Roobol

Teleurstellend onprofessioneel niet invoelend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op de website had ik een afspraak gemaakt, er werd een dag van te voren gebeld. Tijdens het telefoon gesprek vond ik al dat ze erg onaardig was. Totaal niet klantvriendelijk. Omdat ik eerder hier... Op de website had ik een afspraak gemaakt, er werd een dag van te voren gebeld. Tijdens het telefoon gesprek vond ik al dat ze erg onaardig was. Totaal niet klantvriendelijk. Omdat ik eerder hier goed ben geholpen ben ik toch naar de afspraak gegaan. Ik ben geadviseerd om pvc te laten leggen in ruimtes die bestaat uit deel vloerbedekking en een deel marmoleum. Daar zit toch hoogte verschil in? Marmoleum laat los in verschillende hoeken. Dan heb ik toch straks ook een losse pvc vloer? Ik heb meermalen gezegd dat ik de vloer er uit wil. Ik kon alleen op bepaalde dagen vloeren laten leggen, en dan moesten we maar even wachten met een halve vloer in een huisartsen praktijk een aantal dagen. Drempels in een praktijk? Handig met mensen die slecht ter been zijn!

Miriam van Lingen

Fijne woonwinkel met professionele medewerkster!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnen voor woon/eetkamer gekocht. Veel keus en niet onbelangrijk, geweldig geholpen door Kirsten! Deze Roobol medewerkster is professioneel en klantvriendelijk. Zo fijn om geholpen te worden... Gordijnen voor woon/eetkamer gekocht. Veel keus en niet onbelangrijk, geweldig geholpen door Kirsten! Deze Roobol medewerkster is professioneel en klantvriendelijk. Zo fijn om geholpen te worden door iemand die de kennis heeft om alles correct uit te rekenen en uit te leggen. Dit kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen; zij is een zeer waardevolle aanwinst voor de woonwinkel in Vlaardingen! Door haar kennis zijn de gordijnen precies op maat en hangen prachtig. Heel hartelijk dank aan Kirsten!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je leuke review Miriam!
We zetten je complimenten door naar Kirsten en we wensen je heel veel plezier met je nieuwe gordijnen!

R.knijff

Duidelijke uitleg

goede uitleg

Reactie Roobol:

Bedankt voor je positieve review!

Aanfluiting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak zou interieur advies van een uur zijn. Men leek daar verrast over mijn komst, ben even te woord gestaan door een verkoper over pvc vloeren en stond na een kwartier weer buiten.

Beste,
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses dat we niet hebben kunnen voldoen aan je verwachtingen omtrent de advies-afspraak. Dit ligt geheel bij ons, door de drukte rondom je afspraak moment waardoor alle medewerkers in gesprek waren, konden we helaas je niet meteen te woord staan jammer genoeg.
Nogmaals onze excuses en mochten we je toch nog kunnen helpen bij het vinden van een nieuwe vloer dan horen we dat graag!

Prutsers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laminaat vloer besteld bij Roobol. De vloer is mooi en kwam met gratis leggen. Als ze me hadden verteld dat ze het er zo goedkoop mogelijk in zouden rammen had ik het zelf wel gelegd. De plinten... Laminaat vloer besteld bij Roobol. De vloer is mooi en kwam met gratis leggen. Als ze me hadden verteld dat ze het er zo goedkoop mogelijk in zouden rammen had ik het zelf wel gelegd. De plinten werden 2 weken later gelegd want dit was verkeerd gegaan, er waren verkeerde plinten geleverd. Tussendoor de winkel gebeld om te vertellen dat de vloer niet goed lag. Ze waren overal met veel te kleine stukken laminaat geëindigd, ik had gevraagd om onder de koplatten door te leggen zodat je minder plinten krijgt en de gang lag er ook niet netjes in, er waren stukken zonder ondervloer ga zo maar door. Ze zouden het oplossen, de oplossing was gewoon even snel de plinten er op klappen en ik moest niet zeuren. Kreeg te horen zo leggen we het altijd en onder de koplatten door doen we niet. Ik snap het wel, professioneel leggen is natuurlijk duur en kost tijd. Wat een prutsers daar. Met service gebeld en gemaild, alle foto's aangeleverd. Ze hebben zelfs iemand langs gestuurd die het toch wel met mij eens was dat het veel netter had gekund, maar toch is de conclusie van service dat het er netjes en vakkundig in ligt. Wat en lachertje, de grootste amateurs zijn het. Vloertje kan je prima kopen maar verwacht niet dat ze het professioneel neerleggen.

Groot assortiment

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Duidelijke website,afspraak gemaakt in de winkel voor advies gesprek. Vriendelijk geholpen en met vertrouwen onze nieuwe vloer gekocht.

Erg opdringerig, slechte interne communicatie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aangegeven dat ik door dringende omstandigheden niet kan komen voor een afspraak en duidelijk aangeef dat ik bel voor een nieuwe afspraak. Dam toch bellen en mailen.....vreselijk.

Beste,
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring.
Beste,
Hartelijk bedankt voor het delen van je ervaring.
We belden je de eerste keer omdat je een afspraak had gemaakt in de winkel en na de afgesproken tijd er nog niet was komen opdagen. Op dat moment gaf je pas aan bij ons dat er wat tussen was gekomen wat natuurlijk altijd kan gebeuren!
Even later was onze collega met de administratie bezig en zag de melding dat er iemand terug gebeld moest worden over de gemaakte aantekeningen, hij had enkel de link niet gelegd dat dit telefoonnummer en aanvraag van jouw was waardoor hij een 2e keer had gebeld.
Helaas was dit een typisch geval van een stukje miscommunicatie en we willen hier graag onze excuses voor aanbieden natuurlijk!
team Roobol Online

Groen

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn heel erg blij met onze duetten van luxaflex, wij zijn goed geholpen door Sanne ook het in meten en het ophangen van de producten is prima verlopen.

Bekend adres voor vloerbedekking.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer wel dat mijn bestelling voor 9 mtr kamerbreedtapijt op de rol geweigerd werd. Reden: flatwoning op 8e etage, de aanwezige lift te klein voor de 4 mtr brede rol. Om die reden kan ik Roobol... Jammer wel dat mijn bestelling voor 9 mtr kamerbreedtapijt op de rol geweigerd werd. Reden: flatwoning op 8e etage, de aanwezige lift te klein voor de 4 mtr brede rol. Om die reden kan ik Roobol niet aanbevelen.

Beste,
Hartelijk bedankt voor je review!
We willen graag toelichten waarom de stoffering geweigerd is:
Beste,
Hartelijk bedankt voor je review!
We willen graag toelichten waarom de stoffering geweigerd is:
Omdat een rol van 9 meter lengte van de uitgezochte kwaliteit meer dan 100 kilo weegt, is het niet te doen om deze via een trappenhuis naar de 8e etage te brengen.
De combinatie van het formaat van de rol (4 meter breed tapijt), het gewicht, maar vooral ook het aantal trappen zorgt ervoor dat het Arbo technisch niet verantwoord is.
Hoe graag wij ook aan de wensen van onze klanten willen voldoen, zijn er situaties waarbij wij helaas “nee” moeten zeggen.. Er zijn diverse andere opties aangedragen, maar jammer genoeg is het niet gelukt een passende oplossing te vinden.
Team Roobol Online

Professioneel, kundig en betrokken