Roobol

Prima!

Plezierige service

Van Viersen

Mooie winkel met een hele fijne verkoper waar wij de volste vertrouwen in hebben

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jan helpt ons perfect met de juiste keuzes maken. Het enige minpunt is dat wij niet tevreden zijn met hoe de plinten zijn gelegd. Zodra alles klaar is zou ik het fijn vinden dat daar nog een keer... Jan helpt ons perfect met de juiste keuzes maken. Het enige minpunt is dat wij niet tevreden zijn met hoe de plinten zijn gelegd. Zodra alles klaar is zou ik het fijn vinden dat daar nog een keer naar gekeken gaat worden.

Boven verwachting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er wordt meegedacht over de voordeligste manier en de leggers zijn heel professioneel

Marc van Hus

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vakkundig en vriendelijk personeel die de tijd nemen om iets moois en goeds af te leveren

Prima producten dramatisch wachttijd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

levertijd was 13 weken. Mevrouw in winkel pushy sales type. Communicatie over levering daarna niet heel duidelijk. Zou fijn zijn om die beter te doen via e-mail.

Reactie Roobol:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw feedback en we betreuren het dat de wachttijd voor uw bestelling zo lang is opgelopen. Fijn om te horen dat uw gordijnen verder wel naar wens zijn!
We nemen...
Beste,
We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Team Roobol Online

Hendriks

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Soepel verkoopproces, installatie van trapbekleding verliep voorspoedig.

Reactie Roobol:

Dank je wel voor je review!
Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe trapbekleding en de snelheid van onze stoffeerders, we wensen je er veel woonplezier mee!
Met vriendelijke...
Dank je wel voor je review!
Team Roobol Online

rob

Leuk, vakkundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

gordijnen besteld, perfect op maat en op tijd geleverd

jeffrey

Gezellig en leuke winkel

tapijt voor op de trap

Thomas Margaritidis

Erg slecht service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik was 5 keer bij roobol utrecht voor een beding mechanisme van rol gordijnen en 5keer verkeerd besteld belachelijk ik aanraden om niet bij robool gaan iets kopen,megistaal geven erg antrekelijk... ik was 5 keer bij roobol utrecht voor een beding mechanisme van rol gordijnen en 5keer verkeerd besteld belachelijk ik aanraden om niet bij robool gaan iets kopen,megistaal geven erg antrekelijk korting maar zit wel iets achter oleten lieve mensen van zo pesterijen bedrijfen zoals robool utrecht!

H.T DRIEDONKS

Goed geadviseerd, goede kwaliteit en uitstekend gestoffeerd door ploeg 03.

Zie hierboven. I