Roobol

Familie Ringers

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Perfecte service en zeer vakbekwame nette vloerspecialisten die komen leggen en inmeten

Beste familie Ringers,
Hartelijk bedankt voor de review en we wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe vloer!
- Team Roobol Online

Cees

Geweldig, wat een toppers.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door omstandig heden spijt van aankoop. hier kon Roobol dus niets aan doen iig. Het was mijn verkeerde keuze.
Dus terug naar de winkel en daar hebben ze mij zo lief geholpen en mee gedacht om wel de goede aankoop te doen .Fantastisch personeel hebben ze op het Alexandrium.
Het is zo goed gelukt want we hebben nu toch een mooie vloer.
En laten we de vakmensen niet vergeten die het hebben gelegd.
Bedankt mannen.
Bedankt Roobol, wij hebben een top vloer.

Reactie Roobol:

Dank je wel voor je review Cees!
Dank je wel voor je review Cees!
Ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe vloer en dat je zo te spreken bent over onze adviseurs en vakmannen, uiteraard zetten we jouw compliment naar hen door!
We wensen je ontzettend veel woonplezier met je nieuwe interieur.
Team Roobol Online

Familie VIS

Mooie moderne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen in de winkel en de vloerbedekking vakkundig gelegd door 2 aardige jonge mannen! Goed gedaan!

Ineke

Mooie winkel uitstekend en bekwaam personeel. Zij weten waar het over gaat.
Vitrage en rolgordijnen prima opgehangen. Prima installateur. Werkt snel en laat geen rommel achter.
1 gordijn...
Mooie winkel uitstekend en bekwaam personeel. Zij weten waar het over gaat.
1 gordijn hangt niet helemaal goed hier komen ze voor terug.

Ben een heel tevreden klant.

Heel tevreden.

Jeroen van Kaam

Fijne winkel, goed advies. Aandachtspuntje: oplevering.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De slaapkamerdeur blijft op een punt echter hangen op het tapijt, dat daar dus te hoog lijkt te zijn gelegd. Het zou correct geweest zijn als de leggers dit even zouden hebben laten zien bij wijze... De slaapkamerdeur blijft op een punt echter hangen op het tapijt, dat daar dus te hoog lijkt te zijn gelegd. Het zou correct geweest zijn als de leggers dit even zouden hebben laten zien bij wijze van “oplevering”, alvorens met spoed te vertrekken naar het volgende adres. Ik kwam er dus later pas achter, na hun vertrek.

Marianne

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes geholpen in de winkel met kiezen vinyl , veel keus en goede kwaliteit
Netjes gelegd

Hi Marianne,
Heel leuk om te horen dat je zo blij bent! We wensen je heel veel plezier van je aankoop!

Heel goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen in de winkel en hele goede stoffeerders

Reactie Roobol:

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Daar worden wij ook weer erg blij van!

A.Steijn

Zeer slecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel prima geholpen. Gordijnen zijn niet goed opgehangen en nu moeten wij lang wachten om het goed te krijgen. Wel betaald voor het ophangen, zijn zelf gehandicapt. Wat een teleurstelling.

Ron

Goed en prettig geholpen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aftersales 1 plintje nabesteld en 1 pak over retour was geen probleem.

A.maan

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geweldig geholpen door Petra,nam alle tijd voor ons.