Roobol

Moud van haan

Prettige winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen mooie producten veel keus.

Mooie winkel fijn personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijk geholpen,gordijnen hangen prachtig.

Roobol Alexanderium (Rotterdam) zeer zeer slechte houding naar de klant toe. Hele grote mond en ontzettend racistisch.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dit is gericht naar de filiaalmanager van Roobol Alexanderium. Klantvriendelijk is ver te zoeken bij haar en zeer brutale houding. Een bedrag die max 3 dagen terug op de rekening gestort moet worden... Dit is gericht naar de filiaalmanager van Roobol Alexanderium. Klantvriendelijk is ver te zoeken bij haar en zeer brutale houding. Een bedrag die max 3 dagen terug op de rekening gestort moet worden heeft zij wekenlang ermee gewacht puur uit gemeenheid. Uiteindelijk heeft de hoofdkantoor het moeten oplossen. Heel veel leugens naar de klant toe en eigen medewerkster zomaar van fouten beschuldigen terwijl zij zelf degene was die alles fout heeft afgehandeld. Aan de telefoon heeft de filiaalmanager een ontzettend grote mond maar eenmaal in de winkel verstopte zij zich en stuurde ze anderen om ons te woord staan. Hoe zij filiaalmanager is geworden zal altijd een vraagteken blijven want ze weet niet eens hoe ze met klanten moet omgaan.
Ben wel erg tevreden over de aanpak van Roobol hoofdkantoor. Vriendelijk en klantgericht. Zij hebben het binnen 1 dag helemaal opgelost. Mijn dank daarvoor!

Marc van Velsen

Te duur

1600 euro voor een paar rolgordijnen. Leen Bakker 450 euro

Familie Schreuders

Fijne zaak met een goede service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Toen onlangs door een foutje van Roobol mijn aangekochte vloerkleed niet via Dynalogic geleverd kon worden heeft het team er voor gezorgd dat binnen een uur het vloerkleed door Roobol thuis bij mij... Toen onlangs door een foutje van Roobol mijn aangekochte vloerkleed niet via Dynalogic geleverd kon worden heeft het team er voor gezorgd dat binnen een uur het vloerkleed door Roobol thuis bij mij bezorgd werd. Wij zijn niet voor niets al 47 jaar tevreden klant van Roobol.

Kate

Prima service, goede advies!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles goed geregeld: van advies in de winkel tot de levering aan huis - op tijd en netjes!

Niet goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Kwaliteit vinyl slecht en dure prijs , verwacht meer van. Verkeerde breedte maten op bon , daardoor 2 weken kale vloer , prijs per meter gaat binnen half jaar van 93 naar 110
Dus als je niet...
Dus als je niet alle kamers tegelijk kan doen ben Je duur uit
Klachtbehandeling slecht 50 euro vergoeding slaat nergens op

Joke de la Rie

Mooie winkel. Ruim.assortiment. klantvriendelijk.

Goed advies gekregen.

njschrauwen

Goede mooie zaak, veel keuze vrij prijzig, je moet van de aanbiedingen gebruikt maken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klant vriendelijk soms duurt het even maar je krijgt waar voor je geld.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alle tijd voor de klant, goede adviezen, stipt nakomen van afspraken, goede inhuur van zzp/stoffeerder