Roobol

Henk

Topzaak!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ondanks alle Corona perikelen nemen ze bij Roobol echt de tijd voor je. Goed advies, prima prijs. Vakkundige vakman heeft alles geplaatst, heel erg blij mee!

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Thuis alles laten opmeten en vrij snel de nieuwe gordijnen in huis

Mijn ervaring met roobol is;
De deskundigheid is groot. De medewerkster nam echt de tijd om ons zo goed mogelijk te adviseren. We waren echt klant, en geen nr.j

Akkermans

Zeer goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hele goede raad en fijn personeel

B.Simons

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vakkundige mensen en fijn om zaken mee te doen

Marianne

Prachtige vloer geleverd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben op advies van de verkoper van Roobol gekozen voor een Layred pvc vloer, die over onze plavuizen gelegd kon worden. Het is erg mooi geworden! Werkt ook prima met de vloerverwarming. We... We hebben op advies van de verkoper van Roobol gekozen voor een Layred pvc vloer, die over onze plavuizen gelegd kon worden. Het is erg mooi geworden! Werkt ook prima met de vloerverwarming. We hebben het laten leggen door Roobol.
Een aandachtspuntje: op de dag van het leggen, begon de medewerker te twijfelen of de voeg van onze plavuizen niet te diep was om deze vloer overheen te plaatsen. (NB hiervoor was al eerder een andere medewerker van Roobol voor bij ons thuis geweest.) De medewerker die de vloer kwam plaatsen was van mening dat er eerst geƫgaliseerd moest worden. Na een telefoontje naar Roobol bleek het toch gewoon gelegd te kunnen worden. Maar dit was geen prettige start, als je net al je meubelen hebt buiten gezet.

Super winkel

Survis

Maarten

Topadvies en -service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik zou de ruwe tijdsindicatie (window van 3 uur) meer dan 24 uur van tevoren willen weten.