Roobol

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de... verkeerd geadviseerd over gordijnen, het waren verkeerde soort en we konden ze niet ruilen, een paar duizend euro voor niks. De gordijnen die er hingen gingen ook redelijk snel uitlopen aan de onderkant. Niet behulpzaam personeel

H.G. Geijs

Voorheen regelmatig aankopen gedaan, maar de afhandeling van een probleem met ons nieuwe vloerkleed is zwaar teleurstellend.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het blijkt dat als je een ongelukje hebt, doordat er een kop thee op was gevallen, je dit niet schoon kan maken. Het kleed ging zwaar " lubberen" waardoor er allerlei vreemde plooien in kwamen. Valt... Het blijkt dat als je een ongelukje hebt, doordat er een kop thee op was gevallen, je dit niet schoon kan maken. Het kleed ging zwaar " lubberen" waardoor er allerlei vreemde plooien in kwamen. Valt volgens Roobol niet onder de garantie en ze doen er verder niets aan. Zwaar teleurstellend, en nooit meer naar Roobol.

Jan Gerben Verzijl

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede voorlichting, goede levering en ze kennen je als je belt met een vraag

Goede winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bijna alles helemaal naar mijn zin!

Goede service, snel te bereiken!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze komen bij de thuis en nemen alles mee. De communicatie verliep uitstekend en ze waren snel te bereiken.

A Mounoury

Zeer goed geadviseerd en correcte aftersales

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn zeer goed geholpen door Roobol Gouda (Jaap). Materialen zijn vakkundig en tijdig geplaatst. Schade aan 1 van de gordijnen geconstateerd en ook dit wordt snel en kosteloos opgelost.

Roobol hellevoetsluis

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze... We zijn al vanaf februari bezig met onze gordijnen/roedes.alles wat fout kan gaan gaat fout.vind dat er slechte communicatie/services is naar ons toe.we zijn in totaal 2000 euro kwijt aan onze gordijnen/roedes en dan zo behandeld worden lijkt nergens naar.

Edink

Heel slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vervelende mensen die jou van álles opdringen

Goeie ervaringen bij Roobol. Netjes te woord gestaan. Goede producten, prijs/kwaliteit is goed. Wij zijn terugkerende klanten dus nu ook weer tevreden.

E.F. Maire

Goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben blij met de vloeren die ik heb gekocht: laminaat, vinyl en tapijt, maar ik ben ontstemd over het feit dat ik een plattegrond heb overgelegd en dat mijn laminaatvloer achteraf niet gratis... Ik ben blij met de vloeren die ik heb gekocht: laminaat, vinyl en tapijt, maar ik ben ontstemd over het feit dat ik een plattegrond heb overgelegd en dat mijn laminaatvloer achteraf niet gratis gelegd werd. Mij is niet meegedeeld dat het gratis leggen alleen gold voor rechte kamers, wat in mijn geval duidelijk niet het geval was en ook overduidelijk te zien was op de plattegrond. Dat de vloer een paar honderd euro extra heeft gekost was een zeer onaangename verrassing!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken wat de reden was dat het volgens u niet gratis is gelegd. Het standaard tarief voor het leggen van laminaat is niet in rekening gebracht. Er is bij het... Bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken wat de reden was dat het volgens u niet gratis is gelegd. Het standaard tarief voor het leggen van laminaat is niet in rekening gebracht. Er is bij het meten geconstateerd dat er vijf meter hoekprofiel nodig was (inclusief plaatsen) en dat er ruim zestien meter tegen een schuine wand aan gelegd moest worden. Laatst genoemde vraagt extra werk, daarom is er voor het extra werk een meerprijs in rekening gebracht.
Dus de vaste prijs voor het leggen van het laminaat is niet in rekening gebracht. Wel de hoekprofielen, het leggen daarvan en de extra arbeid voor het leggen tegen een schuine wand. Dit is na het inmeten ook voor akkoord aan u voorgelegd en daarop hebben we ook akkoord ontvangen.