Roobol

Haske

Goed geholpen met prachtig resultaat

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik de winkel werden we goed en snel geholpen. Verschil in materiaal en prijzen werden toegelicht. Het resultaat is erg prachtig.

B

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnen na 1,5 jaar kapot en altijd vaste klant geweest en vervolgens als je met een klacht komt zeggen ze daar kunnen wij niks mee doei!

Echt en super slechte service van uit het...

Echt en super slechte service van uit het hoofdkantoor ppffff

Nicole de Jong

Top zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

na 23 jaar nieuwe vloer laten leggen en weer door roobol. Novilon dat werd het. Gisteren is het gelegd en oh wat zijn we blij. Ten eerste onze keuze voor weer bij roobol te kopen, ten tweede weer... na 23 jaar nieuwe vloer laten leggen en weer door roobol. Novilon dat werd het. Gisteren is het gelegd en oh wat zijn we blij. Ten eerste onze keuze voor weer bij roobol te kopen, ten tweede weer novilon maar zeker ten derde door het weer te laten leggen door roobol. Echt top! En nu genieten!

C.v.oosterhout

Maakt misleidende reclame op de website

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gratis leggen is pas gratis vanaf 350.00 dat staat nergens op de website. Dat hoor je pas in de winkel bij het plaatsen van een order. Op de website staat alleen in hele kleine lettertjes dat je... Gratis leggen is pas gratis vanaf 350.00 dat staat nergens op de website. Dat hoor je pas in de winkel bij het plaatsen van een order. Op de website staat alleen in hele kleine lettertjes dat je naar de voorwaarden moet vragen in de winkel. Kom op Roobol, zet gewoon op de website Gratis v.a. 350.00

Reactie Roobol:

Wat vervelend dat de communicatie niet goed is overgekomen.
We verwijzen heel bewust naar de winkel om de voorwaarde te bespreken.
Dit doen we omdat de situatie per vloer en huis anders...
Wat vervelend dat de communicatie niet goed is overgekomen.
We verwijzen heel bewust naar de winkel om de voorwaarde te bespreken.
Dit doen we omdat de situatie per vloer en huis anders zijn. We kunnen de uitzonderingen die voor kunnen komen simpelweg niet in 1 regel uitleggen. Zo moeten we bijvoorbeeld ook kijken naar het huis / gebied / extra intensieve werkzaamheden etc. We hopen dat u begrijpt dat als we alle uitzonderingen gaan benoemen het niet duidelijker gaat worden op onze website. Volgens ons is dit de beste oplossing maar we zullen aan de hand van uw review nog eens goed nadenken of dit slimmer kan.

Sophia

Een tamelijk dure zaak maar de vloerenlegger heeft alles keurig gedaan.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De vloer was tamelijk aan de prijs, en zou misschien wel goedkoper hebben gekund, echter de kaliteit zat hem duidelijk in het laten leggen van de vloer door een vakman!

Haneveld

Top

Goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede service zowel bij aankoop als bij leggen

J. Cooijmans

Goed bedrijf, wel ooit eerder wat problemen gehad met gordijnen meten, leveren en hangen maar uiteindelijk goed opgelost. Wat mij toen wel is opgevallen was de wat onvriendelijke opstelling van de... Goed bedrijf, wel ooit eerder wat problemen gehad met gordijnen meten, leveren en hangen maar uiteindelijk goed opgelost. Wat mij toen wel is opgevallen was de wat onvriendelijke opstelling van de mensen die komen meten en hangen, het voelt alsof dit extern ingehuurde bedrijven zijn.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geef de klant het gevoel dat alles onder controle is en als dat niet het geval is maak dan duidelijk dat het goed gaat komen, zonder dat de klant verder in actie hoeft te komen.

Vera Robers

Heel goede ervaring met Roobol gehad!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Van aankoop tot berichtgeving tot plaatsing van de vloer is helemaal goed gelopen.

julia

Prettig om mee te werken