Roobol

Wouter

Goede zaak. Deskundig verkoop personeel en deskundige tapijtleggers.

j.a. de Looze en J. de Looze - v.d. Spek

Prima zaak. Wij zijn perfect geholpen door Mila ( Alexandrium Rotterdam ) en Rupa. Prima tapijtlegger. Leuke jonge jongen. Beheerder van het filiaal prima kerel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en zien wat, ons betreft, geen verbeterpunten.

Marc Oele

Kwaliteit van de beledigde PVC vloer is zeer goed.
Kundige stoffeerder.
Kwaliteit van de beledigde PVC vloer is zeer goed.
Kundige stoffeerder.
Voorlichting door de verkoper over droogtijd van egalisatie mortel was ronduit misleidend en heeft ons veel extra geld gekost. Hij beweerderbdar we er drie dagen niet over mochten lopen. De stoffeerder toonde aan dat dat binnen een dag al kon. We hebben nu onnodig twee nachten een Airbnb geboekt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeter punt: advies procedure aanpassen. De stoffeerder zei dat hij dit al vele malen gemeld heeft.

Rijkse

Goede zaak maar lange levertijd

Kortere levertijden

Paulina van Rumpt

Roobol levert goede produkten en vakbekwaam personeel.
Roobol komt zijn afspraken na !

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb geen verbeterpunten.

W.Flecken

Best mooie zaak en klant vriendelijk

Nee

Het was onze eerste ervaring en ik kan niet anders zeggen dan dat dit zeer positief was. En alles ging in één keer goed!

Fred

Hele fijne winkel , alexandrium

Johannes van der Kwast

Roobol heeft een prachtige vloer gelegd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tijdens het eerste bezoek aan de winkel heb ik goed advies gekregen. Ik heb de bestelling (verwijderen en afvoeren bestaande vloer, egaliseren) geplaatst tijdens een tweede bezoek. Dat ging nogal... Tijdens het eerste bezoek aan de winkel heb ik goed advies gekregen. Ik heb de bestelling (verwijderen en afvoeren bestaande vloer, egaliseren) geplaatst tijdens een tweede bezoek. Dat ging nogal rommelig en de opvolging daarvan ook. We hadden een planning gemaakt, maar na het verwijderen van de vloer bleek de vloer niet op tijd te kunnen worden geleverd. Ik vond het vreemd dat na de aanbetalingen de planning niet vast stond en ik pas in een laat stadium te horen kreeg dat de planning niet gevolgd kon worden. Gelukkig hebben we een alternatief gevonden en is uiteindelijk alles volgens planning uitgevoerd. De vakmensen die zijn langsgekomen zijn zeer vriendelijk en hebben goed werk geleverd.

Burger

Prima winkelpersoneel, buitengewoon onvriendelijk klantenservice.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel zijn wij goed geholpen. De afevering van de vloerbedekking ging niet goed. Wij werden niet oo de hoogte gesteld dat de aflevering niet in de geplande tijd zou plaatsvinden waardoor we... In de winkel zijn wij goed geholpen. De afevering van de vloerbedekking ging niet goed. Wij werden niet oo de hoogte gesteld dat de aflevering niet in de geplande tijd zou plaatsvinden waardoor we zonder berichtgeving uren hebben zitten wachten. Bij contact hierover met de klantenservice werd ik door de dame die opnam min of meer afgeblaft. Ik heb toen gezegd dat ik nooit meer bij Roobol zou kopen.