Roobol

B

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnen na 1,5 jaar kapot en altijd vaste klant geweest en vervolgens als je met een klacht komt zeggen ze daar kunnen wij niks mee doei!

Echt en super slechte service van uit het...

Echt en super slechte service van uit het hoofdkantoor ppffff

Van Deursen

Mooie zaak.goede kwaliteit spullen.

Nette stoffeerders.

Franken

Hele slechte service. Nooit dat ik ooit nog wat bij roobol koop

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 dag van te voren afbellen dat de vloer niet gelegd kan worden. Dame in de winkel heel aardig niks mis mee. Maar verder heb je niks aan het bedrijf

Reactie Roobol:

Hoi Annemarie, we begrijpen je frustratie rondom het verzetten van de afspraak. Uiteraard hadden we de afspraak zelf ook graag door laten gaan. Dit kon echter niet vanwege medewerkers met... Hoi Annemarie, we begrijpen je frustratie rondom het verzetten van de afspraak. Uiteraard hadden we de afspraak zelf ook graag door laten gaan. Dit kon echter niet vanwege medewerkers met Corona-klachten. We kunnen, mogen én willen niet het risico nemen dat onze stoffeerders met klachten op pad gaan. Die belofte doen we naar iedere klant: Je krijgt klachtenvrije mensen over de vloer.
Door het uitvallen van medewerkers, vragen we dagelijks een beetje extra van onze medewerkers die geen klachten hebben. Helaas lopen we dan in sommige situaties tegen grenzen aan en kunnen we niet anders dan de afspraak verzetten. Daar worden we allebei niet blij van, maar we kunnen niet het onmogelijke vragen van onze stoffeerteams.
We hopen alsnog op je begrip. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. We zijn telefonisch bereikbaar via 0180-644644 of je kunt via roobol.com met ons chatten.

Hanna de Boef

Geweldig!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben via de telefoon heel netjes geholpen met vele tips.

Gert

Beroerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keurig geholpen bij het uitzoeken van het te leggen materiaal in Utrecht. Mooie pvc vloer, tapijt en vinyl. De dagen dat wij hadden afgesproken om te meten en leggen zijn allemaal netjes... Keurig geholpen bij het uitzoeken van het te leggen materiaal in Utrecht. Mooie pvc vloer, tapijt en vinyl. De dagen dat wij hadden afgesproken om te meten en leggen zijn allemaal netjes aangehouden. Nu komt het probleem. Tapijt en vinyl is gelegd en er klopt niks van. Vinyl is op beton gelegd. Het materiaal voor isolatie en egalisatie heeft de beste man achterwegen gelaten. Het tapijt is niet strak gelegd. Lelijk afgesneden. Stukken te lang, andere stukken te kort en bobbelig. Twee dagen later is de stoffeerder langs gekomen voor de pvc. Dit heeft Maarten netjes gelegd en hij heeft zelfs in zijn eigen tijd de isolatie voor het vinyl gelegd. Hele fijne kerel. Daarentegen is de klantenservice beroerd. Klachten over het tapijt worden makkelijk afgedaan. We moeten het opnieuw laten beoordelen en dan kunnen ze het misschien in januari aanpassen. Roobol neemt te veel hooi op zijn vork waardoor ze klachten niet normaal en snel kunnen afhandelen. Tip van Flip neem meer tijd voor je betalende klanten.

Update:
Na veel contact gehad te hebben met het hoofdkantoor is roobol snel met een oplossing gekomen, een week na het leggen zij er 2 mensen langs gekomen en die hebben de punten bijgewerkt waar nodig was. Ze gaven ons gelijk dat de afwerking niet netjes was. Nu is alles verholpen maar ik zal niet nog een keer met ze in zee gaan.

Goed product en goede service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben tapijt voor trap besteld en laten leggen. Aardige en vakkundige mensen, kwamen op tijd, snel gewerkt en heel mooi product afgeleverd!

Heel erg goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze denken zo goed mee, hele mooie collectie en leveren vakwerk.

Een professionele zaak

Professionele mensen

Ron Kouwenberg

Slechte actie van Roobol

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nieuwe PVC vloer inclusief leggen besteld. Bij aankoop meteen legdatum afgesproken. Op dag zelf (ze geven 1 dag van te voren aan dat de tussen 8:30 en 12:30 uur komen) wordt om 10:23 uur gebeld dat ze alleen komen leveren en leggen moet maar eens zien wanneer ze kunnen komen. Geen oplossing geboden.
Pas na veel druk gezet maken we een afspraak voor 5 dagen later om 7 uur zodat verdere inrichten kamer doorgang kan vinden. Maar stoffeerders komen rustig pas om 8:30 uur waardoor leverancier meubels op ze moet wachten.
Geen enkele medewerking om het door Roobol veroorzaakte probleem fatsoenlijk op te lossen is mijn ervaring. Reactie Roobol: ach kan gebeuren en het is Corona hè.
En de reactie pas nadat ik zelf maar weer eens bellen omdat ze ondanks belofte niet terug bellen.

Oh ja, ze laten je een grote aanbetaling doen die groter is dan de CBW voorwaarden. Die geven ze pas nadat de deal gesloten is.
Reactie als je ze confronteert hiermee: ach, je mag gewoon om meer aanbetaling vragen.

Helaas voor Roobol maar kom niet meer terug, de nieuwe volgende vloer van 48m2 zal ik ergens anders kopen en Roobol aan niemand aanraden.

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na 3 dagen nog geen reactie op mijn eerste review gekregen. Getuigt een beetje van zwakte. Eerst een verkeerde opname in de winkel, waardoor we de verkeerde kleur plinten geleverd kregen. Daarna... Na 3 dagen nog geen reactie op mijn eerste review gekregen. Getuigt een beetje van zwakte. Eerst een verkeerde opname in de winkel, waardoor we de verkeerde kleur plinten geleverd kregen. Daarna ruim een maand moeten wachten tot we de goede kleur geleverd kregen. En de personen die deze plinten voor ons zouden plaatsen konden er niets van. Zeggen dat ze alleen maar lijmen, terwijl afgesproken was dat ze met clips bevestigd zouden worden. Beweren dat ze 1 uur bezig zijn geweest met 1 plint, terwijl ze na aankomst binnen 5 minuten buiten stonden te roken en te bellen naar het hoofdkantoor. En dan zeggen dat de muren niet vlak zijn. De plinten zijn ook behoorlijk krom mag ik wel zeggen. Klantvriendelijk waren ze ook al niet. Komen ze met 2, staat er 1 bij te kijken en doet niets. Die heeft slechts 1 gaatje geboord, en dat was zelfs nog niet goed, namelijk te laag ten opzichte van de andere gaatjes. Uiteindelijk zelf maar gedaan.