Roobol

Gert

Beroerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keurig geholpen bij het uitzoeken van het te leggen materiaal in Utrecht. Mooie pvc vloer, tapijt en vinyl. De dagen dat wij hadden afgesproken om te meten en leggen zijn allemaal netjes aangehouden. Nu komt het probleem. Tapijt en vinyl is gelegd en er klopt niks van. Vinyl is op beton gelegd. Het materiaal voor isolatie en egalisatie heeft de beste man achterwegen gelaten. Het tapijt is niet strak gelegd. Lelijk afgesneden. Stukken te lang, andere stukken te kort en bobbelig. Twee dagen later is de stoffeerder langs gekomen voor de pvc. Dit heeft Maarten netjes gelegd en hij heeft zelfs in zijn eigen tijd de isolatie voor het vinyl gelegd. Hele fijne kerel. Daarentegen is de klantenservice beroerd. Klachten over het tapijt worden makkelijk afgedaan. We moeten het opnieuw laten beoordelen en dan kunnen ze het misschien in januari aanpassen. Roobol neemt te veel hooi op zijn vork waardoor ze klachten niet normaal en snel kunnen afhandelen. Tip van Flip neem meer tijd voor je betalende klanten.

Update:
Na veel contact gehad te hebben met het hoofdkantoor is roobol snel met een oplossing gekomen, een week na het leggen zij er 2 mensen langs gekomen en die hebben de punten bijgewerkt waar nodig was. Ze gaven ons gelijk dat de afwerking niet netjes was. Nu is alles verholpen maar ik zal niet nog een keer met ze in zee gaan.

Score voor Roobol: 2/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee