Roobol

N.V.T

sylvia

Winkel helemaal prima, tapijtleggers die bij mij zijn geweest super waardeloze asociale lui met onacceptabel gedrag.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

de heren die het tapijt hebben gelegd hebben mij letterlijk zo'n grote bek gegeven(sorry voor het taalgebruik) ze stonden met onacceptabel stemverheffing te schreeuwen dat ze niks konden doen omdat... de heren die het tapijt hebben gelegd hebben mij letterlijk zo'n grote bek gegeven(sorry voor het taalgebruik) ze stonden met onacceptabel stemverheffing te schreeuwen dat ze niks konden doen omdat alles niet op de juiste plek stond. Pas toen er 2 mannelijke familieleden uit de slaapkamer kwamen en een van ze heeft gezegd; luister; als je nu niet normaal doet en niet normaal kan praten dan neem je je tapijt maar weer mee en ga je lekker weg. Pas daarna was het van, nou als je dit nu even hier neer zet dan beginnen wij hier........alle oude tapijt was eruit, alles was schoon, ik moest alleen weten waar ze zouden beginnen en waar ik de meubels neer moest zetten, die kon ik nul niet in de hal van de flat neerzetten. De manier waarop ze tegen mij aan het schreeuwen waren is echt onacceptabel, ik wil dan ook een officiële klacht tegen ze indienen. Ik heb ze zelfs niets te drinken aangeboden omdat het echt maar dan ook echt onacceptabel was zoals deze mannen zijn binnen gekomen. Waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat er nog meer mensen in huis waren, echt belachelijk

Anita Pak

Een fijne zaak met deskundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had de pech dat tot 2 x toe datgene wat ik had gekocht was uitgeleend. Hierdoor kon ik geen goede keuze maken voor een bijpassende mat.

den Ouden

Prima winkel

Thea Versteeg-Gallast

Goed advies en uitvoering

Geen.

P.M.Mohr

Prettige zaak met hulpvaardig personeel en een volledig assortiment .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Niet eerder gereageerd daar de terugstorting van de niet gebruikte rol ondervloer isolatie dampfolie a € 79,20 nog niet heeft plaatsgehad,deze rol is op 13-10-2017 ter hand gesteld van de heer M.D... Niet eerder gereageerd daar de terugstorting van de niet gebruikte rol ondervloer isolatie dampfolie a € 79,20 nog niet heeft plaatsgehad,deze rol is op 13-10-2017 ter hand gesteld van de heer M.D Soekhnandan-Parwat.

Titi Holtrust

Prima service en je wordt fijn geholpen in de winkel (Rotterdam Alexandrium)

Jeanne Visser

Ik vind het een prettige zaak(Alexandrium). Wel met veel wisselende personeelsleden.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben verschillende artikelen aangeschaft bij Roobol. Het liep niet allemaal zo als we gewenst hadden. Zo bleek bij het leggen van de laminaatvloer niet alles aanwezig te zijn (deurmat en... We hebben verschillende artikelen aangeschaft bij Roobol. Het liep niet allemaal zo als we gewenst hadden. Zo bleek bij het leggen van de laminaatvloer niet alles aanwezig te zijn (deurmat en metalen strips). Ook de plaatsing van de gordijnroede is niet helemaal naar wens (enigszins scheef gemonteerd aanhang punt in plafond). Over de keuze van de rolgordijnen(en het monteren) en de gordijnen zijn wij tevreden.

Robin Roos

Goed persoonlijk advies mbt het soort vloer. De vloer is vakkundig en snek gelegd. Top!

R. Melkert

Goed gesorteerde winkel