Roobol

Jessica

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Soepel in afspraken maken en goed resultaat

Hassan

CHAOS en ONZIN

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak gemaakt voor raamdecoratie. Hun laten weten dat ze alles klaarleggen ter voorbereiding. Eenmaal daar gekomen weten ze zelf niet wie de afspraak doet. En dan krijg je ook nog eens een... Afspraak gemaakt voor raamdecoratie. Hun laten weten dat ze alles klaarleggen ter voorbereiding. Eenmaal daar gekomen weten ze zelf niet wie de afspraak doet. En dan krijg je ook nog eens een ongeïnteresseerde type voor je die gelijk over prijzen begint en vraagt wat mijn budget is. Ik had namelijk werkkleding aan omdat ik bezig ben met verbouwen. Hij had eigenlijk alleen mijn naam in zijn systeem moeten opzoeken om te zien wat ik in het verleden daar heb uitgegeven. En de bewering dat ze allerlei raamdecoratie hebben is helemaal onzin.

Reactie Roobol:

Hoi Hassen, vervelend om te horen dat de ervaring in de winkel niet was zoals je had verwacht. Er was inderdaad vooraf gebeld om voor je afspraak alles alvast klaar te leggen. Op de dag zelf is dit... Hoi Hassen, vervelend om te horen dat de ervaring in de winkel niet was zoals je had verwacht. Er was inderdaad vooraf gebeld om voor je afspraak alles alvast klaar te leggen. Op de dag zelf is dit helaas niet goed gegaan omdat eerdere afspraken uitliepen. Onze excuses daarvoor. Dit had natuurlijk beter gekund.
Wat je bedoelt met de beweringen over allerlei raamdecoratie is ons niet helemaal duidelijk. Je vindt bij ons een enorme collectie raamdecoratie van o.a. Luxaflex, Bece en ons eigen huismerk. We hopen je alsnog snel een keer te mogen ontmoeten in één van onze winkels om je het beste advies te geven over raamdecoratie en alle uitgebreide mogelijkheden.

Aardige medewerkers, erg behulpzaam. Het was jammer dat onze vloer kort voor het ophalen (4 dagen) werd geannuleerd. Er werd niet zelf begonnen over een tegemoetkoming. Erg vervelend en stressvol.

J. van der Zalm

Niks

Laminaat vloer
Laminaat vloer
Anderhalf jaar geleden een laminaat vloer gekocht bij Roobol met grote spijt super snel beschadigingen zowel krassen als deuken maar wordt gewoon afgescheept. Moet maanden wachten op een antwoord en dan zeggen ze ja vervelend ik denk dat er iets op gevallen is maar daar moet een vloer tegen kunnen ik heb zeker 20 jaar een vloer gehad van Karwei die zag er beter uit dan deze na ruim 20 jaar geen krasje of deukje maar ja je wil ook wel eens wat anders.

Paul

Goede service, komen afspraken na

Doen wat ze beloven

Ron

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed kunnen beslissen welke vloer, wat er bij komt kijken, wat het kost. De vloer is echt mooi en goed gelegd. Wegens coronamastregelen bij ons thuis met stalen. Daarna bedenktijd gekregen. Netjes... Goed kunnen beslissen welke vloer, wat er bij komt kijken, wat het kost. De vloer is echt mooi en goed gelegd. Wegens coronamastregelen bij ons thuis met stalen. Daarna bedenktijd gekregen. Netjes alles via de mail gekregen.
Ik ben echt uiterst tevreden

Ravian van Ineveld

Teleurstelling

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Begin januari gebeld voor een vinyl vloer in de lege keuken en duidelijk aangegeven dat de keuken er nog OP geplaatst zou worden. Vervolgens verkeerd voorgelicht door onervaren verkoopster (Jessica,... Begin januari gebeld voor een vinyl vloer in de lege keuken en duidelijk aangegeven dat de keuken er nog OP geplaatst zou worden. Vervolgens verkeerd voorgelicht door onervaren verkoopster (Jessica, filiaal Utrecht). Op aanraden van andere medewerker 3x zo dure order geplaatst wegens egaliserende ondervloer. Als het dan goed is, oke, dacht ik nog, want het is een dure keuken. Vervolgens komt de stoffeerder langs en zegt dat de keuken nooit op deze ondervloer geïnstalleerd mag worden. Roobol geeft mij de schuld, en pas na een boos telefoontje van mij delen we de extra voorrijkosten. Dan belt de stoffeerder ziek af op de dag zelf (kan gebeuren in deze tijd), maar heeft Roobol zo weinig stoffeerders in dienst dat ik weer minimaal een week moet wachten. En ik ook wederom andere monteurs moet verzetten. Ik ben teleurgesteld in de expertise, communicatie, service en professionaliteit van Roobol. Maak geen afspraken met dit bedrijf, want ze komen ze toch niet na. En ik heb nog steeds geen keukenvloer.

