Roobol

Ravian van Ineveld

Teleurstelling

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Begin januari gebeld voor een vinyl vloer in de lege keuken en duidelijk aangegeven dat de keuken er nog OP geplaatst zou worden. Vervolgens verkeerd voorgelicht door onervaren verkoopster (Jessica, filiaal Utrecht). Op aanraden van andere medewerker 3x zo dure order geplaatst wegens egaliserende ondervloer. Als het dan goed is, oke, dacht ik nog, want het is een dure keuken. Vervolgens komt de stoffeerder langs en zegt dat de keuken nooit op deze ondervloer geïnstalleerd mag worden. Roobol geeft mij de schuld, en pas na een boos telefoontje van mij delen we de extra voorrijkosten. Dan belt de stoffeerder ziek af op de dag zelf (kan gebeuren in deze tijd), maar heeft Roobol zo weinig stoffeerders in dienst dat ik weer minimaal een week moet wachten. En ik ook wederom andere monteurs moet verzetten. Ik ben teleurgesteld in de expertise, communicatie, service en professionaliteit van Roobol. Maak geen afspraken met dit bedrijf, want ze komen ze toch niet na. En ik heb nog steeds geen keukenvloer.

Reactie Roobol:

Wat vervelend dat je niet blij bent. We begrijpen je teleurstelling. Op 10 februari zijn we inderdaad langs geweest, maar bleek dat de keuken nog geplaatst moest worden. Daardoor kon de vloer niet gelegd worden. Omdat we dit mogelijk verkeerd hebben voorgelicht, zijn er geen kosten voor in rekening gebracht.
Vervolgens is er een vervolgafspraak gemaakt voor 2 maart, maar deze afspraak is afgezegd. De voorrijkosten hiervoor hebben we toen inderdaad voor 50% gecompenseerd.
Op 11 maart is alsnog het vinyl gelegd, hopelijk nu wel naar tevredenheid. Mocht je hierover toch nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag. Je kunt de klantenservice op werkdagen bereiken via 0180-644644.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee