Roobol

Degelijk en betrouwbaar

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ervaren personeel. Gelukkig niet onkundige snelle en erg jonge verkopers

leon

Prima winkel, prima advies

prima winkel, prima advies

van Straten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen op- of aanmerkingen, was allemaal heel duidelijk

Degelijke winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Niet de goedkoopste maar wel goed assortiment en uitstekend en plezierig advies. Men neemt de tijd (na afspraak) en is deskundig. Ik wacht op offerte en kan dan beoordelen of de prijs ook goed is in... Niet de goedkoopste maar wel goed assortiment en uitstekend en plezierig advies. Men neemt de tijd (na afspraak) en is deskundig. Ik wacht op offerte en kan dan beoordelen of de prijs ook goed is in verhouding tot product. Verbeterpunt: zodra de aanbetaling is gedaan (mag ook alle productkosten dekken) zou de prijs vast moeten zijn.

Theo

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gemiddeld prima, alleen geen telefoontje gehad van vloerenlegger tijd, ik was eerste klant die dag, wist ik niet, dus was ik niet op tijd. En bij een klacht van OP MAAT bestelde KS rail 1x 5 cm te... Gemiddeld prima, alleen geen telefoontje gehad van vloerenlegger tijd, ik was eerste klant die dag, wist ik niet, dus was ik niet op tijd. En bij een klacht van OP MAAT bestelde KS rail 1x 5 cm te lang 1x 2 cm te lang werd er vreemd gereageerd. En eind stipjes zaten er niet bij, heel lastig.

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ruim aanbod, afwerking en afronden onder de maat. Komen afspraken niet na.

Over het algemeen goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heb eerder een vloer bij Roobol gekocht. Toen top service in de winkel en de vloer werd zeer professioneel gelegd.

Dit keer wilde ik weer gebruik maken van de expertise van Roobol....

Dit keer wilde ik weer gebruik maken van de expertise van Roobol. Helaas in Rotterdam Alexandrium zeer slecht geholpen bij een offerte aanvraag. Weinig tot geen informatie gekregen. Medewerker wist niets en heeft zelf ook geen toelichting gegeven. Ben zonder offerte en geen steek verder met informatie naar huis gegaan.

Roobol heeft een mooie collectie en in de in de winkel is het allemaal heel prettig maar wanneer er problemen zijn slaat de sfeer om.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben nog steeds problemen met de plas gelegde vloer. Ik heb er vertrouwen in dat ze het nog gaan oplossen maar het is voor ons niet een hele prettige ervaring geweest.

R.Bos

Erg slechte zaak geen zaken mee doen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bellen na drie weken op dat het niet geleverd kan worden en levertijd van 12 weken

Product is goed, afspraken zijn nagekomen. Kwaliteit leggen laat te wensen over.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor ruim EUR 3000.- laminaat gekocht. Waarbij gratis leggen. Echter, het is slordig uitgevoerd. Grote stappen gauw thuis. Plakplinten sluiten niet netjes aan, plint ligt niet tegen het hoekprofiel... Voor ruim EUR 3000.- laminaat gekocht. Waarbij gratis leggen. Echter, het is slordig uitgevoerd. Grote stappen gauw thuis. Plakplinten sluiten niet netjes aan, plint ligt niet tegen het hoekprofiel maar eroverheen, een stuk laminaat schiet los, een stuk laminaat is te kort gezaagd en komt buiten de plint, dilatatieprofiel ligt niet over de naad maar voor de naad zodat deze zichtbaar is. Slordig!!

Reactie Roobol:

Beste,
Wat vervelend om te horen dat de afwerking van je nieuwe vloer niet naar wens is.
We zouden hier graag over met je in contact komen!
Zou je je ordernummer en contact gegevens...
Beste,
We zouden hier graag over met je in contact komen!
Zou je je ordernummer en contact gegevens willen sturen naar webcare@roobol.com?
Alvast hartelijk bedankt!
Team Roobol Online