mensen.

geen verbeterpunten of toelichting

V.d.vet

Ik ben zeer tevreden

groenewegen

De gordijnen zijn netjes genaaid

Ik

Heel slecht qua service en producten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Krijg spullen die niet werken. En dan weken wachten totdat ze tijd voor je hebben. Tegemoetkomen nee hoor super duur.

Lager

Prima winkel, een aanrader.

T Keijzer

K. Ramak

Prima winkel met goed advies. Komen afspraken na.

Ana

Kunnen niet inmeten. Stellen niks af gaten in spullen verkeerd genaaid. De smoesjescompany en super asociaal

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vind een andere baan als je niet geschikt bent. Als je niet kan inmeten niet doen. Als je geen gordijnen kan naaien moet je dat niet doen. Als je spullen niet kan controleren moet je dat niet doen.... Vind een andere baan als je niet geschikt bent. Als je niet kan inmeten niet doen. Als je geen gordijnen kan naaien moet je dat niet doen. Als je spullen niet kan controleren moet je dat niet doen. En als je niks kan afstellen zoek een anders baan

Dave

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles slecht van klantenhulp tot ophangen. Veel geld kwijt en klote service

JV

Prima bedrijf. Ter zake kundig. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Komen afspraken na. Planning is flexibel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door extra werk kwamen de stoffeerders van de eerste afspraak uren later dan gepland aan. Volgens de informatie van Roobol zou ik gebeld worden bij een vertraging, dat is niet gebeurd, waar ik nogal... Door extra werk kwamen de stoffeerders van de eerste afspraak uren later dan gepland aan. Volgens de informatie van Roobol zou ik gebeld worden bij een vertraging, dat is niet gebeurd, waar ik nogal boos over was. Gelukkig had ik vlak daarna niets gepland en konden ze de klus tijdens mijn avondeten uitvoeren. Ze waren ook snel klaar en het resultaat was prima.