Roobol

van Mastrigt

Fijne specialistische zaak op inrichting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een zaak die je al jaren kent

Connect 078

Geweldige service, geweldige kwaliteit!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol heeft tapijt en laminaat gelegd in ons kerkgebouw, prachtig! Echte vakmannen zijn aan het werk geweest, dat is te zien aan alles. Tot in de puntjes is alles keurig afgewerkt, geweldig... Roobol heeft tapijt en laminaat gelegd in ons kerkgebouw, prachtig! Echte vakmannen zijn aan het werk geweest, dat is te zien aan alles. Tot in de puntjes is alles keurig afgewerkt, geweldig bedankt!!

Top!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn en duidelijk geholpen.

Henk & Angelique

Netjes, correct, duidelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel zijn wij al netjes geholpen, alles was duidelijk en we werden goed behandeld, wat tegenwoordig ook niet altijd vanzelfsprekend is. Toen kwam B. De trap bekleden. Een lieve rustige man... In de winkel zijn wij al netjes geholpen, alles was duidelijk en we werden goed behandeld, wat tegenwoordig ook niet altijd vanzelfsprekend is. Toen kwam B. De trap bekleden. Een lieve rustige man die zo supernetjes werkt! Wauw! Alles ligt er superstrak in, zoals wij het graag voor ons zagen. Heel erg bedankt allemaal en succes

Bastianne

Fijn personeel, er is goed advies gegeven in de winkel en er werd goed geluisterd naar wat wij wilden.
Uiteindelijk hebben wij prachtige gordijnen en zonwering aangeschaft voor onze woonkamer.
Het ophangen is soepel verlopen, we werden netjes van te voren gebeld.

Fijn geholpen

WS

Uiteindelijk tevreden over Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden een nieuwe vloer gekocht bij Roobol en keken met een naar gevoel terug op het gesprek met de verkoper. Zonder teveel op de inhoud van het gesprek in te gaan resulteerde het voor ons in... Wij hadden een nieuwe vloer gekocht bij Roobol en keken met een naar gevoel terug op het gesprek met de verkoper. Zonder teveel op de inhoud van het gesprek in te gaan resulteerde het voor ons in ruim 300 euro aan overgebleven materialen, ongeveer 15% van de totale som.
In eerste instantie werd ons verteld dat de overgebleven materialen niet retour konden worden gestuurd, terwijl dit nog in de originele verpakking zat.
Het zorgde voor een zuur gevoel, en dat terwijl de vloer er prima uit ziet en van goede kwaliteit is.
Tot mijn verbazing werd er zo’n vier weken na het laatste contact telefonisch contact met me opgenomen en werd alsnog een hele passende oplossing geboden. Het was mooi om te mogen ervaren dat Roobol terug durft te komen op eerder gemaakte beslissingen en dat ze überhaupt een aantal weken later alsnog contact opnemen. Uiteindelijk een tevreden klant.

Bremer

SLECHT!!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkeerd advies gekregen. Op basis van dit advies door de filiaal manager van vestiging Alexandrium de vloerbedekking besteld. Wij hebben bij de aankoop duidelijk aangegeven dat wij het naadloos... Verkeerd advies gekregen. Op basis van dit advies door de filiaal manager van vestiging Alexandrium de vloerbedekking besteld. Wij hebben bij de aankoop duidelijk aangegeven dat wij het naadloos gelegd willen hebben. Op basis van de bouwtekening was dit geen probleem. Nu blijkt dat er in twee kamers wel een naad komt terwijl de maten zo goed als juist waren. Als oplossing kunnen wij 35 euro korting krijgen of de aankoop annuleren. Leuk om te horen als je over drie weken gaat verhuizen. Voor Roobol is € 4200,00 blijkbaar niets waard. Met zowel de filiaalmanager als klantenservice niet verder te komen. Wat een slechte zaak ........NOOIT KOPEN HIER. Als ze wat kunnen verkopen zijn ze aardig maar als het fout gaat zijn ze er niet voor je.

Reactie Roobol:

Vervelend dat na inmeten blijkt dat er toch naden nodig zijn. Er kan natuurlijk verschil zitten tussen de maten op de plattegrond en de daadwerkelijk gemeten maten. Naar aanleiding hiervan is er al... Vervelend dat na inmeten blijkt dat er toch naden nodig zijn. Er kan natuurlijk verschil zitten tussen de maten op de plattegrond en de daadwerkelijk gemeten maten. Naar aanleiding hiervan is er al eerder contact geweest. Onze adviseur heeft je toen aangeboden om nog een keer samen te kijken of er een andere oplossing mogelijk is. Wellicht kan het opgelost worden door breder (500 cm) tapijt te kiezen. Als reactie hierop zouden wij per e-mail de plattegrond ontvangen, maar op dit moment hebben we nog niets ontvangen. Mocht je alsnog van deze mogelijkheid gebruik willen maken, zien we de plattegrond graag nog tegemoet.

Landini

Heel goed, m.u.v. de laatste legging van de vloer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ja de eigen leggers van Roobol hebben ervaring , de externe leggers die maken er maar wat van , vloer kraakt .

W.A. van Uffelen

Niet goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wacht al 8 weken op mijn gordijn net gebeld kan nog wel 2 weken duren te gek voor woorden. Als ze een fout hebben gemaakt en je korting aanbieden dan moet je eerst de korting betalen en dan na twee... Wacht al 8 weken op mijn gordijn net gebeld kan nog wel 2 weken duren te gek voor woorden. Als ze een fout hebben gemaakt en je korting aanbieden dan moet je eerst de korting betalen en dan na twee weken kun je het terug krijgen? Bizar gewoon.

Hr.J.Vial

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ja verbeteringspunt is de verkoopsters beslist GEEN tijdafspraken laten maken ANDERS ZIT IK VAN 09.00 UUR TOT 15.30 TE WACHTEN NAAR DRIE MAAL bellen .!!!!!!!
het leggen was perfect en heel...
het leggen was perfect en heel netjes gedaan daarvoor awederom dank