Roobol

T.alles

Nette prijzen en werken netjes en snel.

Nee

Zwarter

Aftersales echt heel slecht !!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Schamen jullie je niet? Beoordeling al eerder gegeven waarbij is vermeld dat dit naar de betreffende vestiging gaat, zodat men hier op kan reageren. Nooit meer iets gehoord en dan nu een mail om... Schamen jullie je niet? Beoordeling al eerder gegeven waarbij is vermeld dat dit naar de betreffende vestiging gaat, zodat men hier op kan reageren. Nooit meer iets gehoord en dan nu een mail om opnieuw te beoordelen. Slecht!

Stephanie Lammers

Mijn dochter is ronduit schofterig te woord gestaan naar aanleiding van een vraag over het tijdstip van afleveren/leggen van een vloer.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laat horen dat je een klant weet te waarderen en zorg dat als een medewerkster een vraag aan haar achterban stelt de klant in de wacht staat. Zo bepaar je een klant de opmerkingen op de achtergrond.

A Lafeber-Stoffelsen

Gezellige showroom, alles goed en overzichtelijk ten toon gezet.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles ziet er goed uit, alleen jammer dat het niet in elkaar gezet kan worden. Daardoor vind ik het moeilijk om Roobol aan te bevelen bij familie

K.M.

Slecht service, slecht communicatie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Begin mei vinyl besteld en datum leggen afgesproken. Een week of 2 voor die legdatum gebeld dat niet leverbaar was.

Schoof 1,5 maand op. Op OUDE datum van leggen werd ik gebeld door...

Schoof 1,5 maand op. Op OUDE datum van leggen werd ik gebeld door legger dat hij voor de deur stond. Of ik even open kon doen. Ik was uiteraard niet thuis en ons huis stond nog vol meibels.Er was dus blijkbaar wel voorraad.

Bellen met de winkel, die vonden het “een spannend verhaal ” ik was vooral pissig. Bleek dus wel voorraad te zijn.

Vandaag kwamen ze dan alsnog leggen. Hadden ze te weinig vinyl mee. Verkeerd door jullie ingemeten. Dus niet alles is gelegd. Moet ik dus weer een dag thuis blijven om het laatste stuk te laten leggen.

Door de winkel ben ik nog niet gebeld om excuus aan te beiden.

Ik. Var het even samen: niet leverbaar, laat afbellen, wel leverbaar, voor een dichte deur staan, nieuwe afspraak op een dag die mij NIET uitkomt, vrine dag genomen, legger hebben te weinig materiaal, nieuwe afspraak noet bevestigd, weer een vrije dag....

Samengevat, slecht zicht op de voorraad, slechte communicatie, slecht inmeten, slecht passende legafspraak maken (want op mijn vrije dag komen ze niet in Utrecht) en dus reteslechte service. Wat een rukbestelling.

Bel me gerust hierover, dan licht ik een en ander graag toe en neem jullie excuus graag in ontvangst.

M. Zwarter

Leverancier met compleet assortiment.
De vraag moet echter niet zijn wat ik van Roobol vindt, maar hoe de afhandeling van de opdracht is geweest. Dat is namelijk de reden van uw mail

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De leg service heeft fouten gemaakt en hebben vinyl verkeerd om gelegd. Dit heb ik moeten accepteren vanwege de lange levertijden. (2 maanden) De verkoper in Utrecht over geïnformeerd.

jan

Mooie sortering en vakkundig personeel en leggers je
voelt
je echt klant

D. Van Alfen

Is een goede zaak en goed personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor mij is het goed zo.

Gertrudisschool

Prettig. Goede kwaliteit product!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ja. Na de meting ging er kostbare tijd verloren omdat de meting na een aantal weken moest worden overgedaan. Dit omdat de maatnemer verzuimd had iets te noteren. Dit is erg slordig. Ik was speciaal... Ja. Na de meting ging er kostbare tijd verloren omdat de meting na een aantal weken moest worden overgedaan. Dit omdat de maatnemer verzuimd had iets te noteren. Dit is erg slordig. Ik was speciaal in mijn vakantie naar school gekomen om de gordijnen zo snel mogelijk te laten opmeten en vervolgens gaan er dan toch nog weken verloren.

Meerveld

Fijne zaak met kundig en vriendelijk personeel.