Roobol

Ruud Huigsloot

Ik heb voor 2 verdiepingen laminaat bij Roobol gekocht en dat is ook door hun gelegd. Prima ervaring. Breed assortiment, prettig geholpen, goede follow-up en netjes en professioneel geleverde... Ik heb voor 2 verdiepingen laminaat bij Roobol gekocht en dat is ook door hun gelegd. Prima ervaring. Breed assortiment, prettig geholpen, goede follow-up en netjes en professioneel geleverde producten. Gewoon blij mee!

Meijer

Heeft goede spullen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer tevreden over de kwaliteit

Fam. van Mulken-van Leipsig

We zijn goed geholpen bij onze keus naar gordijnen. Alles netjes zoals afgesproken en de gordijnen werden keurig opgehangen. Van te voren krijg je per mail een melding hoe laat de medewerker van... We zijn goed geholpen bij onze keus naar gordijnen. Alles netjes zoals afgesproken en de gordijnen werden keurig opgehangen. Van te voren krijg je per mail een melding hoe laat de medewerker van Roobol voor de deur staat.

de Wit

Tot nu toe ben ik nog niet tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

een pvc vloer besteld, 5 pakketten waren afgekeurd dus een her keuze moeten maken. De planning gaf door dat er een dag gelegd zou worden en evt. na het weekend afmaken, terwijl we de afspraak... een pvc vloer besteld, 5 pakketten waren afgekeurd dus een her keuze moeten maken. De planning gaf door dat er een dag gelegd zou worden en evt. na het weekend afmaken, terwijl we de afspraak hadden dat het vrijdag af zou komen. Is gelukkig toch gelukt op vrijdag. Nu ligt de vloer en zijn we er niet tevreden over. er zitten kieren tussen de stroken, niet overal netjes afgesneden en zelfs een stukje dat los ligt. De deurmat is ook niet naar behoren gelegd. As. woensdag komt er iemand om het te beoordelen, dus we wachten af.

Diane

We zijn erg vriendelijk en goed geholpen in de Roobol winkel in Pijnacker.
We zijn erg vriendelijk en goed geholpen in de Roobol winkel in Pijnacker.
De maten werden netjes opgemeten en we kregen advies dat een luxaflex niet aan te raden was ivm een handgreep van een raam daarom er 2 genomen. De levering van de dag dat ze geplaats zouden worden ging niet goed. De luxaflex zouden geplaatst worden tussen 8en 11 uur. Om kwart over 11 was er nog niemand geweest. Naar het hoofdkantoor gebeld daar te horen gekregen dat de planning omgegooid was en dat ze s middags zouden komen. Hebben mij niet op de hoogte gesteld. Ik een probleem moest om 14.00 uur gaan werken. Dit aan gegeven ze zouden zo gauw mogelijk komen. Ze kwamen rond half 1 hele vriendelijk mensen. Ze bleken het erg druk te hebben want er werdt verschillende keren naar ze gebeld en steeds gebeld worden als he aan het werk ben is niet prettig. De luxaflex werden geplaatst en er werdt afgerekend.
De plaatsers gingen weg.
Ze hadden de luxaflex naar beneden gelaten en die wilde ik naar boven halen. Ze bleven niet zitten en vielen naar beneden. Ik schrok vreselijk wat was dit? Heb het hoofdkantoor gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. Ze vonden het erg vervelend en ze zouden zo spoedigmogelijk de monteur weer terug sturen. De monteur kwam kwart voor 2. Mijn werk laten weten dat ik later kwam. De monteur heeft de luxaflex nu goed bevestigd. Ze waren eerst niet helemaal goed bevestigd. Nu hangen ze goed. Alleen jammer dat er een beschadiging door de val aan de onderkant van de luxaflex is gekomen. De monteur heeft dit zoveel mogelijk hersteld zodat de schade meeviel.
Ze hangen nu en we zijn er blij mee.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijne en vriendelijke mensen die ons geholpen hebben. Maar aan de planning mag wel rekening houden met de de tijden
Een dag van tevoren kan je bellen hoe laat ze komen maar hier wordt niet...
Een dag van tevoren kan je bellen hoe laat ze komen maar hier wordt niet aan gehouden zeer vervelend als je andere afspraken hebt . Waarom is dit er dan? Zou hier graag een antwoord op krijgen.

