Roobol

Slecht, afgeraffeld en ongeïnteresseerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slecht service. Er wordt totaal niet meegedacht en is weinig aandacht voor de klant. Medewerker spreekt liever over zichzelf dan zich te interesseren in onze situaties. Veel aannames over onze... Slecht service. Er wordt totaal niet meegedacht en is weinig aandacht voor de klant. Medewerker spreekt liever over zichzelf dan zich te interesseren in onze situaties. Veel aannames over onze financiële situatie, hierdoor kregen we minder keuze en mogelijkheden. Het was niet mogelijk om de offerte per mail te ontvangen, we konden alleen een foto maken van wat krabbeltjes op een kladblok.

Edwin van Keulen

Fijne zaak met deskundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Advies was precies zoals wij ons nieuwe inrichting voorstelde. Advies zonder druk om iets te moeten kopen. Voor de woonkamer komen we zeker ook nog terug.

Arjan Brandwijk

Betrouwbaar, oog voor de klantvraag en met eigentijdse collectie

Chantal

Ruim assortiment, deskundig personeel

Oplossingsgericht meedenkend personeel

Cees Spitsbaard

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Moest achteraf nog wat worden gecorrigeerd. Werd zeer snel verholpen.

H.J.A. Camu

Over het algemeen prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De vloer is prima, echter een strip zit los. De monteur is hier al een keer voor teruggeweest.... heeft niet geholpen: nog steeds los

van Basten

Ruime winkel en vriendelijke adviserende medewerkster.

Geen toelichting

Koster

Prima zaak, denken goed mee

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er werd in de winkel goed mee gedacht en er is goede service hem geleverd

Mooie winkel, goede service, vriendelijke ontvangst

We zijn goed geholpen.

van Gurp

Fantastische service + aftersales service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen in de winkel, was geen enkel probleem om de vloer pas 8 maanden later af te nemen. Net voor bezorgen laten weten dat we het wilden laten leggen, dat was ook geen probleem. Vloer is... Goed geholpen in de winkel, was geen enkel probleem om de vloer pas 8 maanden later af te nemen. Net voor bezorgen laten weten dat we het wilden laten leggen, dat was ook geen probleem. Vloer is prachtig gelegd naar volle tevredenheid, prettige omgang met de leggers en er werd goed meegedacht. Er was vergeten om een onderdeel van de rekening te halen en ik werd een dag later gelijk door het Hoofdkantoor gebeld met excuses dat het niet van de rekening was gehaald en dat het meteen terug zou worden gestort.
Om een lang verhaal kort te maken: Uitstekende service!