Roobol

Kan veel beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fouten van begin tot eind. Begon al met de bestelling van de plinten. Was de verkeerde kleur. Daarna afspraak verzetten d.m.v. een achtergelaten voicemail bericht. Daarna de stoffeerders die de... Fouten van begin tot eind. Begon al met de bestelling van de plinten. Was de verkeerde kleur. Daarna afspraak verzetten d.m.v. een achtergelaten voicemail bericht. Daarna de stoffeerders die de plinten zouden moeten plaatsen. Afspraak was d.m.v. bevestiging met clips, zij wilden lijmen. Ze waren pas 5 minuten aanwezig en gingen alweer naar buiten om te roken. Later bleek dat ze dus NOOIT met bevestigingsclips hebben gewerkt. Komen met 2 personen waarvan 1 staat toe te kijken. Uiteindelijk doen we het zelf maar. Dan maar wat meer tijd. Een grote FIASCO

Dennis

Fantastisch blij met de PVC Vloer, communicatie planning en filiaal mag beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Heel erg blij met de gekozen PVC vloer (61 x 61 betonlook tegels) superstrak en vakkundig gelegd. Planning en communicatie mag beter daar de afspraak voor egaliseren paar dagen van tevoren werd... Heel erg blij met de gekozen PVC vloer (61 x 61 betonlook tegels) superstrak en vakkundig gelegd. Planning en communicatie mag beter daar de afspraak voor egaliseren paar dagen van tevoren werd verzet, maar het gaat om het eindresultaat. Niet de goedkoopste firma maar wel vakmensen qua stoffeerders

van Schaik

Een prettige zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima geholpen in zaak Huizen om vloerbedekking te bestellen.

P. Drent

Vakkundig en klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afgelopen week heeft de stoffeerder mijn trap bekleed. Het eindresultaat is superrr! Zeer tevreden over Roobol, zowel over de stoffeerder als de service telefonisch of in de winkel! Aanrader!!

Natalie Bond

Ik kan niet schrijven wat ik van Roobol vind, omdat het niet kan worden afgedrukt. Hun service is een schande, ze maken het werk niet af, ze hebben ons huis meer dan drie weken met een betonnen... Ik kan niet schrijven wat ik van Roobol vind, omdat het niet kan worden afgedrukt. Hun service is een schande, ze maken het werk niet af, ze hebben ons huis meer dan drie weken met een betonnen vloer verlaten. Ze liegen en reageren niet op e-mails. Absoluut walgelijk - gebruik dit bedrijf nooit.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de Hilversumse winkel is de service prima. Gaby is behulpzaam en werkt hard voor de klant. Het hoofdkantoor is echter een grap. Als ze eenmaal je geld hebben, kan het ze niet schelen. Ze... In de Hilversumse winkel is de service prima. Gaby is behulpzaam en werkt hard voor de klant. Het hoofdkantoor is echter een grap. Als ze eenmaal je geld hebben, kan het ze niet schelen. Ze maken het werk niet af en kennen hun eigen producten niet en weten niet hoe ze deze moeten monteren.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van je review is er contact geweest. In eerste instantie kon de vloer niet gelegd worden omdat de vloer niet klaar was voor de stoffering. De vloer was ongelijk en bij een luik lag... Naar aanleiding van je review is er contact geweest. In eerste instantie kon de vloer niet gelegd worden omdat de vloer niet klaar was voor de stoffering. De vloer was ongelijk en bij een luik lag helemaal geen vloer. Alles is toen toch, voor zover mogelijk was, gelegd.
Later is er iemand langs gestuurd om het werk af te maken. Dat is toen helaas niet gelukt, onze excuses daarvoor. Inmiddels staat er een nieuwe afspraak om het werk helemaal af te maken.

A. B.

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen, mooie spullen uitgezocht, onder andere zwarte houten jaloezieën.

Helaas was 1 van de jaloezieën beschadigd bij levering, maar dit was geen probleem en er werd keurig een nieuwe besteld voor ons. Op het moment dat deze werd opgehangen hing de nieuwe jaloezie erg ongelijk tov de andere jaloezie in hetzelfde raam.
We hebben hier wat van gezegd, kregen als antwoord dat we een aantal maanden moesten wachten aangezien het materiaal zou uitzakken. Dit gebeurde niet, dus namen wij opnieuw contact op met roobol. Ondertussen heel wat telefoontjes en mails verder maar komen niet verder dan; helaas we kunnen hier niets aan doen.
Toch vreemd, aangezien het de eerste keer qua maat keurig hing tov de andere jaloezie in het raam.
In eerste instantie goed te spreken over de producten maar na deze slechte service raad ik het iedereen af.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Houten jaloezieen zullen nooit helemaal gelijk hangen. Dit omdat het gewicht (hout) per lamel anders is. Dus de ene lamel zal iets verder uitzakken... Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Houten jaloezieen zullen nooit helemaal gelijk hangen. Dit omdat het gewicht (hout) per lamel anders is. Dus de ene lamel zal iets verder uitzakken dan de andere lamel. In het begin hangen de lamellen nagenoeg gelijk in de koorden (als de producten gelijk geplaatst worden) en daarna zakken ze iets door vanwege het gewicht. Wanneer er een nieuw product naast een bestaand product wordt opgehangen, is er uiteraard een verschil. Naar verloop van tijd zullen de lamellen van het nieuwe product ook iets uitzakken, waardoor dit verschil kleiner wordt. Hier kunnen we, zoals ook telefonisch besproken, helaas niets aan veranderen.

Karin

Klant wordt niet serieus genomen na klacht, echter klantenservice bracht uitkomst

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had een aantal terechte klachten nadat ik mijn gordijnen had opgehaald in de winkel. Toen ik terug ging naar de winkel werd deze klacht afgedaan door de verkoper "ja dat kan gebeuren", maar... Ik had een aantal terechte klachten nadat ik mijn gordijnen had opgehaald in de winkel. Toen ik terug ging naar de winkel werd deze klacht afgedaan door de verkoper "ja dat kan gebeuren", maar ondernam geen enkele moeite om het probleem op te lossen. Nadat ik een slechte recensie had geplaatst, werd ik door de klantenservice van Roobol gebeld. Er ging een hemel voor mij open. Zij was er volledig van overtuigd dat dit heel anders opgelost had moeten worden en bovendien dat mijn klacht ZEER terecht was. Duidelijk een fout gemaakt. Er wordt momenteel aan mijn klacht gewerkt en ik ga ervan uit dat dit naar mijn volle tevredenheid wordt opgelost.

Goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede kwaliteit, goed werk geleverd. Klantenservice mag iets flexibeler.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de positieve feedback! We wensen je heel veel plezier van je nieuwe vloer of raambekleding van Roobol.

Louise Louwersheimer

Goed geholpen

Reactie Roobol:

Fijn om te horen! We wensen je veel plezier van je aankoop bij Roobol. We gaan uiteraard altijd voor een 10 ;)

Henry Randsdorp

Prima bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de review en het compliment daarin aan het adres van ons personeel. We wensen je nog veel plezier van je aankoop bij Roobol.