Reactie Roobol:

Sorry! We hadden u uiteraard telefonisch moeten informeren. Door ziekmeldingen van stoffeerders moest de planning omgegooid worden. Normaliter bellen we de klanten dan direct op met een nieuwe... Sorry! We hadden u uiteraard telefonisch moeten informeren. Door ziekmeldingen van stoffeerders moest de planning omgegooid worden. Normaliter bellen we de klanten dan direct op met een nieuwe tijdsindicatie. Dit hebben we bij u niet goed gedaan. Onze excuses daarvoor.

Kevin

Prima prijzen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima zaak. Goede prijzen. Wel een merkwaardige reactie van de personen die laminaat kwamen leggen. Blijkbaar werken zij tot 15:00 uur. Als zij eerder klaar zijn moeten zij de uren op een andere dag... Prima zaak. Goede prijzen. Wel een merkwaardige reactie van de personen die laminaat kwamen leggen. Blijkbaar werken zij tot 15:00 uur. Als zij eerder klaar zijn moeten zij de uren op een andere dag inhalen. Het leggen van het laminaat hebben ze, naar eigen zeggen, rustig aan gedaan. Althans 1 heeft gelegd en de ander toegekeken. Hierdoor duurde het niet volgens de verkoper niet 2 uur maar 4 uur. Vervelend als je je dag hiermee rekening hebt gehouden. Bijv. Werk o.i.d.

k. schoenmakers

Mooie vloeren en prima gelegd alleen de service laat erg te wensen over.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Leggen van een houten en laminaatvloer ging goed en is netjes gedaan. Men had alleen verkeerde afwerkprofielen meegenomen ondanks dat daar meerdere contacten over en weer over waren geweest.... Leggen van een houten en laminaatvloer ging goed en is netjes gedaan. Men had alleen verkeerde afwerkprofielen meegenomen ondanks dat daar meerdere contacten over en weer over waren geweest. Toezegging werd gedaan dat vloerenlegger dit intern zou regelen/bestellen en week erop dit alsnog zou komen doen. Helaas niets meer over gehoord en bij nabellen wist men van niets. Alsnog een afspraak gepland. Men kwam een week later om profielen te leggen. Is gebeurd, helaas waren het andere medewerkers dan degene die vloer heeft gelegd en blijken nu dan ook verkeerde profielen op verkeerde plek te hebben gelegd. Ook was ons toegezegd dat we informatie zouden krijgen over onderhoud van de houten vloer, welke we tot op heden nog niet hebben gehad. Jammer dat we zoveel overal achteraan moeten bellen. Bejegening is overigens zeer vriendelijk, maar ik ervaar het wel als vervelend dat je als klant door de winkel rechtstreeks wordt verwezen naar de vloerenlegafdeling of het hoofdkantoor i.p.v. dat zij, die je tenslotte iets verkocht hebben en afspraken met jou als klant hebben gemaakt, je daar vervolgens niet mee verder helpen als er iets niet goed gaat. Wekt de indruk dat als er eenmaal betaald en gelegd is de service ophoudt...

M.W. Droppert-Peeters

Vakkundig en klantvriendelijk. Prachtige uitgebreidesortering.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel zeer vakkundige personen. Klanten kunnen zonder enige haast keuzes maken uit de grote sortering en worden bijzonder goed geadviseerd.

Winters

Heeft goed advies gegeven en keurig geleverd en gelegd.

Evelien

Vinyl slecht gelegd (kier) en slordig afgesneden, mat en hoekprofiel versneden.

Na zelf er achteraan te gaan mat en profiel vervangen, maar het slecht gelegde vinyl werd geweten aan de scheve vloer/plint.

Naar mijn mening kan een goede stoffeerder ook met scheve plinten omgaan. Ik verwacht dat iemand die dit beroepsmatig doet, kan meedenken i.p.v. maar ‘1 kunstje kan’

Al met al: haastig, slordig en slechte service!

Vinyl slecht gelegd (kier) en slordig afgesneden, mat en hoekprofiel versneden.

Al met al: haastig, slordig en slechte service!