Roobol

Zijlmans Jenny

Een company met veel keuze voor interieur inrichting van je huis

Geef een toelichting bij je beoordeling.

geen enkele opmerking van toepassing

Silvester Keijzer

We zijn in de winkel een voor wat betreft het laminaat goed geholpen .
Groot was dan ook hoe de werkzaamheden voor het bekleden van de trap zijn gedaan.
- de meneer is zo weg gelopen...
We zijn in de winkel een voor wat betreft het laminaat goed geholpen .
- de meneer is zo weg gelopen van zijn werk en heeft al zijn rommel laten liggen , niet alleen rest stukken van de tapijt maar ook zijn blikjes drinken en etensverpakking .
-veel kleine beschadigingen op onze net geschilderde zwarte trap , overal waar hij was uitgeschoten met zijn mes en hierdoor was de witte grondverf zichtbaar.
- gelukkig weet ik van mijn eigenwerk dat je de lijm resten eenvoudig weg kan halen door lost te rullen .
maar hoe zonde dat deze man zijn eigen werk afbreekt met de eenvoudigste klusjes .

Geef een toelichting bij je beoordeling.

- vraag de bekleder altijd foto's van het eind resultaat naar kantoor te sturen zodat jullie weten hoe het eind resultaat er uit ziet . Iedereen heeft een telefoon met foto toestel .

E. Kompier

Wij hebben alleen onze bedenkingen over de montage. De plinten zijn naar mijn mening onzorgvuldig/ lelijk gemonteerd.

Zie tekst hierboven.

Sander Kunneman

Zeer goede stofferings en vloeren zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn er met plezier geholpen en we hebben er een perfecte vloer aan over gehouden

UvB

Smaal

de Lange

Prima, goed gelegd door ploeg 1!

Eigenlijk niet!

Smaal

I. Breedveld-Yark

Prima, fijne zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klant goed op de hoogte stellen als de levering later komt.

Jenny Zijlmans

Kwaliteit en vakmanschap