Roobol

Bremer

SLECHT!!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkeerd advies gekregen. Op basis van dit advies door de filiaal manager van vestiging Alexandrium de vloerbedekking besteld. Wij hebben bij de aankoop duidelijk aangegeven dat wij het naadloos gelegd willen hebben. Op basis van de bouwtekening was dit geen probleem. Nu blijkt dat er in twee kamers wel een naad komt terwijl de maten zo goed als juist waren. Als oplossing kunnen wij 35 euro korting krijgen of de aankoop annuleren. Leuk om te horen als je over drie weken gaat verhuizen. Voor Roobol is € 4200,00 blijkbaar niets waard. Met zowel de filiaalmanager als klantenservice niet verder te komen. Wat een slechte zaak ........NOOIT KOPEN HIER. Als ze wat kunnen verkopen zijn ze aardig maar als het fout gaat zijn ze er niet voor je.

Reactie Roobol:

Vervelend dat na inmeten blijkt dat er toch naden nodig zijn. Er kan natuurlijk verschil zitten tussen de maten op de plattegrond en de daadwerkelijk gemeten maten. Naar aanleiding hiervan is er al eerder contact geweest. Onze adviseur heeft je toen aangeboden om nog een keer samen te kijken of er een andere oplossing mogelijk is. Wellicht kan het opgelost worden door breder (500 cm) tapijt te kiezen. Als reactie hierop zouden wij per e-mail de plattegrond ontvangen, maar op dit moment hebben we nog niets ontvangen. Mocht je alsnog van deze mogelijkheid gebruik willen maken, zien we de plattegrond graag nog tegemoet.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee