Roobol

Cvdmast

Goede zaak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een afwerkstrip is los gekomen en moet door u weer worden vast gezet.

Sandra van den Bosch

Super netjes geholpen

Helena

Netjes , niet te beroerd om mee te denken . Misschien n tip om medewerkers te wijzen op persoonlijke hygiëne , wij waren de eerste klant maar roken duidelijk oude zweetgeuren. Uit ervaring weten we... Netjes , niet te beroerd om mee te denken . Misschien n tip om medewerkers te wijzen op persoonlijke hygiëne , wij waren de eerste klant maar roken duidelijk oude zweetgeuren. Uit ervaring weten we hoe moeilijk het is om mensen hierop aan te spreken.

I van Dijk

Goed en vriendelijk geholpen, maar advies zwevend leggen van het houtenparket was voor mij een slecht advies. Iedere stap hoor je waar er gelopen wordt, dit was in mijn vorige (huis) vloer niet het... Goed en vriendelijk geholpen, maar advies zwevend leggen van het houtenparket was voor mij een slecht advies. Iedere stap hoor je waar er gelopen wordt, dit was in mijn vorige (huis) vloer niet het geval, deze was geplakt en gespijkerd. De verkoper had mij verzekerd dat dit de beste manier van leggen was en qua geluid het niets uit zou maken. Nu met deze ervaring had ik beter een hele goedkope vloer kunnen aanschaffen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De stofferders waren snel en hebben hun werk goed gedaan, maar inmiddels ben ik erg ontevreden over het irritante holle geluid wanneer er over het parket gelopen wordt en ben nu gedwongen iedereen... De stofferders waren snel en hebben hun werk goed gedaan, maar inmiddels ben ik erg ontevreden over het irritante holle geluid wanneer er over het parket gelopen wordt en ben nu gedwongen iedereen op sokken te laten lopen, wat mij bij aanschaf van de mooie vloer niet verteld was.

Ed Nulle

Top bedrijf en klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Maat verkeerd gemaakt in fabriek. Had de goeie maat doorgegeven in de winkel en ook thuis was de maat goed en precies het zelfde die door de heren van Roobol was genomen. Maar bij ophangen 3... Maat verkeerd gemaakt in fabriek. Had de goeie maat doorgegeven in de winkel en ook thuis was de maat goed en precies het zelfde die door de heren van Roobol was genomen. Maar bij ophangen 3 centimeter te breed. Nu moeten we steeds het luxaflex een stuk omhoog doen om met de hendel het raamrooster voor open en dicht te doen. Bij het oude zat er tussen de beide luxaflex een kiertje zodat we de hendel gewoon konden gebruiken zonder steeds het luxaflex een stuk omhoog te hoefde te doen. dus misschien dat er nog wat aan gedaan kan worden. Hoop snel wat te horen van jullie. fout van de fabriek dus.

S. Slagter

Uitstekende service en blij met het resultaat van de gordijnen.

Saskia Beukers

In de winkel veel service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Collega’s vd klantenservice iets alerter zijn bij zaken die mis gaan. Medewerkers in de winkel zijn dat wel vooral André in het filiaal van Delft!

jansen

Mooie overzichtelijke winkel met deskundig personeel dat de tijd voor je neemt

Remco Verboon

Leveren mooie en uitstekende vloeren

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tijdens advies in de winkel niet gewezen op extra meters die besteld moesten worden nav maatnemen. Toelichting hierop kon ook beter.

Egalisatielaag was in eerste instantie niet goed....

Egalisatielaag was in eerste instantie niet goed. Dit moest opnieuw met een week vertraging tot gevolg. Service nav hierdoor veroorzaakte problemen met planning en aflevering meubels liet veel te wensen over. Telefonisch contact met hoofdkantoor verliep moeizaam en erg klantonvriendelijk.

Vloer (pvc Visgraat) zeer blij mee.

Anouk Dezaire

De vloer ligt mooi. In de winkel werd ik erg behulpzaam en vriendelijk geholpen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De vloer is mooi strak gelegd. Ik zou echter een half uur van tevoren gebeld worden (afgesproken in de winkel en stond ook op de factuur), ik werd alleen gebeld met de mededeling dat de mannen er al... De vloer is mooi strak gelegd. Ik zou echter een half uur van tevoren gebeld worden (afgesproken in de winkel en stond ook op de factuur), ik werd alleen gebeld met de mededeling dat de mannen er al waren. Hierdoor moest ik me erg haasten om vanuit mijn werk snel thuis te zijn, dit was niet fijn.