Roobol

Henk

Topzaak!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ondanks alle Corona perikelen nemen ze bij Roobol echt de tijd voor je. Goed advies, prima prijs. Vakkundige vakman heeft alles geplaatst, heel erg blij mee!

Martens

Survis

Vriendelijke medewerkster, Corona maatregelen goed nageleefd, lekkere koffie maar verre van deskundig & erg duur. Ik moest heel veel van mijn wensen vaak herhalen. Daarnaast moet ik uiteindelijk... Vriendelijke medewerkster, Corona maatregelen goed nageleefd, lekkere koffie maar verre van deskundig & erg duur. Ik moest heel veel van mijn wensen vaak herhalen. Daarnaast moet ik uiteindelijk voor vanalles extra betalen, zoals meten, vermaken, ophangen en worden mijn oude gordijnen ook niet meegenomen (er was zelfs geen optie voor). Vele malen duurder dan "de goedkope zaken" maar dan verwacht je ook wat. Hierdoor beveel ik het niet aan

Jaco

Prima!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn geholpen, word meegedacht en goed advies. Netjes en snel gelegd.

Fijne mensen, vooral nu in coronatijd.
Mevr. Petra Remis is een geweldig adviseur en zeer ervaren.
Moesten uiteraard nu alles online bestellen en regelen.
Maar zij hield bij de hele...
Fijne mensen, vooral nu in coronatijd.
Mevr. Petra Remis is een geweldig adviseur en zeer ervaren.
Moesten uiteraard nu alles online bestellen en regelen.
Maar zij hield bij de hele order “ de vinger aan de pols” met mail of per telefoon.
Heel fijn.

Zie boven

Mw. J.W. de Jong

Roobol: klantvriendelijk, prima adviserend, actief meedenkend en
samen met de klant komen tot een prettige transactie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op korte termijn moest i.v.m. mijn verhuizing een vloer worden gelegd. Ik heb met de mensen van Roobol op prettige wijze de zaak kunnen regelen, de keuze van de vloer was snel gemaakt, de afspraak... Op korte termijn moest i.v.m. mijn verhuizing een vloer worden gelegd. Ik heb met de mensen van Roobol op prettige wijze de zaak kunnen regelen, de keuze van de vloer was snel gemaakt, de afspraak om de vloer te leggen werd dezelfde dag prima geregeld, evenals de dag wanneer de materialen gebracht zouden worden.
De vloer werd door een team van 3 mensen in twee dagen zorgvuldig en met ervaring gelegd. Ik kan Roobol aanbevelen als een winkel waar de klant centraal staat en waar uiterst klantvriendelijke mensen werken met kennis van zaken.

Verbeterpunt: geen afspraak veranderen m.b.t de dag van de vloer leggen. Heel vervelend en daardoor veel stress. Ik moest verhuisdatum afzeggen met het gevolg dat de inboedel tot 6 januari 2021 in de opslag moest met 175 euro extra verhuiskosten.
Roobol stuurde wel een prachtige bos bloemen als pleister op de wond, hetgeen ik met een hartelijk bedankbriefje beantwoordde.

JTM van den Donker

Waardeloze producten; waardeloze service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dit is definitief de laatste keer dat ik hier gordijnen en rolgordijnen heb besteld bij Roobol! Wat een flutzaak, met bagger-producten!! Dit verwacht je toch niet voor zoveel geld. Het eerste... Dit is definitief de laatste keer dat ik hier gordijnen en rolgordijnen heb besteld bij Roobol! Wat een flutzaak, met bagger-producten!! Dit verwacht je toch niet voor zoveel geld. Het eerste rolgordijn kwam al na een half uur nadat de monteur ze opgehangen had, weer even hard naar beneden. Nu vervolgens nog geen 2 weken later volgt het 2e rolgordijn; ook weer totaal uit zijn cassette gevallen! En vervolgens krijg je te horen dat het euvel pas over drie weken (!!) opgelost kan worden! Dit is niet alleen bagger kwaliteit van de producten, maar ook bagger kwaliteit van hun service!! Bah! Ik raad dan ook een ieder aan nooit meer met deze onprofessionele leverancier in zee te gaan! 1 ster is al teveel!!!

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels is er alsnog snel (binnen enkele dagen) een medewerker langsgekomen om het rolgordijn goed te plaatsen.

Bastiaan

Komt vaste leverdatum niet na, slechte afhandeling klachten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slechte service, komen vast afgesproken afleverdatum niet na. Beweren na aankoop dat ze hebben gezegd dat het om een vermoedelijke leverdatum gaat. Dit staat niet op het aankoopbewijs. Slechte service, komen vast afgesproken afleverdatum niet na. Beweren na aankoop dat ze hebben gezegd dat het om een vermoedelijke leverdatum gaat. Dit staat niet op het aankoopbewijs.
Geklungel met leveringen daarna, leveren op het verkeerde filiaal waardoor het nog langer duurt.
De klachtenafhandeling verloopt ook moeizaam en heel langzaam. Bellen niet terug terwijl ze dat wel zouden doen.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met Roobol.
Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met Roobol.
U heeft te maken gehad met een vertraging van het product, dit is al vervelend maar daarnaast hebben wij u ook gebeld met onjuiste informatie namelijk dat uw order al binnen zou zijn terwijl dit niet zo was. Onze welgemeende excuses voor deze slordige communicatie, dit is niet wat u van ons mag verwachten. Inmiddels zijn de pakken (op 10-08-2020) geleverd in de winkel.
Wij hopen ondanks deze miscommunicatie dat u enorm kan genieten van uw mooie product en wensen u heel veel woonplezier toe.

M. Van Buuringen

Prima zaak

Je wordt goed geholpen
De stoffeerder is een vakman.

Ada Bol

Vloer en raambekleding ga ik kopen. Raambekleding niet in gekozen breedte leverbaar, ander merk kiezen en veel duurder uit. Vloer valt ook veel duurder uit doordat er geen goed advies gegeven is.... Vloer en raambekleding ga ik kopen. Raambekleding niet in gekozen breedte leverbaar, ander merk kiezen en veel duurder uit. Vloer valt ook veel duurder uit doordat er geen goed advies gegeven is. Over korting valt geenszins te praten.
Roobol NIET kiezen want je komt bedrogen uit. Helaas moet ik Consumentenbond(lid van)inlichten hierover!??

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen goede info gehad, ook nergens meer over te praten mbt. tegemoetkoming. Kortom geen Roobol meer!!

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen naar aanleiding van de review. Bij het maken van de orders zijn helaas verschillende fouten gemaakt.... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen naar aanleiding van de review. Bij het maken van de orders zijn helaas verschillende fouten gemaakt. Vervolgens bleek bij het meten dat er nog een gang extra geleverd moest worden waardoor het totaalbedrag hoger uitkwam. Het grootste verschil is echter ontstaan doordat het fixeren op een verkeerd aantal vierkante meters gezet was vóór het inmeten. Daardoor kwam het geheel een stuk duurder uit. Excuses voor de gemaakte fouten. Om de excuses te onderstrepen, hebben we u ook een korting aangeboden. Hopend daarmee toch naar tevredenheid te kunnen leveren en ervoor te zorgen dat u jarenlang plezier heeft van uw nieuwe vloer.