Roobol

Goed meegedacht, prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vloer was verkeerd gelegd door aannemer. Roobol heeft goed meegedacht hoe we dit snel op konden lossen en heeft uiteindelijk de vloer op korte termijn opnieuw gelegd. Prima service dus.

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor je mooie review en we wensen je veel plezier van je nieuwe vloer!
- Team Roobol Online

Bijl

Mooie winkel met vriendelijk personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel keuze met raambekleding, het berekenen van de offerte is tijdrovend.

Gillis Breukink

Geweldig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijne toelichting op beschikbare producten.

Prima ontvangst, duidelijke adviezen, mooie producten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Binnen een uur alle opties doorgenomen en ook prijsindicaties gekregen. Dat was precies de bedoeling.

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor deze mooie review!
- team Roobol Online

Compleet, professioneel, klantgericht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed en persoonlijk advies ontvangen, waarbij Jolanda echt keek naar wat wij het mooiste zouden vinden en eerlijk advies gaf.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je mooie review en fijn om te horen dat Jolanda gericht en eerlijk advies heeft gegeven aan jullie. We brengen de complimenten naar haar over!

Klantgericht met goede adviezen.
Kennis van zaken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op basis van gesprek met adviseuse op 9 augustus jl. In Alexandrium.

Reactie Roobol:

Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve review!

Maaike Schoe

Aanrader!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Roobol. Het adviesgesprek was zeer prettig. Heel geduldig werd er naar mij geluisterd, met mij meegedacht en geadviseerd. De medewerkers waren echte mensen... Ik heb een hele fijne ervaring gehad met Roobol. Het adviesgesprek was zeer prettig. Heel geduldig werd er naar mij geluisterd, met mij meegedacht en geadviseerd. De medewerkers waren echte mensen en geen verkopers die je iets willen aanpraten. De medewerkers weten waar ze over praten en hebben mij echt deskundig advies gegeven. Ik vind het fijn dat je een totaalpakket kunt krijgen waardoor je ook echt ontzorgd wordt.

Reactie Roobol:

Bedankt voor deze prachtige review Maaike, hier gaan we van glunderen! We zullen je ervaring delen met onze vestiging in Cruquius!

Mooie winkel, vakkundig

Mooie producten, vakkundig geadviseerd

Reactie Roobol:

Bedankt voor het delen van je ervaring!
- team Roobol Online

Ad Böhne

Nette zaak vakkundig personeel

Ik ben prima geholpen

Veel keus goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel keus in pvc en raambekleding