Roobol

Fantastische service, vriendelijk, komen afspraken na en vloer prachtig gelegd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

tip: Klein beetje beter uitleggen wat we moeten doen, wat betreft vloer verwarmen.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent de producten en service van Roobol. Bedankt ook voor de tip. We zullen het onze verkopers meegeven. We wensen je veel plezier... Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent de producten en service van Roobol. Bedankt ook voor de tip. We zullen het onze verkopers meegeven. We wensen je veel plezier van je nieuwe vloer.

C.Verheul

Prima zaak. Super vakkundig en aardig geholpen door Jennifer. Neemt alle rust en tijd voor je. Heel tevreden.

Geen tips,was prima zo.

C.Verheul

Prima zaak.

Geen tips

Super leuk bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijk personeel, goede kwaliteit tegen goede prijs

Roobol

Vreselijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Grootste miskoop van mijn leven. Check Trustpilot om een eerlijke beoordeling te zien.

Reactie Roobol:

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je koop.
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je koop.
Op basis van stalen in de winkel en mee naar huis genomen stalen heeft u bij ons raambekleding gekocht. Na het monteren twijfelde u over de juistheid van de kleur. Eén van onze winkelmedewerkers is met het staal uit de winkel bij u thuis komen kijken en na controle bleken de kleuren van uw aankoop en het staal overeen te komen. We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over de keuze van het product. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten op maat zijn gemaakt en precies zijn zoals u heeft besteld en dat het daarom niet mogelijk is om deze te vervangen.

Particulier

Oke

Gewoon goed

JW

Slecht werk geleverd en lang wachten op herstel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor ruim 3500 euro tapijt laten leggen. Na 3 dagen komen we erachter met stofzuigen dat er meer dan 10 hoekjes los zitten. Hierover gebeld en over 2 weken zou er iemand langskomen die dit zou... Voor ruim 3500 euro tapijt laten leggen. Na 3 dagen komen we erachter met stofzuigen dat er meer dan 10 hoekjes los zitten. Hierover gebeld en over 2 weken zou er iemand langskomen die dit zou herstellen. Na een vrije dag opgenomen te hebben komen er 2 werknemers langs. Met post-its heb ik alle hoeken aangegeven die los zaten. De mannen zouden het allemaal netjes langslopen. Het viel me al op dat ze erg snel klaar waren. Nu hebben de heren alleen de trap naar boven gedaan. De rest hangt allemaal nog los. 5 minuten nadat ze weg zijn neem ik contact op met de klantenservice maar zijn nu al te ver weg om terug te komen. Ik moet een nieuwe afspraak maken. de volgende mogelijkheid is over 3 weken... Slechte service voor een hoop geld.

Reactie Roobol:

Vervelend om te horen dat we niet naar verwachting hebben geleverd. We willen graag op uw review reageren, maar daarvoor hebben we onvoldoende gegevens. Zou u contact met ons willen opnemen over uw... Vervelend om te horen dat we niet naar verwachting hebben geleverd. We willen graag op uw review reageren, maar daarvoor hebben we onvoldoende gegevens. Zou u contact met ons willen opnemen over uw review zodat we het alsnog goed kunnen oplossen. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op 0180-644644.

Kwaliteit van de producten is goed, goed advies in de winkel, maar slechte after sails.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel zijn we prima geholpen en hebben we mooie dingen kunnen kiezen. Over de producten zijn wij zeer tevreden en in de winkel werd echt meegedacht. De stoffeerder die kwam opmeten in ons... In de winkel zijn we prima geholpen en hebben we mooie dingen kunnen kiezen. Over de producten zijn wij zeer tevreden en in de winkel werd echt meegedacht. De stoffeerder die kwam opmeten in ons huis heeft nagelaten om goede adviezen ter plaatse te geven, waardoor we gekke verrassingen hadden bij het ophangen van de gordijnen en het leggen van het laminaat. Er is heel slordig gewerkt, zoals verschillende kleuren plinten en hoeken en de plinten sloten niet goed aan, zodat de betonnen vloer zichtbaar was. Ook gordijnen sloten niet aan bij de muur.
Bij iedere correctie afspraak ontvingen wij weer een nieuwe rekening en moesten wij weer in discussie over wat er fout gegaan was en wie zijn schuld dit was.

Tina

Winkel is mooi, maar het is lastig zakendoen in de winkel. De stoffeerders die zijn geweest voor opmeten en ophangen zijn super! Die maken de ervaring met Roobol tot een positieve.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Denk met de klant mee. Op grote orders worden vaak onredelijke bedragen extra gerekend op het moment dat Roobol in gebreke blijft. Personeel vestiging Utrecht vond ik niet top.

jeffrey

Leuke winkel, erg vriendelijk en vakkundig geholpen..