Reactie Roobol:

Wat vervelend dat je niet blij bent. We begrijpen je teleurstelling. Op 10 februari zijn we inderdaad langs geweest, maar bleek dat de keuken nog geplaatst moest worden. Daardoor kon de vloer niet... Wat vervelend dat je niet blij bent. We begrijpen je teleurstelling. Op 10 februari zijn we inderdaad langs geweest, maar bleek dat de keuken nog geplaatst moest worden. Daardoor kon de vloer niet gelegd worden. Omdat we dit mogelijk verkeerd hebben voorgelicht, zijn er geen kosten voor in rekening gebracht.
Vervolgens is er een vervolgafspraak gemaakt voor 2 maart, maar deze afspraak is afgezegd. De voorrijkosten hiervoor hebben we toen inderdaad voor 50% gecompenseerd.
Op 11 maart is alsnog het vinyl gelegd, hopelijk nu wel naar tevredenheid. Mocht je hierover toch nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag. Je kunt de klantenservice op werkdagen bereiken via 0180-644644.

Super tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Leuk geholpen, nemen alle tijd voor je..

Droevige klantenservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie. In de winkel goed geholpen met aankopen van laminaat. Tijdens het leggen bleek dat we een heel pak overhadden, wat we graag terug wilden brengen. Het was immers nog onaangeraakt en in het folie.

Hierover met de klantenservice gebeld, maar we kregen de botte reactie dat we te laat waren. Dit zou op de bon en de website moeten staan, maar nergens verteld of gezien. Toen we dit aangaven werd ons verteld dat we 'maar de juiste vragen in de winkel hadden moeten stellen'.

Na dit bijzonder onvriendelijke telefoongesprek hebben we besloten dat wij hier in ieder geval nooit meer wat gaan kopen.

Reactie Roobol:

We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het... We begrijpen je teleurstelling. Hoewel de retourtermijn inmiddels was verstreken en de winkelmedewerker in die zin goed heeft gehandeld, hebben we besloten om toch een uitzondering te maken en het pak retour te accepteren. Hierover zal contact met je worden opgenomen. Daarmee gaan we ervan uit dat je klacht goed is opgelost.

Gert

Beroerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keurig geholpen bij het uitzoeken van het te leggen materiaal in Utrecht. Mooie pvc vloer, tapijt en vinyl. De dagen dat wij hadden afgesproken om te meten en leggen zijn allemaal netjes... Keurig geholpen bij het uitzoeken van het te leggen materiaal in Utrecht. Mooie pvc vloer, tapijt en vinyl. De dagen dat wij hadden afgesproken om te meten en leggen zijn allemaal netjes aangehouden. Nu komt het probleem. Tapijt en vinyl is gelegd en er klopt niks van. Vinyl is op beton gelegd. Het materiaal voor isolatie en egalisatie heeft de beste man achterwegen gelaten. Het tapijt is niet strak gelegd. Lelijk afgesneden. Stukken te lang, andere stukken te kort en bobbelig. Twee dagen later is de stoffeerder langs gekomen voor de pvc. Dit heeft Maarten netjes gelegd en hij heeft zelfs in zijn eigen tijd de isolatie voor het vinyl gelegd. Hele fijne kerel. Daarentegen is de klantenservice beroerd. Klachten over het tapijt worden makkelijk afgedaan. We moeten het opnieuw laten beoordelen en dan kunnen ze het misschien in januari aanpassen. Roobol neemt te veel hooi op zijn vork waardoor ze klachten niet normaal en snel kunnen afhandelen. Tip van Flip neem meer tijd voor je betalende klanten.

Update:
Na veel contact gehad te hebben met het hoofdkantoor is roobol snel met een oplossing gekomen, een week na het leggen zij er 2 mensen langs gekomen en die hebben de punten bijgewerkt waar nodig was. Ze gaven ons gelijk dat de afwerking niet netjes was. Nu is alles verholpen maar ik zal niet nog een keer met ze in zee gaan.