Roobol

Hassan

CHAOS en ONZIN

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraak gemaakt voor raamdecoratie. Hun laten weten dat ze alles klaarleggen ter voorbereiding. Eenmaal daar gekomen weten ze zelf niet wie de afspraak doet. En dan krijg je ook nog eens een ongeïnteresseerde type voor je die gelijk over prijzen begint en vraagt wat mijn budget is. Ik had namelijk werkkleding aan omdat ik bezig ben met verbouwen. Hij had eigenlijk alleen mijn naam in zijn systeem moeten opzoeken om te zien wat ik in het verleden daar heb uitgegeven. En de bewering dat ze allerlei raamdecoratie hebben is helemaal onzin.

Reactie Roobol:

Hoi Hassen, vervelend om te horen dat de ervaring in de winkel niet was zoals je had verwacht. Er was inderdaad vooraf gebeld om voor je afspraak alles alvast klaar te leggen. Op de dag zelf is dit helaas niet goed gegaan omdat eerdere afspraken uitliepen. Onze excuses daarvoor. Dit had natuurlijk beter gekund.
Wat je bedoelt met de beweringen over allerlei raamdecoratie is ons niet helemaal duidelijk. Je vindt bij ons een enorme collectie raamdecoratie van o.a. Luxaflex, Bece en ons eigen huismerk. We hopen je alsnog snel een keer te mogen ontmoeten in één van onze winkels om je het beste advies te geven over raamdecoratie en alle uitgebreide mogelijkheden.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee