Roobol

C.C. Huisden

Robool Almere is een hele prettige zaak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We wilden mooie gordijnen voor onze 2 slaapkamers. We hebben een prachtig uitzicht en willen dat houden. Maar we hadden last van de zon dus we moesten wat met de ramen doen. Ze geven goed advies en... We wilden mooie gordijnen voor onze 2 slaapkamers. We hebben een prachtig uitzicht en willen dat houden. Maar we hadden last van de zon dus we moesten wat met de ramen doen. Ze geven goed advies en luisteren naar je van wat je wil. Ze nemen alle tijd. Het resultaat is fantastisch. Prachtige mooie soepel vallende gordijnen op maat gemaakt. De gordijnen houden de zon tegen maar je kunt naar buiten blijven kijken.

Goede zaak. Denkt met je mee. Doet wat hij beloofd heeft.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze wensen t.a..v. traprenovatie waren afwijkend. Roobol heeft zijn best gedaan om te realiseren wat wij wilden. Heeft dus met ons meegedacht.

Mooie vinylvloer met betonlook.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vinylvloer in onze keuken is goed en vlot gelegd door een prettige medewerker. Administratief waren er in het begin wat hobbels, maar het eindresultaat bevalt goed.

Fam C.Brugman

Bij Roobol laminaat gekocht, vakkundig geholpen door Mevr A van Der Hoff , en vandaag gelegd door Richard van ploeg 27. Echt een vakman, die een prachtige vloer bij ons heeft gelegd. Een heel... Bij Roobol laminaat gekocht, vakkundig geholpen door Mevr A van Der Hoff , en vandaag gelegd door Richard van ploeg 27. Echt een vakman, die een prachtige vloer bij ons heeft gelegd. Een heel tevreden klant.

Klantvriendelijk

Mevrouw Disco Engelaer

Ik voel me vreselijk ik de steek gelaten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1. De berekening werd niet goed gedaan waardoor dr pvc vloer 1500 euro duurder werd dan gepland.
2. Na 4 maanden mijn scootmobiel te hebben geparkeerd in de hal zitten er onwisbare rubber vlekken op. De verkoopster wist te vertellen dat dat inderdaad kon gebeuren. Was mij niet vertelt bij de verkoop. De leverancier doet niets en Roobol wil wel stroken komen vernieuwen met het restant van wat ik nog over heb. Dit kost mij het bedrag van 465 euro. De service is dus ver te zoeken bij een bedrag van 5000.00 euro.
Jammer Roobol

Reactie Roobol:

Vervelend om te vernemen dat u, een jaar na aankoop, niet tevreden bent. Rubber (zoals de wielen van uw scootmobiel) op een PVC vloer is geen goede combinatie. Hierdoor kunnen inderdaad strepen... Vervelend om te vernemen dat u, een jaar na aankoop, niet tevreden bent. Rubber (zoals de wielen van uw scootmobiel) op een PVC vloer is geen goede combinatie. Hierdoor kunnen inderdaad strepen ontstaan op de PVC vloer. We hebben nog een keer contact gehad met de leverancier. Dit is echter alleen te voorkomen door rubber niet in contact te laten komen met een PVC vloer. We kunnen de planken op uw kosten vervangen, maar daarna kan hetzelfde gebeuren als u de scootmobiel weer direct op de PVC vloer parkeert. Mocht u de planken willen laten vervangen, kunt u contact opnemen met de medewerkers uit onze winkel waar u de aankoop heeft gedaan.

Vakkundig pvc vloer gelegd en snel en netjes, zeer tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen negatief puntje voor wat betreft het leggen

G.J.Blok

Eerste keer,prima bevallen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geĆÆnformeerd in de winkel,prima aangemeten bij ons thuis,aflevering prima verlopen en is fantastisch gelegd door ene Xando,18 jaar pas maar erg geroutineerd en erg behulpzaam.

C.Verheul

Prima zaak. Super vakkundig en aardig geholpen door Jennifer. Neemt alle rust en tijd voor je. Heel tevreden.

Geen tips,was prima zo.

C.Verheul

Prima zaak.

Geen tips

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afgelopen mei een goed verkoopgesprek. Afgelopen maandag het laminaat gelegd door de firma Soukotta. Professioneel bedrijf en denken met je mee. Ook de tapijtlegger keurige man. Een heel prettig team.