P. van Zuijlen

Professioneel, klantgericht, goede prijs-kwaliteit verhouding

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel (Breda) prettig te woord gestaan en deskundig geadviseerd door Madelon van Balen. Complimenten voor stoffeerder Mischa Stallinga. Hij heeft binnen een dag twee trappen voorzien van... In de winkel (Breda) prettig te woord gestaan en deskundig geadviseerd door Madelon van Balen. Complimenten voor stoffeerder Mischa Stallinga. Hij heeft binnen een dag twee trappen voorzien van vloerbedekking. Hij is vriendelijk, klantgericht, beleefd, een harde werker en heeft alles voor vertrek netjes opgeruimd. Blij met Roobol en het mooie resultaat (prima prijs-kwaliteit verhouding).

A. D. Visser

Mooie niet zo realistische praatjes in de winkel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heb vloer gekocht het zelf leggen zou een fluitje van een cent zijn. Praktijk bleek zeer lastig te zijn, ok uit de mond van een monteur van Roobol die ik later sprak.

Anton

Perfect en uitermate vriendelijk personeel en ter zake kundig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De dame die ons heeft geholpen dacht met ons mee en gaf zeer kundige adviezen ze heeft ons bijzonder vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan en ons zelfs geholpen toen het niet mogelijk was... De dame die ons heeft geholpen dacht met ons mee en gaf zeer kundige adviezen ze heeft ons bijzonder vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan en ons zelfs geholpen toen het niet mogelijk was om daarin een prima advies te geven en aangepast toen het hoofdkantoor aangaf dat bepaalde materialen niet konden in een flat gebouw (te groot voor de lift). Ze heeft ons gelijk een fijn alternatief gegeven waardoor we toch weer dik tevreden waren.

Ck

Betaalbaar maar slechte communicatie en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het aankoopproces van een pvc-vloer verloopt prima en vriendelijk. Als je echter hebt betaald kom je terecht in een wirwar van aparte orders, vele wijzigingen, eenzijdige aanpassingen en... Het aankoopproces van een pvc-vloer verloopt prima en vriendelijk. Als je echter hebt betaald kom je terecht in een wirwar van aparte orders, vele wijzigingen, eenzijdige aanpassingen en onduidelijke communicatie. Levertijden worden niet gehaald, afspraken omtrent levering-/installatiedata worden ondanks vele bevestigingen op de dag zelf gewijzigd. Hierdoor vele extra kosten moeten maken die Roobol weigert te vergoeden of ook maar iets in te willen betekenen. Er wordt gedaan alsof er niets aan de hand is en de klant moet niet zo zeuren.

Tot overmaat van ramp worden ongebruikte materialen (waarvoor door de klant is betaald) gewoon meegenomen zonder dat deze worden gecrediteerd. Nadat ik dit had aangekaart krijg je de reactie: "Volgens ons is het niet zo en kan dat ook niet zo zijn". "bij ons in het systeem staat dit", etc, etc.

Met de feedback en aangekaarte problemen wordt ook niets gedaan behalve dat men het jammer vindt dat de klant teleurgesteld is. "Computer says no" is het credo.

Voor wie overweegt een vloer bij Roobol aan te schaffen en te laten plaatsen is het advies: laat alles vooraf tot op de letter vastleggen, vraag vanaf een week voor de leverdatum/datum van leggen dagelijks om een schriftelijke bevestiging, maak foto's van alles dat wordt geleverd en wat over blijft, teken niets van een oplevering, maak foto's van alles dat door de werklui weer wordt meegenomen inclusief de inhoud van de pakketten/materialen en laat hiervan in koeienletters een aantekening van maken door de installateur. Daarna moet je er zelf ook dagelijks achteraan.

Roobol

Een bedrijf wat niet iedere klant van dienst kan zijn.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We konden geen afspraak maken. We wonen blijkbaar te ver van de dichtstbijzijnde vestiging. Ook heel raar eigenlijk,dat we een evaluatie moeten geven, terwijl de afspraak afgebeld is. Maar goed we... We konden geen afspraak maken. We wonen blijkbaar te ver van de dichtstbijzijnde vestiging. Ook heel raar eigenlijk,dat we een evaluatie moeten geven, terwijl de afspraak afgebeld is. Maar goed we kunnen helaas geen zaken doen. En zullen Roobol niet meer bezoeken.

Prettige en rustige winkel met voldoende keus

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Petra heeft me erg goed geholpen en geadviseerd bij diverse raambekleding. Er was keuze in meerdere prijsklasses en tav kleuren of motiefjes heeft Roobol alles in huis.

v Elst

Complimenten voor de stoffeerder!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Complimenten voor stoffeerder M. (ploeg 16), die bij ons op 22-02-23 een overloop, trap en zolder heeft voorzien van een mooi nieuwe tapijt!
Vriendelijke, klantgerichte en harde werker! Met...
Vriendelijke, klantgerichte en harde werker! Met goed resultaat! Blij met Roobol!

Zeer attent

Fijne mensen

Very pleasant

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Friendly medewerkers, goed geholpen door mw Kaptein in Cruquius winkel en friendly carpet leggers

R.P.Kalsbeek

Fa met een goed en eerlijk advies.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nu voor de derde keer ons huis gedeeltelijk ingericht met goede producten voor een redelijke prijs.