Roobol

J.Aalpoe

Prima zaak met vriendelijk en kundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Door de jaren heen meerdere malen bij Roobol geweest en altijd correct geholpen.

Biesheuvel.

Ik had voor bijna 4000 euro voor3 slaapkamers plisse rolgordijnen gekocht. Toen ze na een paar maanden geleverd en gratis opgehangen werden was 1 raam kapot. Dat was geen probleem dan zouden ze... Ik had voor bijna 4000 euro voor3 slaapkamers plisse rolgordijnen gekocht. Toen ze na een paar maanden geleverd en gratis opgehangen werden was 1 raam kapot. Dat was geen probleem dan zouden ze later voor dat raam terugkomen . Toen ik later belde mocht ik 100 euro voorrij kosten en ook nog ophangkosten van 49 of 79euro betalen (het laatste bedrag hoorde ik niet van verbazing.)Wat een service .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Niet nodig denk ik zie bovenstaande

A. Reedijk

Goed in verkoop en heel slecht in reparatie en heel duur in service! Totaal niet duurzaam!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zelfs kleine reparaties aan jaloezieën worden niet uitgevoerd dus totaal niet duurzaam!

Reactie Roobol:

Goedemiddag A. Reedijk,
Graag zouden we in contact komen over je klacht-melding via deze review.
Goedemiddag A. Reedijk,
Graag zouden we in contact komen over je klacht-melding via deze review.
Zou je ons per e-mail willen benaderen aan info@roobol.com o.v.v. geplaatste review en je uitgeschreven klacht zodat we je hier over kunnen benaderen?
Alvast bedankt!
-team Roobol Online

Opzettelijke misleiding

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wetende dat er laminaat gelegd mocht worden, gingen wij voor een laminaatvloer naar Roobol. Keuze gemaakt op basis van het advies van de verkoper en gevraagd om op de bon te schrijven dat de order... Wetende dat er laminaat gelegd mocht worden, gingen wij voor een laminaatvloer naar Roobol. Keuze gemaakt op basis van het advies van de verkoper en gevraagd om op de bon te schrijven dat de order zou vervallen als deze combinatie niet gelegd mocht worden. Na overleg met de VvE bleek dat het advies niet deugde en de vloer dus NIET gelegd mocht worden met de betreffende ondervloer. De verkoper bleek genoteerd te hebben: 'Indien er geen laminaat gelegd mag worden, vervalt de order'. In vertrouwen had mijn partner getekend, maar dat vertrouwen werd tegen ons gebruikt. De order verviel niet en we werden gedwongen om een andere vloer af te nemen. Verkoper zei letterlijk dat het onze eigen schuld was, had mijn partner maar niet moeten tekenen. Hij had doelbewust voor een andere formulering gekozen en erkende dat we mondeling iets anders afgesproken hadden. Bijzonder, want als de order doorgescheurd was, hadden we een andere vloer gekozen. Nu het dwingen werd, heb ik contact gezocht met het hoofdkantoor. Daar kreeg ik het antwoord dat ik het maar met het filiaal uit moest zoeken. Van een advocaat kreeg ik te horen dat een rechtszaak altijd een risico in zich heeft. Kortom, we hebben een andere vloer gekozen en vertellen sindsdien aan IEDEREEN dat er:
1. slecht geadviseerd wordt (ondervloer mocht niet gelegd worden);
2. er opzettelijk iets anders opgeschreven is dan mondeling afgesproken. Mijn partner was te goed van vertrouwen.
Ik raad iedereen Roobol af. Koop er NIET.

Jaap H.

Zeer professioneel

Denken met je mee

Jessica

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je wordt leuk geholpen tot je betaald hebt! Advertenties alles op maat dus heb alles laten opmeten, tegen betaling niks is gratis. Alles opgemeten krijg ik een ijzeren rails van 6 meter ipv op maat.... Je wordt leuk geholpen tot je betaald hebt! Advertenties alles op maat dus heb alles laten opmeten, tegen betaling niks is gratis. Alles opgemeten krijg ik een ijzeren rails van 6 meter ipv op maat. Dat zat er niet in maar mag voor 270 iemand laten komen om de rails op maat te laten maken. Wat een flut service terwijl 3 medewerkers bevestigd hebben alles o maat te leveren! Op maat werk! Nu kan ik het uitzoeken en ligt hier 6 meter rails! Alles veel te laat geleverd en ligt hier al 3 weken! Slechte service helemaal klaar met roonol! Doen absoluut niet wat ze zeggen! Op maat service … nou niet dus!

Vincent

Kundig, netjes en prettig advies!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jaap (Roobolbus) heeft ons prettig geholpen en geadviseerd voor zowel raamdecoratie als vloerkleden. Hij geeft goed advies en is daarnaast prettig in omgang. Kortom een aanrader!

S. Verweij

Fijne zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken van gordijnen en inbetweens,ik had vrij aparte wensen en die zijn perfect waargemaakt

Els Bastiaansen

Klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zitten helaas met een lekkage! En dan heb je een hoop vragen. Eerste contact met roobol was via WhatsApp. Daar kreeg ik altijd binnen korte tijd antwoord. Daarna naar de winkel geweest in... Wij zitten helaas met een lekkage! En dan heb je een hoop vragen. Eerste contact met roobol was via WhatsApp. Daar kreeg ik altijd binnen korte tijd antwoord. Daarna naar de winkel geweest in Roosendaal en samen met jullie medewerkster een mooie vloer uitgezocht en goede afspraken gemaakt.

Patrick en Patricia Heijne

Woonboulevard Breda, PERFECT!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ga voor een gemeend goed advies naar deze zaak! Wij hebben kennis mogen maken met Angelo. Hij is een man met kennis, geduld en humor! Zo’n ontzettende fijne adviseur wensen wij iedereen toe! Angelo,... Ga voor een gemeend goed advies naar deze zaak! Wij hebben kennis mogen maken met Angelo. Hij is een man met kennis, geduld en humor! Zo’n ontzettende fijne adviseur wensen wij iedereen toe! Angelo, bedankt voor alles! Trots op jou! Groetjes, Patricia en Patrick.