Roobol

Ace

Kordaat, to the point, prima dienstverlening, niet uitermate klantgericht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De matige flexibiliteit en ook de brede tijdsblokkeb voor het opmeten zijn niet meer van deze tijd. Kleinere en minder professionele bedrijven hebben dit beter voor elkaar. Stoffeerder was zeer... De matige flexibiliteit en ook de brede tijdsblokkeb voor het opmeten zijn niet meer van deze tijd. Kleinere en minder professionele bedrijven hebben dit beter voor elkaar. Stoffeerder was zeer klantvriendelijk, voorkomend en stak boven de rest van de dienstverlening uit!

Rodts

Dit was de laatste keer dat wij bij u wat hebben gekocht. Dat heb ik ook telefonisch al gemeld.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dat heb ik al eens een keer aangegeven en daar is niks mee gedaan.

Ad Klijn

Slechte prestatie, slordig werk. Veel te duur voor het geleverde

Geef een toelichting bij je beoordeling.

lever kwaliteit in plaats van slordigheid

Granit Nikq

Goede winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De oudere dame in de winkel die tevens de verkoopbon heeft gemaakt is een vriendelijke en behulpzame dame. De donkere dame en blonde dame echter, irriteren me mateloos. Ze zitten altijd achter een... De oudere dame in de winkel die tevens de verkoopbon heeft gemaakt is een vriendelijke en behulpzame dame. De donkere dame en blonde dame echter, irriteren me mateloos. Ze zitten altijd achter een tafel en met pijn en moeite komt er een "goedemiddag" uit hun mond. Dan als je ze wat vraagt lijken ze geirriteerd en niet echt vriendelijk. Dit zijn mijn aannames na de winkel meerdere malen te hebben bezocht. Als het niet voor de oudere dame was, zou ik hier nooit iets kopen.

De jongens die de vloer kwamen zetten en de man die kwam meten hebben mijn ervaring met Roobol Alexandrium gelukkig wel flink vebeterd. P.s. jullie zijn kleine stukken vergeten om de plint af te plakken. Zou fijn zijn als iemand die alsnog kon doen.

M.J.S. Naaijen

Goede winkel met zeer goed assortiment

Th.F. Emmerich

De geleverde materialen zijn prima. Het meedenken en klantgericht handelen zijn echter ver te zoeken. Ben naar Roobol gegaan vanwege eerdere ervaringen. Achteraf gezien had ik dat veel beter niet... De geleverde materialen zijn prima. Het meedenken en klantgericht handelen zijn echter ver te zoeken. Ben naar Roobol gegaan vanwege eerdere ervaringen. Achteraf gezien had ik dat veel beter niet kunnen doen. Dit was absoluut de laatste keer. Geen enkele vorm van begrip en behandeld als een hersenlose nietsnut. Had mijn geld veel beter ergens anders naar toe kunnen brengen.
EEN ABSOLUTE AFRADER ! ! !

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Neem mensen in dienst die op een normale wijze kunnen communiceren en zich niet verschuilen achter de regeltjes van mijnheer Roobol. Zelfdenkende verkopers zou een heel stuk schelen.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de feedback. Sorry dat we niet naar verwachting hebben geleverd. Er is zojuist contact met u geweest om extra uitleg te krijgen. Bedankt daarvoor. De klacht is inmiddels opgelost door... Bedankt voor de feedback. Sorry dat we niet naar verwachting hebben geleverd. Er is zojuist contact met u geweest om extra uitleg te krijgen. Bedankt daarvoor. De klacht is inmiddels opgelost door een terugbetaling (voor het teveel betaalde) in gang te zetten.

Dobbeling

We zijn tevreden over de door Roobol geleverde vloerbedekking

Jan Lengkeek

Tijdens de verkoop zijn we goed geholpen maar helaas is de klantenservice ver beneden peil. Voor meer dan 10.000 euro besteld maar een probleem van 750,- euro wordt genegeerd. De winkel kan/mag... Tijdens de verkoop zijn we goed geholpen maar helaas is de klantenservice ver beneden peil. Voor meer dan 10.000 euro besteld maar een probleem van 750,- euro wordt genegeerd. De winkel kan/mag alleen verkopen en zodra er iets aan de hand is verwijzen ze je door naar de serviceafdeling welke in geen enkele mate geïnteresseerd is om het probleem op te lossen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij ons is een strip rond een deurmat verkeerd geplaatst en hiervoor wil Roobol geen gepaste oplossing voor bieden.

M. Regensburg

Prima service en snel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Neem bij het maatnemen een iets ruimere marge zodat dingen (raamdecoratie) beter aansluit

van Beek

Een net en klantvriendelijk bedrijf met zeer ervaren stoffeerders die enorm hard en snel werken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Als je in de winkel een trap bested om te laten bekleden. Krijg je de vraag de trap voordat de stoffeerders komen om in te smeren met een bepaald potje wat je moet kopen in de winkel. Dit slat echt... Als je in de winkel een trap bested om te laten bekleden. Krijg je de vraag de trap voordat de stoffeerders komen om in te smeren met een bepaald potje wat je moet kopen in de winkel. Dit slat echt helemaal nergens op kost een hoop geld en er wordt bij het stofferen een krabben machine gebruikt dus de trap valt echt niet uit elkaar dus dat vonden wij echt onzin en het is een hoop werk voor de klant.